Stedentrip New York
+5
Inge
GeKKiE
Japie
snapple
MiKa
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Stedentrip New York
Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik vind de kaart net iets te chic om daar te gaan lunchen helaas! Maar ik ga er wel heen, en dan eet ik wel een cupcake bij de Magnolia Bakery in plaats daarvan haha.
Ziet er smakelijk uit die site, maar er zit meer topping op dan het cake is haha
Des te beter! Dat is zo waanzinnig lekker Veel lekkerder dan het cakeje zelf
Gast- Gast
Caro schreef:Marin schreef:Caro, ben jij echt naar een echte grote supermarkt geweest of naar van die kleine deli's? In het eerste geval, weet je nog welke?
Nee, het was middelgroot denk ik. Geen deli, maar ook zeker geen walmart. Ik probeer nu dus heel hard op de naam te komen, misschien Google ik het dadelijk nog wel even. Het had wel groene luifels!!
Maaltijden kon je zelf pakken, waar en hoeveel zin je erin had en dan deden we het 'thuis' in de magnetron, samen met een echte amerikaanse serie... Zo leuk .
Whole Foods? Die heeft groene luifels.
Daar heb ik er al meerdere van gevonden, is mijn favoriete supermarkt. Verder wil ik ook naar een Trader Joe's.
Gast- Gast
Nouhou, nu wil ik ook weer!
Het verblijf in een appartement is ons trouwens ook echt heel goed bevallen.
Gast- Gast
Ja dat wil ik ook echt een keer doen, lijkt me zo leuk om er dan een beetje 'te wonen'
Gast- Gast
Valt in het echt wel mee hoor... en idd de topping is te lekkerMarin schreef:Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Ik vind de kaart net iets te chic om daar te gaan lunchen helaas! Maar ik ga er wel heen, en dan eet ik wel een cupcake bij de Magnolia Bakery in plaats daarvan haha.
Ziet er smakelijk uit die site, maar er zit meer topping op dan het cake is haha
Des te beter! Dat is zo waanzinnig lekker Veel lekkerder dan het cakeje zelf
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
freakielief schreef:Nouhou, nu wil ik ook weer!
Heb jij een site oid waar je appartementen daar kan huren? Wel via een nederlandse organisatie als het kan.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: