Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..
+3
snoezel
Poisongirl
Happydobby
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..
Ik ben begonnen met fruit & groente, dit geef ik nu nog tussen de flessen door. Alleen ik kom er echt niet dagelijks aan toe, sowieso niet op maandag, dinsdag en woensdag als ik werk. L slaapt serieus dan gewoon heel lang, ze gaat soms om 5 uur al naar bed tot de volgende ochtend, maak haar dan nog wel wakker voor een fles.
Hebben er meer mama's dit? Ik vind het niet zo heel erg, eet ook niet elke dag groente, en ze groeit goed maar ik vind het toch een apart iets!
Wakker maken is trouwens geen goed idee... Hoef ook niet perse tips het loopt vast wel los, maar zijn meer kindjes die bijv al zo vroeg de nacht in gaan?
Hebben er meer mama's dit? Ik vind het niet zo heel erg, eet ook niet elke dag groente, en ze groeit goed maar ik vind het toch een apart iets!
Wakker maken is trouwens geen goed idee... Hoef ook niet perse tips het loopt vast wel los, maar zijn meer kindjes die bijv al zo vroeg de nacht in gaan?
Gast- Gast
Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..
ah, joh, dat komt vanzelf wel als ze wat meer met de pot mee gaat eten.
Gast- Gast
Nee maar ik sla hier ook wel eens iets over als M. slaapt. Het is bijvoeding, niet de hoofdmaaltijd.
Komt vanzelf goed
Komt vanzelf goed
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Is het niet een idee om de ene dag op het KDV fruit te geven en de andere dag groente?
Gast- Gast
Ik ook niet altijd hoor. Ik neem het gewoon zoals het komt. Inderdaad, het is maar bijvoeding.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
L heeft dat ook een tijd gehad hoor. Ging maandenlang ergens tussen 5 en 6 al naar bed s avonds.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Hier ook een tijdje gehad dat ik er niet aan toe kwam.
Want ik maakte hem er niet wakker voor.
Nu gaat het beter. DUs komt goed meis
Want ik maakte hem er niet wakker voor.
Nu gaat het beter. DUs komt goed meis
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Gebeurt hier ook een paar keer per week. Ik maak me er maar niet te druk om. Hij krijgt ook weleens 2x fruit, 's morgens een beetje en 's middags nog wat. Maar net hoe het uitkomt.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Sorry, had een vergadering, maar fijn jullie reacties! Ik laat het maar lekker op zijn beloop!
Gast- Gast
gewoon op zn beloop laten inderdaad. Ik keek ook altijd hoe of wat het uitkwam. had rond die periode echt het idee dat elk moment dat ze wakker was dat ze moest eten. Bij Joris liep dat lekkerder, die sliep eer korte slaapjes, dus makkelijker te plannen. Maar bij Milou keek ik in de beginfase alleen of ze in elk geval of groente of fruit kreeg, zodat ze wel elke dag vast iets anders had dan melk.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Ach als ze iets zou missen en nog honger zou hebben, merk je het vanzelf wel neem ik aan. Het belangrijkste is nu toch nog de flesvoeding. Ik ben nu zelf wel van structuur in haar eetschema, en ze krijgt vanaf 6 maanden ook dagelijks fruit en groente ( maak haar daar ook voor wakker, mocht ze slapen). van 4 tot 6 maanden kreeg ze wel eens een dagje geen fruit of groente. Maargoed ieder zijn eigen ding toch, de 1 voelt zich prettig bij structuur en de ander bij ' we zien wel hoe het loopt vandaag', allebei prima lijkt me
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ze krijst alles bij elkaar als ik haar wakker maak en ze wil slapen, ze eet ook niks en slecht. Ze is lang en dun, krijgt nog steeds 5 flessen en om 23 uur een papfles die tot de laatste druppel leeg gaat..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe doe jij het met groente die je zelf niet lust?
» Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?
» Trek het gewoon niet meer.
» Niet altijd makkelijk
» Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...
» Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?
» Trek het gewoon niet meer.
» Niet altijd makkelijk
» Wat je als zwangere gewoon NIET moet lezen/horen...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: