Hoe zie jij er nu uit ....
+51
Phileine
Printje
Lady4
doarg
Rose
Antibes
Cheesegirl
Zwerver
Blair
Tiana
sterremaan
TwistedAngel
slaatje
Snoes
Ayla
Raindrop
Rush
Jeanette
Guus
Gympie
Chocolate Cookie
Blond
VeryCherry
Sterre
Feline
Poubelle
loura
SoGood
Rumble
TNMN
Caro
Bazinga
Kowalski
Caroow
Discordia
Verde
Shy
Alex
Pompoen
Arwyn
Sugarfall
Carra
Marin
Jade
Oasis
Bliss
CCC
ExpressoB
Lotus_
Ibbeltje
Stuiterbal
55 plaatsers
Pagina 1 van 20
Pagina 1 van 20 • 1, 2, 3 ... 10 ... 20
Hoe zie jij er nu uit ....
Het blijft een leuk topic.. en aangezien ik een webcam in mijn laptop net heb ontdek open ik dit topic
Hoe zit jij er nu bij ?
Hoe zit jij er nu bij ?
Laatst aangepast door Stuiterbal op wo 20 jun 2012 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Hoe zie jij er nu uit ....
PrinsesBo schreef:Niet
showen !
Stuiterbal- Kletskop
Oh ik zou je zo niet herkent hebben Stuit! Wat zie je er anders uit! Leuk !!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Oh ik zou je zo niet herkent hebben Stuit! Wat zie je er anders uit! Leuk !!
Inderdaad. Ik moest even kijken, maar zeker leuk! Van mij geen foto's helaas
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ibbeltje schreef:Oh ik zou je zo niet herkent hebben Stuit! Wat zie je er anders uit! Leuk !!
Is eens wat anders he haren los Zelfs mijn zoon herkende me net even niet toen ik hem ging ophalen op het kdv hij keek me 3 keer aan en reageerde niet en opeens viel het kwartje hahaha en het eerste wat hij zegt... ohh mama jij bent zo mooi
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:Oh ik zou je zo niet herkent hebben Stuit! Wat zie je er anders uit! Leuk !!
Is eens wat anders he haren los Zelfs mijn zoon herkende me net even niet toen ik hem ging ophalen op het kdv hij keek me 3 keer aan en reageerde niet en opeens viel het kwartje hahaha en het eerste wat hij zegt... ohh mama jij bent zo mooi
Wat lief!
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Stuiterbal schreef:Ibbeltje schreef:Oh ik zou je zo niet herkent hebben Stuit! Wat zie je er anders uit! Leuk !!
aaaah
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Je hebt een hele lieve uitstraling zo Stuiter!
.
.
Laatst aangepast door Pippa op do 19 jul 2012 - 3:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Inderdaad! heel ander beeld zo, ook omdat je nu zonder zonnebril of gekke bek of.. haha
Je kijkt nu recht in de camera. Je ziet er goed en stralend uit! jij en zelda hebben wel wat van elkaar weg(misschien in het echt helemaal niet hoor, dat weten jullie beter;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hangen er nou mandjes aan je muur?
Ik zou mijn god niet weten hoe ik een foto moet maken met mijn ingebouwde webcam.
ExpressoB schreef:Ik zou mijn god niet weten hoe ik een foto moet maken met mijn ingebouwde webcam.
Er moet gewoon een programma'tje op je laptop staan waarmee je het kunt maken Iets met webcam!
Gast- Gast
Stuiterbal: jij bent leuk!
Pippa: Vind jou altijd zo'n lieve uitstraling hebben en mooie ogen! Heb nu even geen foto...
Pippa: Vind jou altijd zo'n lieve uitstraling hebben en mooie ogen! Heb nu even geen foto...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Haha ja snap ik;) maar zal straks even proberen, heb het programmatje gevonden volgens mij.
Moet ik die foto dan ook weer eerst op mijnalbum zetten enzo? vind dat altijd zo'n gedoe.
Moet ik die foto dan ook weer eerst op mijnalbum zetten enzo? vind dat altijd zo'n gedoe.
Wauw Stuiterbal, heel mooi! Ik ben een fan van los haar bij jou
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Ibbeltje schreef:Oh ik zou je zo niet herkent hebben Stuit! Wat zie je er anders uit! Leuk !!
Inderdaad! heel ander beeld zo, ook omdat je nu zonder zonnebril of gekke bek of.. haha
Je kijkt nu recht in de camera. Je ziet er goed en stralend uit! jij en zelda hebben wel wat van elkaar weg(misschien in het echt helemaal niet hoor, dat weten jullie beter;)
Hahahahhahahaha ja klopt ok sta normaal niet normaal op een foto haha.
Dank je meiden voor het compliment ! Zal vaker mijn haren maar eens los doen.
Stuiterbal- Kletskop
Gooi je haren los... en wie weet wie eraan blijft hangen Had vandaag ook mijn haren los(mijn haar is een stuk langer) maar waaide alle kanten op en pff heb er echt niks mee. Als ik het net gewassen heb(zoals vanmorgen) dan blijft het niet goed zitten in een knip en dan moet ik er teveel spul insmeren anders ziet het er een beetje pluizig uit, vind ik niet mooi.
Ik heb ook bijna nooit mijn haren los, het gaat me dan irriteren en ik zit er constant aan.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb ook bijna nooit mijn haren los, het gaat me dan irriteren en ik zit er constant aan.
+1
mijn vriend vind het wel mooier juist mijn haar los, mjah nou dat is dan jammer
Uhm ik wilde een foto maken alleen kwam mijn vriend even lollig doen. (niet quoten graag) We zijn net terug van ons werk vandaar de groene kleurtjes Ow de vuist die je ziet is van mij, dus nee sla mezelf niet op mijn gezicht.
Laatst aangepast door Dropdraakje op wo 20 jun 2012 - 7:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mij gaat dat ook irriteren idd vandaar altijd een staart. Plus dat ik op mijn werk haren vast moet ivm hygiene
Stuiterbal- Kletskop
Hahahhahaha leuk dorpdraakje !!!
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 1 van 20 • 1, 2, 3 ... 10 ... 20
Pagina 1 van 20