Hier dames met een lichte woonkamer??
+4
Printje
*Noosa
Coco
Mida4you
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hier dames met een lichte woonkamer??
Zoals je misschien in mijn andere topic al hebt gelezen gaan wij over 1,5 maand verhuizen en krijgen we een hele lichte woonkamer ( of dat lijkt ons wel wat ) Is er iemand die een lichte vloer heeft met lichte of witte meubelen? Zou je er een foto van willen maken zodat ik er een idee van kan krijgen?? Of eventueel plaatjes van internet?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Hier dames met een lichte woonkamer??
Ik heb nu even geen foto´s bij de hand, die staan op mijn andere laptop, maar in ons vorige huis hadden we witte muren en 1 kleine grijze muur, een witte vloer en witte meubels. En heel licht beige gordijnen 8 meter breed van vloer tot plafon. Ik vond het net niet te kil. Of gaat het daar niet om?
Ik hoop over twee weken onze witte vloer hier ook te leggen. Er ligt nu nog donkerbruin in van de huiseigenaar. Heb nu alleen wel alle muren in een bruintint.
Ik hoop over twee weken onze witte vloer hier ook te leggen. Er ligt nu nog donkerbruin in van de huiseigenaar. Heb nu alleen wel alle muren in een bruintint.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ja ik twijfel een beetje of het niet te kil wordt, maar dat valt dan volgens mij wel mee. Zou je als je tijd hebt die foto's willen sturen? Ben namelijk erg benieuwd
Mida4you- Ratel
Of wit kil wordt vind ik helemaal liggen aan hoe het ingericht wordt en de aankleding en accessoires. Je kan het ook heel knus maken Persoonlijk vind ik een witte basis heel mooi. Ik vind het kil worden als je het heel leeg zou laten en er strakke (hoogglans) meubels in komen, maar iedereen beleefd het woord kil weer anders.
Dit is mijn woonkamer, ook veel wit (muur die je niet ziet is grijs, daarvoor staat een witte bank met grijze kussens)
Dit is mijn woonkamer, ook veel wit (muur die je niet ziet is grijs, daarvoor staat een witte bank met grijze kussens)
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ja ik had jou foto al eens eerder voorbij zien komen Michelle. Wat voor kleur laminaat heb je? Ik kan het niet helemaal goed zien
Mida4you- Ratel
Het is wit met een beetje taupe achtig er doorheen. Als ik veel geld had had ik wat anders gekozen maar deze was erg goedkoop.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Wow Michelle erg mooi zeg!!!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier mijn woonkamer. Laminaat wordt nog vervangen door zoiets als wat Michelle heeft, en de eettafel ook over een tijdje, dit was voor nood.
Muren zijn wit behalve waar mijn klok hangt. Die muur is bruin, heel licht. Iets donkerder dan zand. En op de muur boven mijn bank hangen 2 canvas doeken die ik ooit bij Leen Bakker heb gekocht met een wit hart en roze achtergrond.
Niet quoten pls.
Muren zijn wit behalve waar mijn klok hangt. Die muur is bruin, heel licht. Iets donkerder dan zand. En op de muur boven mijn bank hangen 2 canvas doeken die ik ooit bij Leen Bakker heb gekocht met een wit hart en roze achtergrond.
Niet quoten pls.
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Moonlight, wat voor soort laminaat heb jij liggen? En mag ik weten waar je het hebt gekocht?
Gast- Gast
TiramisuSweet schreef:Moonlight, wat voor soort laminaat heb jij liggen? En mag ik weten waar je het hebt gekocht?
Ik zou het je graag vertellen maar dit lag er al in toen ik er kwam wonen. Weet wel dat het beuken kleur is
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Ik had bij mijn ex white wash laminaat, hoogglans witte meubels, muren wit en de lijsten lichtgrijs/paarsig. Alleen heb ik daar geen foto meer van helaas. Ik vond het super mooi. De bank was grijs, dus de eyecatcher. Verder veel glas en lime groen en turquoise om het fleurig te maken, al was dit wel meer aanwezig in de zomer.
Alles was recht-toe-recht-aan. Heel strak. Sommige vonden het nogal klinisch
Alles was recht-toe-recht-aan. Heel strak. Sommige vonden het nogal klinisch
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
wij hebben ook lichte meubels en een lichte vloer het enige nadeel vind ik wel dat je er echt alles op ziet.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:wij hebben ook lichte meubels en een lichte vloer het enige nadeel vind ik wel dat je er echt alles op ziet.
Ik vind dat dus echt heel erg meevallen. Ik zag op de vloer in ons vorige huis (wit eiken) echt veel minder dan op het donkerbruine (nog van de huiseigenaar) hier, dat verschil is echt heel groot. Ik ga dus ook zo snel mogelijk weer wit eiken laminaat leggen hier. En chocoladehandjes zie ik wel goed op het hoogglanse dressoir, maar dan zie ik ook direct dat ik het moet poetsen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Mijn appartement met veel wit erin. (let niet op de zooi)
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Heb nog geen foto's want 1 juni krijgen wij de sleutel.
Wij hebben ook veel witte meubelen, een witte salontafel, een witte eettafel, maar wel met een lichtbruin houten blad, zelfde geldt voor ons tv meubel. Een spierwitte leren hoekbank. En een whitewash witte laminaatvloer. Op de grond komt een chocoladebruin kleed in het zitgedeelte. En witte gordijnen, met daaronder chocoladebruine vouwrolgordijnen. Een witte boekenkast en de muren zijn allemaal cappuccino-kleurig. Onze lampen zijn Oosters, zilver.
Het liefst wilde ik alle meubelen, gordijnen, muren, alles, wit. Maar dat vindt mijn vriend niet mooi.
Wij hebben ook veel witte meubelen, een witte salontafel, een witte eettafel, maar wel met een lichtbruin houten blad, zelfde geldt voor ons tv meubel. Een spierwitte leren hoekbank. En een whitewash witte laminaatvloer. Op de grond komt een chocoladebruin kleed in het zitgedeelte. En witte gordijnen, met daaronder chocoladebruine vouwrolgordijnen. Een witte boekenkast en de muren zijn allemaal cappuccino-kleurig. Onze lampen zijn Oosters, zilver.
Het liefst wilde ik alle meubelen, gordijnen, muren, alles, wit. Maar dat vindt mijn vriend niet mooi.
Gast- Gast
Klinkt erg mooi allemaal. ik ga morgen een moodboard maken en zal ik ook showen. als ons huis helemaal af is volgen de fotos natuurlijk maar dat duurt nog ff. ongeveer 30 juni
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Hier dames met verduisterende rolgordijnen in de woonkamer?
» Hoe zie jij er nu uit ....
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
» lichte pil?
» Lichte maaltijd
» Hoe zie jij er nu uit ....
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
» lichte pil?
» Lichte maaltijd
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: