Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

+28
_Cyn_
Krullebol
Mees
patjuhhh
Arwyn
Quet
Herfstblaadjes
FireButterfly
Sugarfall
Esperanza
mzcharlotte
Winegum
Sweety
Jeanette
Cheesegirl
Rebecca
Zwerver
Blond
Droopy28
Jade
bolus26
Pepper
Plien
Oasis
Inge
Gympie
Bazinga
TNMN
32 plaatsers

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend! Empty Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 23:59

Ik wil een boekenclub op gaan richten hier op t forum.
Mijn idee is om elke maand een aantal boeken uit te kiezen waar op gestemd kan worden. Het gekozen boek dan samen te lezen en het na een maand (of is dat te lang?) samen te bespreken.

Zijn er mensen die hier aan mee willen doen?
(Boeken zijn aan te leveren in ebook formaat)

Update 17-6
Vanaf 18-6 zullen we he boek in topic met onderstaande link gaan bespreken:
https://yescafe.actieforum.com/t28418-boekbespreking-complex-van-marelle-boersma-boek-mei

Update 21-6
Het boek voor de maand juni is 'de Keukenmeidenroman'! Vanaf 18 juli gaan we het bespreken.

Laatst aangepast door PrinsesBo op do 21 jun 2012 - 4:15; in totaal 17 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend! Empty Re: Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

Bericht  TNMN wo 16 mei 2012 - 0:03

Klinkt leuk, ik zou best mee willen doen!
Weet niet of een maand te lang is, omdat mensen dan misschien het topic zouden vergeten of dat het precies goed is zodat iedereen die meedoet het boek kan lezen..
Zou leuk zijn als we bijvoorbeeld kunnen stemmen uit, zeg, 4 boeken met alle 4 een ander genre.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend! Empty Re: Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

Bericht  Bazinga wo 16 mei 2012 - 0:08

Ik wil wel mee doen! Weet ook niet of een maand te lang is, maar 't is het proberen waard Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 0:12

Ik vind ook leuk idee! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gympie wo 16 mei 2012 - 0:18

Ja, leuk idee!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Inge wo 16 mei 2012 - 0:39

Leuk idee :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 0:39

Ook ik vind het een leuk idee! smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Plien wo 16 mei 2012 - 1:04

Ook ik ben van de partij!

Plien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pepper wo 16 mei 2012 - 1:13

Leuk idee! Ik wil ook wel meedoen.
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131

Bericht  Bazinga wo 16 mei 2012 - 1:14

't Lijkt me echt heel leuk, omdat ik nu steeds blijf 'hangen' in hetzelfde genre. Ik geloof dat k inmiddels de hele WO2 afdeling van de Bieb hier al gelezen heb en ik waag mezelf nu wel voorzichtig aan andere onderwerpen, maar dan kom ik uit bij Jappenkampen e.d. dus alsnog weer iets, dat met de Tweede Wereldoorlog te maken heeft... Misschien ontdek ik middels dit topic wel nieuwe, leuke dingen! smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 1:18

Jeej! :cheering: leuk!

Ik ga zometeen de eerste boeken selecteren en dan zal ik de eerste poll aan gaan maken.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 16 mei 2012 - 1:27

leuk idee
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 1:40

Ik denk enerzijds dat een maand wel goed is, omdat er dan nog mensen aan kunnen haken en voor mensen die niet snel lezen (of weinig tijd hebben om te lezen) is dat denk ik ook wel een mooie tijd.
Als je het boek eerder uit hebt, mag je natuurlijk wel al je mening eventueel plaatsen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 1:43

Ze spreken me alle vier aan, maar heb gekozen voor CompleX van Marelle Boersma.

Gast
Gast

Bericht  Gympie wo 16 mei 2012 - 1:52

PrinsesBo schreef:Ze spreken me alle vier aan, maar heb gekozen voor CompleX van Marelle Boersma.

Ik wil ook voor die kiezen. Alleen is het boek op bol.com alleen tweedehands te verkrijgen en dat kan 8 werkdagen duren...daardoor vraag ik me af of ie nog makkelijk te koop of te leen is. Maar goed, eerst afwachten wat het wordt.

Hoe ben je op deze keuzes gekomen?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 1:57

Ik heb 4 verschillende genres gekozen, de eerste is nu populair, de tweede heb ik pas een van gelezen en is volgens mij relatief onbekend, derde boek schijnt goede schrijfster te zijn, vierde wil ik graag lezen Wink

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 16 mei 2012 - 2:00

PrinsesBo schreef:Ik heb 4 verschillende genres gekozen, de eerste is nu populair, de tweede heb ik pas een van gelezen en is volgens mij relatief onbekend, derde boek schijnt goede schrijfster te zijn, vierde wil ik graag lezen Wink

Ik heb CompleX een paar jaar geleden ook gelezen Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend! 827601

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Bazinga wo 16 mei 2012 - 2:04

Ik heb gekozen voor Tonio! Ben benieuwd wat eruit gaat komen!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 2:11

Leuk! Ook ik doe graag mee! smile

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 2:12

Jop schreef:Ik heb gekozen voor Tonio! Ben benieuwd wat eruit gaat komen!

+1
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 4:49

Ik heb gekozen voor de clickit:) Ik hoop alleen wel dat hij in de bieb is want heb geen e-reader en zit krap bij kas dat ik hem ook niet kan kopen helaas Sad

Gast
Gast

Bericht  Droopy28 wo 16 mei 2012 - 5:45

Heel leuk idee, ik wil ook wel meedoen!

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Blond wo 16 mei 2012 - 5:59

Leuk! Ik wil ook wel meedoen, mits ik de boeken als e-book kan krijgen.. Ik heb geen bieb abonnement en elke maand een boek kopen wordt me iets te duur. (oh en ik ben een leek in boeken downloaden, geen idee waar en hoe ik dat moet doen).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:02

Ik heb de boeken als ebook. Dus als het gekozen boek bekend is, mag je me pben als je het ebook wilt.

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 6:18

Ik heb geen ereader, maar wel een Ipad. Gaat het dan ook?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: