Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

+5
mzcharlotte
Annemie
Razz
Parel
Aimee
9 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Aimee za 15 jun 2013 - 6:48

Even van me af schrijven hoor, misschien helpt het... Wink 

( We hebben besloten binnenkort voor een tweede kindje te gaan. Misschien niet het meest verstandige ivm het hebben van een tijdelijk contract, maar gevoel gaat voor mij nu even boven verstand smile )

Maar nu dit allemaal weer dichterbij komt, schiet ik helemaal in de stress. Ik wil meteen weer alles weten over kwaaltjes, cyclussen, eisprongen, etc. Ik had me zo voorgenomen om er deze keer wat relaxter in te gaan en dat verkondig ik ook aan iedereen; we hebben tenslotte al een kindje, er is geen haast bij, maar van binnen voelt dat helemaal niet zo. Ik snap ook echt niet wat 'niet teveel er mee bezig zijn' betekend, dat is blijkbaar niet iets wat in mijn woordenboek voorkomt.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Parel za 15 jun 2013 - 6:51

Lieve schat, als je iets graag wilt, kan het nooit snel genoeg zijn!
En je hebt helemaal niks te klagen, want L. was er gelijk de 1e ronde, toch?

Beter voorbereid, dan niet bereid!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 6:54

Parel schreef:Lieve schat, als je iets graag wilt, kan het nooit snel genoeg zijn!
En je hebt helemaal niks te klagen, want L. was er gelijk de 1e ronde, toch?

Beter voorbereid, dan niet bereid!

Nou dat wil ook niks zeggen hoor. Bij S. was ik in ronde 2 zwanger en nu zijn we alweer een jaar bezig voor nummer 2 Sad

Maar Aimee het is heel herkenbaar hoor! Maar het geeft toch niks dat je er nu veel mee bezig bent?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Aimee za 15 jun 2013 - 6:56

Ja Luuk was er idd de eerste ronde, maar daardoor ga ik er nu ook stiekem van uit dat het weer zo gaat zijn. En dan ben ik weer bang dat het niet zo is en ik heel teleurgesteld zal zijn als ik er lang op moet wachten. 

Ik heb echt ontzag voor 'we zien het wel'-wannabe zwangeren!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Aimee za 15 jun 2013 - 6:59

Razz schreef:
Parel schreef:Lieve schat, als je iets graag wilt, kan het nooit snel genoeg zijn!
En je hebt helemaal niks te klagen, want L. was er gelijk de 1e ronde, toch?

Beter voorbereid, dan niet bereid!

Nou dat wil ook niks zeggen hoor. Bij S. was ik in ronde 2 zwanger en nu zijn we alweer een jaar bezig voor nummer 2 Sad

Maar Aimee het is heel herkenbaar hoor! Maar het geeft toch niks dat je er nu veel mee bezig bent?

Ja, o.a. door jou en Aagje ben ik er ook wel een beetje bang voor geworden dat het dit keer wel eens niet vanzelf zou kunnen lukken. Terwijl ik daar nog helemaal geen rede toe heb, want we zijn nog niet eens echt begonnen...
Op zich geeft het niets, maar door er zo mee bezig te zijn duurt wachten ook zo lang. En ik wil gewoon voor 1x eens niet zo'n stresskip zijn.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Annemie za 15 jun 2013 - 7:00

Heel herkenbaar, ik had precies hetzelfde. Bij de eerste was ik de 4e ronde zwanger, toen bij deze de 4e maand voorbij was, baalde ik nog erger, uiteindelijk was ik na 9 maanden weer zwanger, maar ik dacht elke maand van alles te voelen en elke maand baalde ik weer. Ik was er ook veel mee bezig, ook al probeerde ik tegen mezelf te zeggen dat niet te doen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  mzcharlotte za 15 jun 2013 - 7:03

Het is ook heel erg spannend Aimee. Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan. Ik zou proberen jezelf niet te hoge verwachtingen te geven, dat is wat zo teleurstellend kan werken. Of met alle scenario's rekening houden. Misschien gaat het weer zo snel, misschien niet. Er zit helemaal niks anders op dan afwachten (nou ja, van afwachten raak je niet zwanger, maar je begrijpt wat ik bedoel).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 7:06

Razz schreef:
Parel schreef:Lieve schat, als je iets graag wilt, kan het nooit snel genoeg zijn!
En je hebt helemaal niks te klagen, want L. was er gelijk de 1e ronde, toch?

Beter voorbereid, dan niet bereid!

Nou dat wil ook niks zeggen hoor. Bij S. was ik in ronde 2 zwanger en nu zijn we alweer een jaar bezig voor nummer 2 Sad

Maar Aimee het is heel herkenbaar hoor! Maar het geeft toch niks dat je er nu veel mee bezig bent?

Heel vervelend Razz, hier was het net zo maar dan andersom, bij de eerste duurde het een jaar en bij de tweede was het ook de tweede maand! (maar goed dit kun je beter zo hebben dan andersom)

Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Laurientje za 15 jun 2013 - 7:08

Oh en heel herkenbaar hoor aimee! En wat geeft t, het is ook iets waar je voor de rest geen invloed op hebt en das best lastig als je heel graag iets wilt!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Parel za 15 jun 2013 - 7:15

Ik snap je als geen ander ook hoor, Aimee, ik ben ook ´bang´ dat het niet zo snel raak gaat zijn hier als dat het bij L. was.

Razz, :hug:lijkt me echt klote!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  MADDIE za 15 jun 2013 - 7:20

Kan het me heel goed voorstellen dat dit allemaal gewoon door je hoofd gaat. Ben benieuwd hoe ik daar tegen die tijd in sta.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  SarahKey za 15 jun 2013 - 7:25

Ik snap je gevoel wel. Het is best spannend als je er weer voor gaat. En aan de ene kant wil je dan alles meteen en als je bij L zo zwanger was dan is dat best een spannend vooruitzicht.

Hier alweer een jaar bezig maar dat verbleekt nog bij S met 4,5 jaar Laughing Al krijg ik eind augustus waarschijnlijk weer hormonen mee en bij S was ik daarmee de eerste ronde zwanger. En dat vind ik ook best ergens heel spannend. Zonder hormonen word ik niet zwanger dus die spanning voel ik nu niet.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 7:29

Parel schreef:Ik snap je als geen ander ook hoor, Aimee, ik ben ook ´bang´ dat het niet zo snel raak gaat zijn hier als dat het bij L. was.

Razz, :hug:lijkt me echt klote!

Het is ook echt klote. Vooral omdat ik nu kan zeggen dat we al EEN JAAR bezig zijn. Ik had dit echt nooit verwacht en ik zit nu ook echt op het punt dat ik bang ben dat het gewoon helemaal niet gaat lukken. Al de onderzoeken die ik heb moeten doen waren gewoon goed dus waarom lukt het dan gewoon niet? Nu moet ik het tot Oktober aankijken van de gyn en dan gaan we weer verder in de medische molen Sad.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Knillis za 15 jun 2013 - 7:49

Ik herken het ook. Misschien dat  het bij mij nog meer versterkt wordt door de miskraam die ik gehad heb, maar ik ben er ook heel veel mee bezig. Nadeel is dat door de medische molen ik precies weet wanneer ik een eisprong heb en je er gewoon constant mee geconfronteerd wordt. 

Bij alledrie de zwangerschappen was ik de eerste ronde zwanger dus ik ben helemaal gefocust op deze weken,  het moet en het zal weer de eerste keer raak zijn.  En ik wil dat helemaal niet denken want het gaat zo'n teleurstelling worden als het deze maand niet lukt Neutral
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn? Empty Re: Waarom kan ik niet gewoon relaxt zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum