Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

+28
_Cyn_
Krullebol
Mees
patjuhhh
Arwyn
Quet
Herfstblaadjes
FireButterfly
Sugarfall
Esperanza
mzcharlotte
Winegum
Sweety
Jeanette
Cheesegirl
Rebecca
Zwerver
Blond
Droopy28
Jade
bolus26
Pepper
Plien
Oasis
Inge
Gympie
Bazinga
TNMN
32 plaatsers

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend! - Pagina 2 Empty Re: Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:30

Ja! Moet je wel de app 'ibooks' hebben. Gratis te downloaden.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend! - Pagina 2 Empty Re: Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 6:35

PrinsesBo schreef:Ja! Moet je wel de app 'ibooks' hebben. Gratis te downloaden.

Ok, super! Thanks smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwerver wo 16 mei 2012 - 6:58

En voor android? Welke app moet ik dan downloaden? Haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 6:59

Epub reader?

Gast
Gast

Bericht  Rebecca wo 16 mei 2012 - 7:10

O leuk, ik doe ook mee! Ga nu even kijken welk boek me wat lijkt!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Cheesegirl wo 16 mei 2012 - 7:36

Ik wil ook meedoen, heb gestemd!
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:38

Leuk dat er zoveel mee willen doen cheers

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 16 mei 2012 - 7:46

Wat een leuk idee! Ik doe ook mee! Ik heb gestemd op Tonio - A.F.Th. van der Heijden. PB, als er een boek uitgekozen is, zou jij mij die dan kunnen sturen voor de E-reader? Embarassed
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis wo 16 mei 2012 - 7:50

Wanneer is de 'deadline' voor het stemmen?

En ja, ik wil ook graag het e-book ontvangen als dat kan Embarassed
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:52

De deadline is vrijdag.
En ja, als de keuze bekend is kunnen jullie mij jullie email pmen, dan ontvangen jullie m zsm. Yes

Gast
Gast

Bericht  Rebecca wo 16 mei 2012 - 8:00

Ben benieuwd! Ik heb op CompleX gestemd. De hongerspelen heb ik al gelezen (en vond ik super!), luchtkussen lijkt me ook wel leuk maar vind ik meer zo'n boek voor tussendoor, en wat de andere 2 betreft ben ik puur op titel afgegaan!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:20

Ik wil ook wel mee doen! Lijkt me leuk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TNMN wo 16 mei 2012 - 8:21

Rebecca schreef:Ben benieuwd! Ik heb op CompleX gestemd. De hongerspelen heb ik al gelezen (en vond ik super!), luchtkussen lijkt me ook wel leuk maar vind ik meer zo'n boek voor tussendoor, en wat de andere 2 betreft ben ik puur op titel afgegaan!

Same here! (Al spreekt Tonio's genre/samenvatting mij niet erg aan, maar misschien is dat juist iets waar ik doorheen moet prikken Very Happy)

Leuk dat er zoveel meedoen!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Sweety wo 16 mei 2012 - 8:23

Wat willen jullie gaan bespreken dan over het boek? Ik heb namelijk ook weleens in een boekenclub gezeten en meer als: leuk he het boek, ja inderdaad, nu aan de wijn? Kwamen we eigenlijk niet. smile Neemt niet weg dat het geen leuk idee is hoor!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bazinga wo 16 mei 2012 - 8:27

Sweety schreef:Wat willen jullie gaan bespreken dan over het boek? Ik heb namelijk ook weleens in een boekenclub gezeten en meer als: leuk he het boek, ja inderdaad, nu aan de wijn? Kwamen we eigenlijk niet. smile Neemt niet weg dat het geen leuk idee is hoor!

Ik ben altijd heel benieuwd naar hoe mensen de verhaallijn hebben ervaren, of zij iemand ook 'verdacht' vonden, of zij de intenties van figuren begrepen, of zij zich ook afvroegen waar bepaalde emoties van hoofdpersonen vandaan kwamen, of mensen bepaalde karakters ook te vlak beschreven vonden, of ze 't plot ook zo verrassend vonden of juist saai....

Ben ook altijd op zoek naar mensen die 'Het Familieportret' hebben gelezen; ik blijf namelijk verbolgen over een aantal zaken in dat boek en ik ben benieuwd of mensen die mening delen :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 8:46

Ik had t inderdaad, zoals Jop het beschrijft, in gedachten.

Gast
Gast

Bericht  Inge wo 16 mei 2012 - 11:52

PrinsesBo schreef:Ze spreken me alle vier aan, maar heb gekozen voor CompleX van Marelle Boersma.
+1
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Winegum wo 16 mei 2012 - 22:36

Wat een leuk topic! En wat een leuke keuzes, PB. Ik kende alle boeken niet, behalve de eerste komt me qua beschrijving wel bekend voor. Maar waarschijnlijk heb ik dat eens gelezen in het boekentopic hier ofzo.
Ik heb een e-reader, althans, die komt als het goed is morgen, dus dat is mooi!

Ik heb gestemd voor de eerste, daar ben ik wel erg benieuwd naar. Maar ze lijken mij allemaal erg leuk. Het zijn allemaal verschillende soort boeken. Ik ben benieuwd wat hem gaat worden!

Jop, ik ben nu toevallig bezig in het familieportret. Ben nu ergens op pagina 150. Ik laat het je wel weten als ik hem uit heb.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  mzcharlotte wo 16 mei 2012 - 22:48

Ik sla deze keer over, maar als ik dadelijk mijn e-reader heb en het boek beschikbaar is als e-book, denk ik dat ik mee doe!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Esperanza wo 16 mei 2012 - 22:51

Jop schreef:Ben ook altijd op zoek naar mensen die 'Het Familieportret' hebben gelezen; ik blijf namelijk verbolgen over een aantal zaken in dat boek en ik ben benieuwd of mensen die mening delen :P
Ik kom even inbreken in dit topic. Ik vind het een heel leuk idee, maar ik heb geen e-reader en zit een beetje krap bij kas dus om elke keer een boek te kopen, vind ik een beetje jammer.

Maar..... Jop ik heb dat boek ook gelezen. Is al wel even geleden dus ik moet het even terughalen, maar waar ben je verbolgen over?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Sugarfall wo 16 mei 2012 - 23:14

Oh leuk! Ik wil ook wel meedoen Very Happy

Edit: En ik heb ook op CompleX gestemd.

Laatst aangepast door Sugarfall op wo 16 mei 2012 - 23:28; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  FireButterfly wo 16 mei 2012 - 23:22

Ik heb ook op CompleX gestemd.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Herfstblaadjes wo 16 mei 2012 - 23:33

Als iemand mij wil uitleggen hoe ik een ebook op mijn ipad moet zetten wil ik ook meedoen. Ibooks heb ik, maar ik dacht altijd dat je moest betalen voor de boeken.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Bericht  Bazinga do 17 mei 2012 - 0:03

Esperanza schreef:
Jop schreef:Ben ook altijd op zoek naar mensen die 'Het Familieportret' hebben gelezen; ik blijf namelijk verbolgen over een aantal zaken in dat boek en ik ben benieuwd of mensen die mening delen :P
Ik kom even inbreken in dit topic. Ik vind het een heel leuk idee, maar ik heb geen e-reader en zit een beetje krap bij kas dus om elke keer een boek te kopen, vind ik een beetje jammer.

Maar..... Jop ik heb dat boek ook gelezen. Is al wel even geleden dus ik moet het even terughalen, maar waar ben je verbolgen over?

Even in een spoiler Wink

Spoiler:
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 1:48

Herfstblaadjes schreef:

Als iemand mij wil uitleggen hoe ik een ebook op mijn ipad moet zetten wil ik ook meedoen. Ibooks heb ik, maar ik dacht altijd dat je moest betalen voor de boeken.

Via ITunes kan het heel makkelijk, of gewoon via de mail het boek openen en dan opent het zich in Ibooks.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: