Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips bij inpakken

+4
Punk'd
PapillonRose
mickey
Parisienne
8 plaatsers

Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Tips bij inpakken

Bericht  Parisienne zo 14 jul 2013 - 10:28

A.s. vrijdagavond gaan N. en ik op vakantie. Ik ben alvast druk bezig met de laatste wassen draaien en de enorme berg strijk wegwerken. Donderdag kan ik dan alles zo vanuit de kast in onze tassen doen, zonder nog even snel iets te moeten wassen/strijken. Donderdagmiddag of vrijdagochtend moet onze bagage al naar mijn moeder, zodat ze de auto en aanhanger in kunnen pakken. 

Nu is het elk jaar weer een drama met inpakken. Ik neem altijd veel te veel mee, voor zowel N. als voor mezelf. De helft ervan gaat vaak ongedragen weer mee naar huis. "Nog even dit shirtje erbij. Ach, dat broekje kan ook wel mee. Twee vesten is niet genoeg, ik doe dat andere vest en toch die broek er ook nog maar even bij." Rolling Eyes 

Ik wil zo efficiënt mogelijk inpakken dit jaar!

Iemand goede tips bij het inpakken? Kom maar op! :cheering:
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  mickey zo 14 jul 2013 - 10:33

Je kleren oprollen. Het kreukt dan minder en neemt minder ruimte in beslag (waardoor je dus best dat 3e vest kunt meenemen Wink )
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  PapillonRose zo 14 jul 2013 - 10:35

Ik maak meestal een inpaklijst en daar probeer ik me aan te houden. En voordat ik ga inpakken kijk ik ook of de lijst wel goed is, of ik niet teveel erop gezet heb. Heb nu nog steeds wel wat dingen teveel mee, maar het gaat steeds beter. En een klein beetje extra kleding vind ik ook wel prettig, voor het geval er veel erg snel vies wordt bijvoorbeeld.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Gast zo 14 jul 2013 - 17:22

Ik heb ditijaar een online inpaklijst gebruikt: super handig!Je kunt invullen wat voor soort vakantie het is, wie er meegaan, hoe lang etc.

Die lijst uitprinten en simpelweg afvinken: ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Steep zo 14 jul 2013 - 18:01

Waar? Lijkt me enorm handig namelijk!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Gast zo 14 jul 2013 - 18:22

Je raadt het nooit: inpaklijst.nl Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Punk'd zo 14 jul 2013 - 18:50

Qua kleding gewoon een papier pakken, daarop outfits schrijven.

Ik vind echt niets zo vervelend dan teveel meenemen. Heel het overzicht is kwijt.


Ik ben afgelopen week begonnen met het uitzoeken van outfitjes. Dan leg ik ze gewoon op de grond, zorg ik dat ik een setje of 8/9 heb (shortjes/rokjes en tops), 2 jurkjes (kort en maxi), bikini's en 2 setjes voor als ik wakker word en gewoon chill kleding aan wil hebben.

Van die 8/9 setjes probeer ik dan stukken met elkaar te combineren zodat ik middag en avond outfitjes heb. Ik vind het echt heerlijk om daarmee bezig te zijn en heb op de heenweg genoeg ruimte in mijn tas over om op vakantie flink in te laden aan nieuw spul haha Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Steep di 16 jul 2013 - 0:11

Minneke schreef:Je raadt het nooit: inpaklijst.nl Very Happy

 haha top! Ga ik zo maar eens naar kijken op m'n werk Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Marsy28 di 16 jul 2013 - 0:20

Hier heb je echt helemaal niks aan maar ik verbaas me echt zo vreselijk erg over mensen die niet kunnen inpakken. Vanaf jongs af aan ben ik in een kwartier klaar met pakken, vaak een uur voordat ik weg moet. Ik loop letterlijk een rondje door mijn huis, pak wat ik nodig heb, gooi dat op m'n bed en doe dat netjes in de koffer. Ik heb nooit teveel of te weinig mee, altijd perfect genoeg en zelfs ook nog extra dingen als handige medicatie, naaisetje en ehbo koffertje. Reis ik teveel? Ben ik anders dan anderen? Hoe kan het nou dat je niet kunt beslissen wat je mee moet nemen? Ik kan me er zo moeilijk in verplaatsen...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Ibbeltje di 16 jul 2013 - 0:25

Oh Marsy echt kan jij dat zo? Nee ik heb dan al een week de koffer open klaar liggen. Spullen die ik niet meer thuis nodig heb gaan dan vast in de koffer hahah. En heb ook een lijstje dan met wat er mee moet. Er gaat dan zoveel in mijn hoofd om dat ik het niet zo kan als jij.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  girli di 16 jul 2013 - 0:32

Wat mij qua kleding altijd helpt is inderdaad alles op bed uitspreiden wat ik mee wil nemen en daarna beslis ik wat ik daadwerkelijk meeneem en wat niet.

Verder heb ik zelf een lijst gemaakt met alles wat ik nodig kan hebben en afhankelijk van de reis neem ik een gedeelte mee en een gedeelte niet.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 0:45

Marsy28 schreef:Hier heb je echt helemaal niks aan maar ik verbaas me echt zo vreselijk erg over mensen die niet kunnen inpakken. Vanaf jongs af aan ben ik in een kwartier klaar met pakken, vaak een uur voordat ik weg moet. Ik loop letterlijk een rondje door mijn huis, pak wat ik nodig heb, gooi dat op m'n bed en doe dat netjes in de koffer. Ik heb nooit teveel of te weinig mee, altijd perfect genoeg en zelfs ook nog extra dingen als handige medicatie, naaisetje en ehbo koffertje. Reis ik teveel? Ben ik anders dan anderen? Hoe kan het nou dat je niet kunt beslissen wat je mee moet nemen? Ik kan me er zo moeilijk in verplaatsen...
Ik doe het ook zo hoor! Zelfs als ik om 6 uur 's ochtends weg moet pak ik vaak nog net daarvoor in (ook al is dat niet handig). Dingen als toilettas enzo ligt allemaal al klaar, ik heb gewoon alles dubbel. Daar zit dus al een tandenborstel, kleine verpakking tandpasta, deo, scheermesje etc in en daarvan hoef ik dus niks uit te zoeken. Dan kleding is zo gepakt, camera en opladers, nog wat schoenen meepakken (1 paar aan en 1 of 2 paar mee) en dan ben ik zo weg! Misschien omdat het me niet zo veel uitmaakt wat ik aan heb op vakantie of misschien omdat ik zo vaak reis, maar ik doe ook echt niet lang over inpakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips bij inpakken Empty Re: Tips bij inpakken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum