Bespreken Boekenclub boek juni - Een Keukenmeidenroman
+6
Oasis
Jeanette
Arwyn
Sugarfall
Pepper
Blond
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bespreken Boekenclub boek juni - Een Keukenmeidenroman
Aangezien PrinsesBo hier niet meer komt, open ik hem maar!
Wat vonden jullie van Een Keukenmeidenroman die we afgelopen maand hebben gelezen?
Wat vonden jullie van Een Keukenmeidenroman die we afgelopen maand hebben gelezen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Bespreken Boekenclub boek juni - Een Keukenmeidenroman
Ik had hem al eerder gelezen en ben er helaas niet meer aan toegekomen om hem voor de bespreking nog een x te lezen.
Ik weet nog dat ik het in het begin van het boek erg lastig vond om alle karakters uit elkaar te halen en om een goed beeld van ze te krijgen.
Het boek heeft me wel geraakt. Op een leuke manier geschreven zodat het goed wegleest maar ook met een goede boodschap erin.
Ik vind het zeker een aanrader.
Ik weet nog dat ik het in het begin van het boek erg lastig vond om alle karakters uit elkaar te halen en om een goed beeld van ze te krijgen.
Het boek heeft me wel geraakt. Op een leuke manier geschreven zodat het goed wegleest maar ook met een goede boodschap erin.
Ik vind het zeker een aanrader.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem niet kunnen lezen, hij was echt bij alle bibliotheken uitgeleend. Ik doe de volgende maand niet mee, ik ga zondag voor twee weken op vakantie dus ik heb dan geen tijd om het nieuwe boek te halen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik had hem ook al eerder gelezen. Wilde hem de afgelopen maand nog een keer lezen, maar had hem geleend van een vriendin en alweer terug gegeven..
Weet nog wel dat ik het een mooi boek vond! Las lekker weg, maar wel indrukwekkende verhalen. Ook echt leuke stukjes erin, met die toiletpotten bijvoorbeeld
Weet nog wel dat ik het een mooi boek vond! Las lekker weg, maar wel indrukwekkende verhalen. Ook echt leuke stukjes erin, met die toiletpotten bijvoorbeeld
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb hem ook niet herlezen. In mei heb ik hem al gelezen en dat was te recent om hem te herlezen. Vond het een mooi, en indrukwekkend boek. Onbegrijpelijk voor ons nu, dat zwarte mensen zo behandeld werden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb dit boek helaas nog niet gelezen. Ik was in een ander boek bezig en wilde dat eerst uitlezen, dus heb geen idee hoe ie is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb 'm door drukte met school ook niet uit kunnen lezen, ben er wel in begonnen. Hij leest wel makkelijk weg, vind ik.
Overigens heb ik wel de film gezien, en die vond ik heel mooi/aangrijpend. Echt verschrikkelijk dat mensen zo behandeld werden.
Overigens heb ik wel de film gezien, en die vond ik heel mooi/aangrijpend. Echt verschrikkelijk dat mensen zo behandeld werden.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Door de bruiloft het boek nog niet uit gelezen.
Wel moet ik zeggen dat ik 2 personages beter vind lezen dan de 3e personage (die blanke dochter).
Wel moet ik zeggen dat ik 2 personages beter vind lezen dan de 3e personage (die blanke dochter).
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik had me niet aangemeld voor de boekenclub, maar ik heb wel het boek gelezen. Ik vond het een indrukwekkend boek wat vrij snel wegleest. Ondanks dat ik me haast niets voor kan stellen hoe het leven toen geweest zou moeten zijn, voelde ik toch vaak wel de emotie van het geheimhouden van het schrijven en het gedeelte dat het boek was gepubliceerd in het verhaal.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
ik moet zeggen dat ik het boek (als een van we weinigen?) niet echt super vond..
er zaten wel leuke stukjes in en het is onvoorstelbaar voor ons hoe ze toen met 'zwarten' om gingen,
maar ik heb me er doorheen geworsteld, was blij dat ik 'm uit had..
er zaten wel leuke stukjes in en het is onvoorstelbaar voor ons hoe ze toen met 'zwarten' om gingen,
maar ik heb me er doorheen geworsteld, was blij dat ik 'm uit had..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik heb dan wel niet meegedaan met de boekenclub (omdat de meeste boeken me niet aanspreken en ik niet meer goed tegen onder druk kan lezen na m'n studie), maar ik heb 'm wel recentelijk gelezen. Mag ik dan ook m'n mening geven?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Heb ik wel gedaan en niemand heeft tot nu toe geklaagd.Marin schreef:Ik heb dan wel niet meegedaan met de boekenclub (omdat de meeste boeken me niet aanspreken en ik niet meer goed tegen onder druk kan lezen na m'n studie), maar ik heb 'm wel recentelijk gelezen. Mag ik dan ook m'n mening geven?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Tuurlijk mag dat! Waarom niet?
Maarre, gaan we nog verder met maandelijks een boek lezen en er een recensie aan geven? Zijn er al opties aan boeken?
Maarre, gaan we nog verder met maandelijks een boek lezen en er een recensie aan geven? Zijn er al opties aan boeken?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Soortgelijke onderwerpen
» Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!
» Kinderwens bespreken met leidinggevende
» RHCP 28 juni 2012 Gofferpark
» Opvoeding bespreken voordat je kinderen krijgt?
» Wat te doen op 19 juni?
» Kinderwens bespreken met leidinggevende
» RHCP 28 juni 2012 Gofferpark
» Opvoeding bespreken voordat je kinderen krijgt?
» Wat te doen op 19 juni?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: