Stedentrip, waarheen?
+8
JD
iloverocknroll1984
Travelgurly
Arwyn
Inge
Jmdb
TukTuk
MissD
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Stedentrip, waarheen?
In mei dit jaar heb ik een weekje vakantie, mijn vriend en ik willen dan graag een paar dagen naar het buitenland.
Nu vroeg ik mij af, welke steden de moeite waard zijn om een dag of 5 te verblijven.
Vind het wel belangrijk dat het in desbetreffende streek redelijk tot goed weer is, daar we dit jaar niet in de zomer op vakantie gaan, dus wil wel even van het zonnetje kunnen genieten.
Verder nog tips voor hotels, of plaatsen waar we kunnen boeken? Zitten hier in de buurt namelijk niet veel reisbureau's en via internet weet ik niet goed waar ik moet zijn, daar er zoveel sites zijn waar je kunt boeken.
Nu vroeg ik mij af, welke steden de moeite waard zijn om een dag of 5 te verblijven.
Vind het wel belangrijk dat het in desbetreffende streek redelijk tot goed weer is, daar we dit jaar niet in de zomer op vakantie gaan, dus wil wel even van het zonnetje kunnen genieten.
Verder nog tips voor hotels, of plaatsen waar we kunnen boeken? Zitten hier in de buurt namelijk niet veel reisbureau's en via internet weet ik niet goed waar ik moet zijn, daar er zoveel sites zijn waar je kunt boeken.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Re: Stedentrip, waarheen?
Rome, Venetie, Baracalona? Parijs? Ik weet niet hoe het weer daar nu is.. Maar zijn iig leuke steden!
Hotels kan je via www.booking.com boeken, vaak vind je daar goede deals!
Hotels kan je via www.booking.com boeken, vaak vind je daar goede deals!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Vorig jaar ben ik met vriendinnen in mei in Barcelona geweest. Daar kun je je zeker 5 dagen vermaken en het zonnetje schijnt er dan over het algemeen ook al lekker
Jmdb- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10
via ryan air kan je op het moment vrij goedkope tickets boeken
en easyjet heeft nu 18% korting op alle vluchten tm 13 juli
London, Barcelona, Praag, Parijs zijn steden die ik zelf echt een aanrader vind.
hotel boeken wij ook meestal bij bookings.com
en easyjet heeft nu 18% korting op alle vluchten tm 13 juli
London, Barcelona, Praag, Parijs zijn steden die ik zelf echt een aanrader vind.
hotel boeken wij ook meestal bij bookings.com
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Londen, Barcelona, Rome, Praag, Wenen, Berlijn, Kopenhagen..
Parijs vind ik zelf niet zo, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Parijs vind ik zelf niet zo, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Parijs en London ben ik geweest, Parijs vond ik ook niet echt heel veel aan.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ga even met vriendlief kijken waar we heen willen en dan wat boeken.
In ieder geval richting het zonnetje! Dat moet vast wel op aardig wat plekken zijn in mei!
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, ga even met vriendlief kijken waar we heen willen en dan wat boeken.
In ieder geval richting het zonnetje! Dat moet vast wel op aardig wat plekken zijn in mei!
MissD- Prater
* Port
* Marrakech
* Lissabon
* Athene
* Praag
* wenen
* palma de Mallorca
* Marrakech
* Lissabon
* Athene
* Praag
* wenen
* palma de Mallorca
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Vorig jaar rond die tijd ben ik naar Rome geweest. Echt een aanrader!! Rond die tijd is het ook niet te druk en heerlijk weer om alles te bekijken. gevlogen met ryanair (goedkope vliegtickets).
Nu ga ik eind mei naar Madrid.. voor 55 euro vliegen we heen en weer met ryanair
Nu ga ik eind mei naar Madrid.. voor 55 euro vliegen we heen en weer met ryanair
Gast- Gast
Valencia!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Dublin!!
Ja iedereen denkt dat het er altijd regent, maar ik ga over 4 weken voor de 6e keer heen, en heb maar 1x regen gehad...dus dat valt best mee.
Leuke stad, maar wel compact zodat je niet van hot naar her hoeft te rijden met de taxi.
Het is vooral een gezellige stad. Overal muziek,straatartiesten,kroegjes,pubs,aardige mensen...
En als je 5 dagen wilt is het natuurlijk een aanrader om een dagtocht te maken naar de mooie ierse natuur! Zo heb je bijv een dagtocht door de Wicklow Mountains, waar de film Ps. I love you is opgenomen....héél erg mooi!
Ja iedereen denkt dat het er altijd regent, maar ik ga over 4 weken voor de 6e keer heen, en heb maar 1x regen gehad...dus dat valt best mee.
Leuke stad, maar wel compact zodat je niet van hot naar her hoeft te rijden met de taxi.
Het is vooral een gezellige stad. Overal muziek,straatartiesten,kroegjes,pubs,aardige mensen...
En als je 5 dagen wilt is het natuurlijk een aanrader om een dagtocht te maken naar de mooie ierse natuur! Zo heb je bijv een dagtocht door de Wicklow Mountains, waar de film Ps. I love you is opgenomen....héél erg mooi!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Sannie89 schreef:Vorig jaar rond die tijd ben ik naar Rome geweest. Echt een aanrader!! Rond die tijd is het ook niet te druk en heerlijk weer om alles te bekijken. gevlogen met ryanair (goedkope vliegtickets).
+1 Idd Rome is een aanrader!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
In Rome en Barcelona is het in mei denk ik al wel lekker weer hoor! En in Barcelona heb je het voordeel van een strand aan de stad, dus als het echt al lekker warm is..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Istanbul vind ik persoonlijk een aanrader! Zijn via www.booking.com veel leuke hotels te boeken.
Es- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 04-12-10
Ik ben net een week in Oekraïne geweest, waarvan 2 dagen Kiev en ik moet wel zeggen dat deze stad mij een leuke indruk heeft achtergelaten. Ik wil er zeker nog een keertje naartoe terug als het weer wat warmer is. Dat schijnt al vanaf april, mei te zijn.
Ik ga morgen de foto's van mijn camera afhalen, dan kan ik er wel een paar plaatsen.
Je moet wel goed zoeken en creatief zijn met boeken, want je kan je anders blauw betalen aan een vliegticket. Wij hebben uiteindelijk voor 150 euro een retour gehad ( vanaf Dortmund terug naar Keulen).
Ik ga morgen de foto's van mijn camera afhalen, dan kan ik er wel een paar plaatsen.
Je moet wel goed zoeken en creatief zijn met boeken, want je kan je anders blauw betalen aan een vliegticket. Wij hebben uiteindelijk voor 150 euro een retour gehad ( vanaf Dortmund terug naar Keulen).
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Even niet gekeken, en ineens zoveel reacties, super!!!
Ik ga vanavond op het gemakje met mijn vriend kijken waar we heen willen en dan gaan we boeken.
Kijk er nu al naar uit in mei lekker een weekje weg!
Dank jullie wel.
Ik ga vanavond op het gemakje met mijn vriend kijken waar we heen willen en dan gaan we boeken.
Kijk er nu al naar uit in mei lekker een weekje weg!
Dank jullie wel.
MissD- Prater
Barcelona! Heerlijke stad! Ik ben er eind oktober/begin november nog geweest en toen was het nog 22 graden. Dus ik denk dat het in mei daar ook heerlijk is.
Verder is Wenen ook heel mooi!
Verder is Wenen ook heel mooi!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: