Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang van te voren uitnodigen?

+8
rapa nui
Jade
norah
Carra
Minx
Susan
Poubelle
studiebol
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:42

Hoe lang van te voren nodig jij mensen voor je verjaardag uit? En hoe nodig jij mensen uit? Via de e-mail, post, of what's app/sms?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  studiebol wo 20 jun 2012 - 7:44

Meestal via de mail, zo'n week of 3/4 van te voren.

Mijn vriend is woensdag jarig, mocht hij thuis zijn dat weekend daarna, dan heb je best kans dat we voor hem op vrijdag avond een whatsapp de deur uit doen, of mensen zin hebben om dat weekend een drankje te komen doen. Maar goed dat is gewoon bij hem heel erg werk gerelateerd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Poubelle wo 20 jun 2012 - 7:44

Oh dat vind ik een lastige!
Bij te ver van tevoren is de kans groot dat ze het vergeten (ten minste, gebeurt mij vaak), bij te kort dag is de kans groot dat ze al wat hebben.
Een week of 4/5 van tevoren is dan wel een goede denk ik. Ik stuur vaak een mailtje.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Susan wo 20 jun 2012 - 7:45

Ik heb mijn verjaardag al een paar jaar niet gevierd, maar meestal zei ik een paar weken van tevoren wanneer ik het vierde, dat zei ik dan tegen een paar mensen (of ze vroegen het aan mij) en dan kletste het zich wel rond, dan was ook gewoon iedereen er. Officieel uitnodigen doen wij niet echt.

Als ik het nu opeens weer zou gaan vieren zou ik denk ik wel even een smsje rondsturen, ook niet heel lang van tevoren, ik weet van de meeste mensen wel of ze er zijn of niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Minx wo 20 jun 2012 - 7:47

lang van te voren, ik ga nu ook al de datum van mijn afstudeer feestje bij bepaalde vrienden vastleggen. Dan staat dat iig vast. Ook al is het pas eind september
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:51

Ik ben midden in de zomer jarig, dus ik vind het altijd fijn om het op tijd te laten weten, zodat mensen er rekening mee kunnen houden en ik weet wie er op vakantie zijn en wie er komen. Dus ik dacht een maand van te voren, maar mijn zus vindt dat belachelijk vroeg, dus vroeg me af hoe andere mensen daarover denken smile (Ik organiseer dingen altijd op tijd, ook Sinterklaas al begin november, zodat ik de tijd heb om erover na te denken en te regelen, vindt ze ook belachelijk Laughing )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Carra wo 20 jun 2012 - 7:53

Ik vier het altijd op de dag zelf, dus nodig niemand specifiek uit. Als ik het op een andere dag zou vieren dan zou ik 2 weken van tevoren een mailtje sturen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Susan wo 20 jun 2012 - 7:54

Ik vind een maand van tevoren niet belachelijk vroeg, maar als ik dat wel zou zeggen zou ik dat persoonlijk nooit tegen diegene zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:56

Susan schreef:Ik vind een maand van tevoren niet belachelijk vroeg, maar als ik dat wel zou zeggen zou ik dat persoonlijk nooit tegen diegene zeggen.

Tja, mijn zus zegt dat altijd, die vindt ook mijn huis een museum (te netjes)..... omdat het allemaal anders is dan dat zij doet, maar ik zou niet weten waarom dat gelijk negatief zou moeten zijn eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:56

Meestal een week of anderhalve week van tevoren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:59

En kunnen mensen dan ook echt allemaal, of rekenen ze er al op dat je je verjaardag op je verjaardag viert? Want als ik iets probeer te plannen op korte termijn, dan heeft iedereen altijd al andere plannen :cheering: :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  norah wo 20 jun 2012 - 7:59

ik ben vrij ouderwets maar ik stuur altijd kaartjes ok ik nodig ook niet zo veel mensen uit omdat ik een klein huisje heb. mijn redenering is als je een kaartje hebt leggen vergeet je het niet zo snel en een kaartje krijgen is altijd leuk... ik doe dit wel vrij vroeg 5 weken van te voren ongeveer omdat ik dan zoiets heb dan kunnen mensen er rekening mee houden het is ook niet leuk als er niemand komt Very Happy
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Woonplaats : veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:01

norah schreef:ik ben vrij ouderwets maar ik stuur altijd kaartjes ok ik nodig ook niet zo veel mensen uit omdat ik een klein huisje heb. mijn redenering is als je een kaartje hebt leggen vergeet je het niet zo snel en een kaartje krijgen is altijd leuk... ik doe dit wel vrij vroeg 5 weken van te voren ongeveer omdat ik dan zoiets heb dan kunnen mensen er rekening mee houden het is ook niet leuk als er niemand komt Very Happy

Ik vind dat ook leuk juist, maar meerdere vriendinnen kijken nooit in hun post en ik vind het ook niet leuk om ze te moeten helpen herinneren in de brievenbus te kijken angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:03

Ik nodig eigenlijk alleen mensen echt uit als ik het op een andere dag dan mijn verjaardag zelf vier. Familie en vrienden weten dat en weten dus ook dat als ze niks horen ik het gewoon op mijn verjaardag vier. Als ik het op een andere dag vier probeer ik dat iedereen een week of 2/3 van tevoren te laten weten, via mail/telefoon/persoonlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Jade wo 20 jun 2012 - 8:04

Meestal een week of 4 van te voren via mail.

Straks als wij onze housewarming houden wil ik wel kaartjes gaan versturen(meteen met het nieuwe adres). Ik denk dat dit ook een week of 4 van te voren zal zijn.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  rapa nui wo 20 jun 2012 - 8:38

Ik heb het vorig jaar al bijna 3 maanden van te voren vastgelegd Embarassed De zomervakantie zit er tussen, mijn vrienden komen altijd op een vrijdagavond en er zit een verjaardag een paar weken voor en vrij snel er na. Dus er zijn dan maar een paar datums beschikbaar (ik vier het voor vrienden niet op de dag zelf maar probeer het in de week op vrijdag of de week daarna op vrijdag). Dus toen het me in juni te binnen schoot meteen maar even aan iedereen gemaild. En iedereen schrijft het wel in zijn agenda.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:40

Ik ben altijd vroeg (eind okt) omdat er begin dec veel mensen met Sinterklaarvieringen zitten. De uitnodiging verstuur ik altijd via mail.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Arwyn wo 20 jun 2012 - 8:40

Vaak wel een week of 3 van tevoren, via de mail.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:41

Twee of hooguit drie weken van tevoren gooi ik er een mailtje uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:45

Een weekje van te voren vind ik vroeg zat. Ik laat het dan via de mail of sms weten.
Mijn verjaardag vind ik niet zo belangrijk (en soms vier ik het ook niet) dus als mensen andere plannen hebben vind ik dat ook niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Caramba wo 20 jun 2012 - 9:04

Ik meld het een week of twee van te voren via sms. Ben op een rotdag jarig, dus wie komen wilt die komt maar, maar laat het mij van te vorenwel even weten.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 9:06



Per mail of facebook, 3/4 weken van tevoren. Sommige mensen expres iets eerder want die maken altijd een potje van hun agenda.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Alex wo 20 jun 2012 - 9:09

Ongeveer een maand van tevoren, via de e-mail. Voor de verjaardag van A. stuur ik uitnodigingen per post, ik maak dan van die fotokaartuitnodigingen, dat doe ik anderhalve maand van tevoren omdat ze nog net in de vakantieperiode jarig is.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 9:13

Pippa schreef:En kunnen mensen dan ook echt allemaal, of rekenen ze er al op dat je je verjaardag op je verjaardag viert? Want als ik iets probeer te plannen op korte termijn, dan heeft iedereen altijd al andere plannen Hoe lang van te voren uitnodigen? 281626781 Hoe lang van te voren uitnodigen? 1270000679

Nee, er zijn ook wel wat afzeggers meestal, maar dat is niet erg, aangezien ik meestal wel een man of 40 uitnodig. Dat past nooit in ons huis Hoe lang van te voren uitnodigen? 394967

Meestal beginnen vrienden me een paar weken van tevoren te vragen wanneer het festijn plaatsvindt, aangezien ik op 6 december jarig ben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 9:30

Meestal 1.5 tot 2 weken. Maar ik heb ook niet zo'n hele grote famillie/vriendenkring.

2 jaar geleden heb ik het samen met mijn zus in het ouderlijkhuis gevierd voor familie. Was heel gezellig trouwens. Toen hadden we wel een leuke uitnodiging via de mail verstuurd iets van 4 weken van te voren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang van te voren uitnodigen? Empty Re: Hoe lang van te voren uitnodigen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum