Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier dames met een lichte woonkamer??

+4
Printje
*Noosa
Coco
Mida4you
8 plaatsers

Ga naar beneden

Hier dames met een lichte woonkamer?? Empty Hier dames met een lichte woonkamer??

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 18:28

Zoals je misschien in mijn andere topic al hebt gelezen gaan wij over 1,5 maand verhuizen en krijgen we een hele lichte woonkamer ( of dat lijkt ons wel wat ) Is er iemand die een lichte vloer heeft met lichte of witte meubelen? Zou je er een foto van willen maken zodat ik er een idee van kan krijgen?? Of eventueel plaatjes van internet?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier dames met een lichte woonkamer?? Empty Re: Hier dames met een lichte woonkamer??

Bericht  Coco vr 18 mei 2012 - 18:35

Ik heb nu even geen foto´s bij de hand, die staan op mijn andere laptop, maar in ons vorige huis hadden we witte muren en 1 kleine grijze muur, een witte vloer en witte meubels. En heel licht beige gordijnen 8 meter breed van vloer tot plafon. Ik vond het net niet te kil. Of gaat het daar niet om?
Ik hoop over twee weken onze witte vloer hier ook te leggen. Er ligt nu nog donkerbruin in van de huiseigenaar. Heb nu alleen wel alle muren in een bruintint.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Hier dames met een lichte woonkamer?? Empty Re: Hier dames met een lichte woonkamer??

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 18:37

Ja ik twijfel een beetje of het niet te kil wordt, maar dat valt dan volgens mij wel mee. Zou je als je tijd hebt die foto's willen sturen? Ben namelijk erg benieuwd smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  *Noosa vr 18 mei 2012 - 19:29

Of wit kil wordt vind ik helemaal liggen aan hoe het ingericht wordt en de aankleding en accessoires. Je kan het ook heel knus maken Hier dames met een lichte woonkamer?? 561177 Persoonlijk vind ik een witte basis heel mooi. Ik vind het kil worden als je het heel leeg zou laten en er strakke (hoogglans) meubels in komen, maar iedereen beleefd het woord kil weer anders.

Dit is mijn woonkamer, ook veel wit (muur die je niet ziet is grijs, daarvoor staat een witte bank met grijze kussens)
Hier dames met een lichte woonkamer?? E5a9dfc1
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Mida4you vr 18 mei 2012 - 19:51

Ja ik had jou foto al eens eerder voorbij zien komen Michelle. Wat voor kleur laminaat heb je? Ik kan het niet helemaal goed zien
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  *Noosa vr 18 mei 2012 - 20:36

Het is wit met een beetje taupe achtig er doorheen. Als ik veel geld had had ik wat anders gekozen maar deze was erg goedkoop.
*Noosa
*Noosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 20:43

Wow Michelle erg mooi zeg!!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Moonlight za 19 mei 2012 - 6:44

Hier mijn woonkamer. Laminaat wordt nog vervangen door zoiets als wat Michelle heeft, en de eettafel ook over een tijdje, dit was voor nood.

Muren zijn wit behalve waar mijn klok hangt. Die muur is bruin, heel licht. Iets donkerder dan zand. En op de muur boven mijn bank hangen 2 canvas doeken die ik ooit bij Leen Bakker heb gekocht met een wit hart en roze achtergrond.

Niet quoten pls.

Hier dames met een lichte woonkamer?? 20120312174941

Hier dames met een lichte woonkamer?? 20120313201525

Hier dames met een lichte woonkamer?? 20120519192940

Hier dames met een lichte woonkamer?? 20120519192953
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 19 mei 2012 - 9:21

Moonlight, wat voor soort laminaat heb jij liggen? En mag ik weten waar je het hebt gekocht?

Gast
Gast

Bericht  Moonlight za 19 mei 2012 - 12:53

TiramisuSweet schreef:Moonlight, wat voor soort laminaat heb jij liggen? En mag ik weten waar je het hebt gekocht?

Ik zou het je graag vertellen maar dit lag er al in toen ik er kwam wonen. Weet wel dat het beuken kleur is smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  _Cyn_ za 19 mei 2012 - 18:09

Ik had bij mijn ex white wash laminaat, hoogglans witte meubels, muren wit en de lijsten lichtgrijs/paarsig. Alleen heb ik daar geen foto meer van helaas. Ik vond het super mooi. De bank was grijs, dus de eyecatcher. Verder veel glas en lime groen en turquoise om het fleurig te maken, al was dit wel meer aanwezig in de zomer. nerd

Alles was recht-toe-recht-aan. Heel strak. Sommige vonden het nogal klinisch :O
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  loesje za 19 mei 2012 - 19:46

wij hebben ook lichte meubels en een lichte vloer het enige nadeel vind ik wel dat je er echt alles op ziet.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Coco za 19 mei 2012 - 19:52

loesje schreef:wij hebben ook lichte meubels en een lichte vloer het enige nadeel vind ik wel dat je er echt alles op ziet.

Ik vind dat dus echt heel erg meevallen. Ik zag op de vloer in ons vorige huis (wit eiken) echt veel minder dan op het donkerbruine (nog van de huiseigenaar) hier, dat verschil is echt heel groot. Ik ga dus ook zo snel mogelijk weer wit eiken laminaat leggen hier. En chocoladehandjes zie ik wel goed op het hoogglanse dressoir, maar dan zie ik ook direct dat ik het moet poetsen. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  SoCali zo 20 mei 2012 - 4:56

Hier dames met een lichte woonkamer?? DSCN0002Hier dames met een lichte woonkamer?? DSCN0001Hier dames met een lichte woonkamer?? DSCN5354

Mijn appartement met veel wit erin. (let niet op de zooi)
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 9:03

Heb nog geen foto's want 1 juni krijgen wij de sleutel.
Wij hebben ook veel witte meubelen, een witte salontafel, een witte eettafel, maar wel met een lichtbruin houten blad, zelfde geldt voor ons tv meubel. Een spierwitte leren hoekbank. En een whitewash witte laminaatvloer. Op de grond komt een chocoladebruin kleed in het zitgedeelte. En witte gordijnen, met daaronder chocoladebruine vouwrolgordijnen. Een witte boekenkast en de muren zijn allemaal cappuccino-kleurig. Onze lampen zijn Oosters, zilver.

Het liefst wilde ik alle meubelen, gordijnen, muren, alles, wit. Maar dat vindt mijn vriend niet mooi.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 20 mei 2012 - 9:33

Klinkt erg mooi allemaal. ik ga morgen een moodboard maken en zal ik ook showen. als ons huis helemaal af is volgen de fotos natuurlijk maar dat duurt nog ff. ongeveer 30 juni
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: