lichte pil?
+4
slaatje
Reeza
Antibes
JD
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
lichte pil?
Kan iemand mij vertellen welke anticonceptiepil er redelijk licht is?
Ik had altijd de diane35, een hele zware pil.
Ik ben hier vorig jaar oktober mee gestopt omdat wij graag een kindje wilden.
Helaas staan onze kinderplannen even op een laag pitje door diverse omstandigheden.
Nu gaan wij binnenkort voor 2 weken naar Italie,en waarschijnlijk moet ik midden in die vakantie ongesteld worden.
Omdat ik altijd heel zwaar ongesteld ben, vaak 7 dagen lang met heel veel nare klachten, wil ik voor 1 maand een pil gaan slikken. Om niet meteen een megahoge hormoonspiegel te krijgen,wil ik een lichte pil gaan slikken, maar ik weet niet goed welke.
Ik heb ooit gehoord dat microgynon aan hele ichte is, klopt dat?
Ik had altijd de diane35, een hele zware pil.
Ik ben hier vorig jaar oktober mee gestopt omdat wij graag een kindje wilden.
Helaas staan onze kinderplannen even op een laag pitje door diverse omstandigheden.
Nu gaan wij binnenkort voor 2 weken naar Italie,en waarschijnlijk moet ik midden in die vakantie ongesteld worden.
Omdat ik altijd heel zwaar ongesteld ben, vaak 7 dagen lang met heel veel nare klachten, wil ik voor 1 maand een pil gaan slikken. Om niet meteen een megahoge hormoonspiegel te krijgen,wil ik een lichte pil gaan slikken, maar ik weet niet goed welke.
Ik heb ooit gehoord dat microgynon aan hele ichte is, klopt dat?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: lichte pil?
Microgynon 30 inderdaad. Volgens mij valt die onder minipil zelfs (not sure). Slik ik al jaren.
Weet alleen niet of het voor 1 maand zin heeft. Je hebt kans van wel hoor, maar je hebt ook kans dat je lichaam moet wennen en je alsnog ongesteld wordt.
Weet alleen niet of het voor 1 maand zin heeft. Je hebt kans van wel hoor, maar je hebt ook kans dat je lichaam moet wennen en je alsnog ongesteld wordt.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik zou Primolut adviseren. Dat slik je tijdelijk, 3 maal daags, en daarmee kan je je menstruatie max 2 weken uitstellen geloof ik.
Maar het echte advies komt natuurlijk van je HA
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik denk idd ook microgynon 30. Houd je er trowuens wel rekening mee dat je die maand dan wel veilig moet vrijen omdat de pil de 1e maand nog niet betrouwbaar is?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
je hebt ook nog de microgynon 20. Deze is nog lichter dan de 30 en ben ik gaan slikken en werkt net zo goed als de 30.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou voor die ene maand niet aan de pil gaan, daar lijkt de pil me niet voor bedoeld. Ik zou idd voor primolut gaan.
Gast- Gast
Reeza schreef:Ik zou Primolut adviseren. Dat slik je tijdelijk, 3 maal daags, en daarmee kan je je menstruatie max 2 weken uitstellen geloof ik.
Dit zou ik ook adviseren
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
slaatje schreef:Ik denk idd ook microgynon 30. Houd je er trowuens wel rekening mee dat je die maand dan wel veilig moet vrijen omdat de pil de 1e maand nog niet betrouwbaar is?
Als je begint op de eerste dag van je menstruatie is de pil wel meteen veilig.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou inderdaad ook voor Primolut gaan, hier is de pil niet voor bedoeld en met een beetje pecht werkt het niet eens (krijg je een doorbraakbloeding ofzo)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
» Lichte bloeding.
» (lichte) hersenschudding?
» Lichte maaltijd
» lichte voorweeen?
» Lichte bloeding.
» (lichte) hersenschudding?