Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stedentrip in 4 dagen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Truus zo 15 jul 2012 - 3:41

Van 28 augustus tot en met 31 augustus ben ik vrij. De maandag moet ik tot 's avonds nog thuis zijn, en de zaterdag erna weer vroeg op pad, dus het kan echt alleen in deze periode. Nu denk ik eraan om alleen een stedentripje te maken, maar: Waarheen? Ik vind het heel moeilijk in te schatten welke stad bij deze duur past.

Mijn budget is niet heel strak, maar hoe goedkoper hoe beter. Ik zou best (weer) willen gaan couchsurfen zodat ik alleen ter plekke geld kwijt ben plus aan mijn vervoer.
De vervoersopties zijn breed: Auto, trein, boot, vliegtuig... het kan allemaal.

Wie heeft er tips?
Truus
Truus
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 38
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Blond zo 15 jul 2012 - 3:51

Stockholm! Stad zelf is helemaal niet zo duur, je moet gewoon goed oplette met eten en dergelijke. Met Ryanair ben ik ooit voor 20 euro daarheen gevlogen. Gewoon een leuke stad, vriendelijke mensen, en 4 dagen is genoeg om alles te zien en te doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Arwyn zo 15 jul 2012 - 4:55

Genoeg leuke steden in de buurt toch? smile
Berlijn, Londen, Praag (ook niet duur!), Barcelona..
Ik zou kijken waarvoor ik een goedkoop ticket kan vinden op een zo gunstig mogelijke tijd en dan kiezen welke stad het wordt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 5:07

Chance schreef:Stockholm! Stad zelf is helemaal niet zo duur, je moet gewoon goed oplette met eten en dergelijke. Met Ryanair ben ik ooit voor 20 euro daarheen gevlogen. Gewoon een leuke stad, vriendelijke mensen, en 4 dagen is genoeg om alles te zien en te doen.
Prijs stond vrijdag op 16 euro. Ik twijfelde heel even, maar vind daar de prijzen hoog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Pompoen zo 15 jul 2012 - 10:06

Op zich valt er in 4 dagen echt wel veel te doen, maar dan zou ik ergens heen gaan waar je niet heel lang voor hoeft te reizen en flexibel bent en dus niet bijvoorbeeld pas 's avonds laat aan komt op je eerste dag, want dat is zonde.

Brussel, Antwerpen, Luik, Parijs, Amiens, Maastricht of iets in Duitsland met de trein of iets wat je goed kan vliegen. Ik persoonlijk vind de trein leuker omdat je dan al veel kan zien.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Truus zo 15 jul 2012 - 19:00

Stockholm had ik ook aan gedacht maar die vlucht gaat niet meer met ryanair op die dinsdag en dan zou ik op woensdag moeten en ben ik alweer een dag kwijt... heeft iemand ervaring met Dublin als stedentrip? die tickets zijn namelijk ook erg goedkoop!
Truus
Truus
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 38
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Blond zo 15 jul 2012 - 19:57

Vriendin van me heeft een half jaar in Dublin gestudeerd. Moet een hele leuke stad zijn Stedentrip in 4 dagen 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stedentrip in 4 dagen Empty Re: Stedentrip in 4 dagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum