Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

+3
snoezel
Poisongirl
Happydobby
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:41

Ik ben begonnen met fruit & groente, dit geef ik nu nog tussen de flessen door. Alleen ik kom er echt niet dagelijks aan toe, sowieso niet op maandag, dinsdag en woensdag als ik werk. L slaapt serieus dan gewoon heel lang, ze gaat soms om 5 uur al naar bed tot de volgende ochtend, maak haar dan nog wel wakker voor een fles.

Hebben er meer mama's dit? Ik vind het niet zo heel erg, eet ook niet elke dag groente, en ze groeit goed maar ik vind het toch een apart iets!

Wakker maken is trouwens geen goed idee... Hoef ook niet perse tips het loopt vast wel los, maar zijn meer kindjes die bijv al zo vroeg de nacht in gaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:47

ah, joh, dat komt vanzelf wel als ze wat meer met de pot mee gaat eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Happydobby wo 16 mei 2012 - 4:51

Nee maar ik sla hier ook wel eens iets over als M. slaapt. Het is bijvoeding, niet de hoofdmaaltijd.
Komt vanzelf goed Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:52

Is het niet een idee om de ene dag op het KDV fruit te geven en de andere dag groente?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Poisongirl wo 16 mei 2012 - 5:58

Ik ook niet altijd hoor. Ik neem het gewoon zoals het komt. Inderdaad, het is maar bijvoeding.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  snoezel wo 16 mei 2012 - 6:07

L heeft dat ook een tijd gehad hoor. Ging maandenlang ergens tussen 5 en 6 al naar bed s avonds.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  -Ieniemienie- wo 16 mei 2012 - 7:17

Hier ook een tijdje gehad dat ik er niet aan toe kwam.
Want ik maakte hem er niet wakker voor.
Nu gaat het beter. DUs komt goed meis Wink
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  *Lookie* wo 16 mei 2012 - 7:29

Gebeurt hier ook een paar keer per week. Ik maak me er maar niet te druk om. Hij krijgt ook weleens 2x fruit, 's morgens een beetje en 's middags nog wat. Maar net hoe het uitkomt.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 9:03

Sorry, had een vergadering, maar fijn jullie reacties! Ik laat het maar lekker op zijn beloop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  LMCurious wo 16 mei 2012 - 9:30

gewoon op zn beloop laten inderdaad. Ik keek ook altijd hoe of wat het uitkwam. had rond die periode echt het idee dat elk moment dat ze wakker was dat ze moest eten. Bij Joris liep dat lekkerder, die sliep eer korte slaapjes, dus makkelijker te plannen. Maar bij Milou keek ik in de beginfase alleen of ze in elk geval of groente of fruit kreeg, zodat ze wel elke dag vast iets anders had dan melk.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Star007 wo 16 mei 2012 - 9:57

Ach als ze iets zou missen en nog honger zou hebben, merk je het vanzelf wel neem ik aan. Het belangrijkste is nu toch nog de flesvoeding. Ik ben nu zelf wel van structuur in haar eetschema, en ze krijgt vanaf 6 maanden ook dagelijks fruit en groente ( maak haar daar ook voor wakker, mocht ze slapen). van 4 tot 6 maanden kreeg ze wel eens een dagje geen fruit of groente. Maargoed ieder zijn eigen ding toch, de 1 voelt zich prettig bij structuur en de ander bij ' we zien wel hoe het loopt vandaag', allebei prima lijkt me Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 10:44

Ze krijst alles bij elkaar als ik haar wakker maak en ze wil slapen, ze eet ook niks en slecht. Ze is lang en dun, krijgt nog steeds 5 flessen en om 23 uur een papfles die tot de laatste druppel leeg gaat..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe.. Empty Re: Ik kom gewoon niet altijd aan groente toe..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum