Waterpokken vs vakantie 1 juni
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waterpokken vs vakantie 1 juni
Owneeee, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn dochter de waterpokken onder de leden heeft...
Opzich niet erg, maar wel als je over ruim 2 weken gaat vliegen naar Portugal. Op internet lees ik niet echt één duidelijke richtlijn, wat nu wel of niet mag mbt vliegen. Dus zo maar de huisarts even bellen. Ik hoop dat we wel weg kunnen zeg...
Opzich niet erg, maar wel als je over ruim 2 weken gaat vliegen naar Portugal. Op internet lees ik niet echt één duidelijke richtlijn, wat nu wel of niet mag mbt vliegen. Dus zo maar de huisarts even bellen. Ik hoop dat we wel weg kunnen zeg...
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Re: Waterpokken vs vakantie 1 juni
Sweet33 schreef:Owneeee, ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mijn dochter de waterpokken onder de leden heeft...
Zie je uitslag op haar huidje?
Ik denk dat je meteen moet beginnen met het behandelen hiervan misschien dat het dan over twee weken over is. Ik moet trouwens zeggen dat F. er betrekkelijk weinig last van heeft gehad. Ze had ze in een wat lichtere vorm denk ik, is slecht 1 à 2 dagen een beetje koortsig/hangering geweest. Verder eigenlijk nergens last van gehad, ik smeerde/depte de plekken 2 à 3 maal daags in met een soort van lotion (weet niet meer hoe het heet maar de drogist heeft een heel assortiment aan middeltjes tegen waterpokken, bij onze plaatselijke drogist was echter bijna alles uitverkocht omdat heel het dorp onder de waterpokken zat )
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hier heeft een van de meiden het ook gehad, maar dat was met 2 weken wel weg hoor... en zodra de blaasjes ingedroogd zijn is ze volgens mij ook niet meer besmettelijk.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet het niet zeker, maar ik denk juist dat zeewater en de zon wel een goede invloed heeft op de waterpokkken. Met name de zon lijkt mij, dan drogen ze sneller in.
Ik zou voor de zekerheid je HA even bellen.
Ik zou voor de zekerheid je HA even bellen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Vraag het na bij de luchtvaartmaatschappij, dan ken je hun standpunt daarin. Ik weet niet beter dan dat je er inderdaad niet mee mag vliegen maar soms verschillen sommige dingen nog wel per luchtvaartmaatschappij.
Gast- Gast
Als ze ze nu heeft dan zijn ze over 2 weken als het goed is allemaal ingedroogd. Mijn kinderen hebben ze pas gehad en in 1 week waren alle waterpokken ingedroogd (en dus niet meer besmettelijk).
Maar ik zou ook even bellen naar de luchtvaartmaatschappij.
Maar ik zou ook even bellen naar de luchtvaartmaatschappij.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier hebben de waterpokken zo'n anderhalve week huisgehouden. Nu had J. er wel behoorlijk veel, maar na anderhalve week waren de blaasjes sowieso allemaal ingedroogd en had ze alleen de grootste korstjes nog. En het scheelt dat jouw dochter nog geen jaar is, dan hebben ze er meestal minder last van?
Heeft je zoontje ze al wel gehad? Denk nl. dat hij ze er anders vrij snel achteraan zal krijgen.
Heeft je zoontje ze al wel gehad? Denk nl. dat hij ze er anders vrij snel achteraan zal krijgen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
ja de oudste had ze met zes maand...echt enorm erg. Dus die zal niet zo snel meer aan de beurt zijn. Nou ja ik wacht het wel af, misschien heeft dochterlief ze in minder mate, dat kan ook nog, en dan is het tzt vast wel mooi weg. Anders idd maar even contact opnemen met Transavia..
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Soortgelijke onderwerpen
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» New York in juni?
» Wat te doen op 19 juni?
» A.s. dinsdag 25 juni, Balorig Houten
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» New York in juni?