Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!
+28
_Cyn_
Krullebol
Mees
patjuhhh
Arwyn
Quet
Herfstblaadjes
FireButterfly
Sugarfall
Esperanza
mzcharlotte
Winegum
Sweety
Jeanette
Cheesegirl
Rebecca
Zwerver
Blond
Droopy28
Jade
bolus26
Pepper
Plien
Oasis
Inge
Gympie
Bazinga
TNMN
32 plaatsers
Pagina 3 van 10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Yescafe's Boekenclub! Boek juni bekend!
Winegum schreef:Wat een leuk topic! En wat een leuke keuzes, PB. Ik kende alle boeken niet, behalve de eerste komt me qua beschrijving wel bekend voor. Maar waarschijnlijk heb ik dat eens gelezen in het boekentopic hier ofzo.
Ik heb een e-reader, althans, die komt als het goed is morgen, dus dat is mooi!
Leuk!!
Ik hoop dat dit een actief topc blijft en ik elke maand weer nieuwe boekkeuzes voor kan leggen.
Gast- Gast
Zo te zien beginnen we morgen met het lezen van een thriller .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Oasis schreef:Zo te zien beginnen we morgen met het lezen van een thriller .
Yes. Heb er wel zin in.
Het eerste boek lijkt mij ook wel spannend.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ik wil ook graag meedoen! Ik heb gestemd op Complex.
Quet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 42
Hoe laat morgen is de keuze bekend? Ik zit op het moment tussen 2 boeken in en met tijd om te lezen, ga ik wachten tot morgen, of eerst een ander boek beginnen en dan later aan deze? dilemma, dilemma!
Deadline morgen om 17.00 uur..
En ik zou gewoon vast in ComleX beginnen
Gast- Gast
Jop schreef:Esperanza schreef:Ik kom even inbreken in dit topic. Ik vind het een heel leuk idee, maar ik heb geen e-reader en zit een beetje krap bij kas dus om elke keer een boek te kopen, vind ik een beetje jammer.Jop schreef:Ben ook altijd op zoek naar mensen die 'Het Familieportret' hebben gelezen; ik blijf namelijk verbolgen over een aantal zaken in dat boek en ik ben benieuwd of mensen die mening delen
Maar..... Jop ik heb dat boek ook gelezen. Is al wel even geleden dus ik moet het even terughalen, maar waar ben je verbolgen over?
Even in een spoiler
- Spoiler:
Ik vond de seksscenes véél te expliciet, veel te uitvoerig beschreven, terwijl heel de verhaallijn van Max onder de mat wordt geschoven! Ik vond een hoop stukken niet voldoende uitgewerkt; de lijn met de ouders van Anna, de relatie van Max en Anna was voornamelijk seks, maar werd gehint naar liefde, wat ik vervolgens niet meer terug zie, omdat heel Max in de doofpot werd gestopt... Er wordt duidelijk GEHINT naar 't Stockholm syndroom van Anna, tegenover de Obersturmführer, maar heel die relatie vind ik ook behoorlijk oppervlakkig gehouden verder. Dat ik 't boek net uit had, was wel m'n eerste reactie 'Wauw'! Maar 't werd heul snel gevolgd door 'Wacht.. Wat? En Max dan?.. Huh?..' Vond ik jammer!
Die dingen van 'Het Familieportret' had ik net zo! Ik vond het een mooi boek, maar het was gewoon niet af, er misten echt dingen!
Het idee van een boekenclub vind ik trouwens leuk! Maar hier ook geen e-reader in bezit en voor elke maand een ander boek kopen heb ik het budget gewoon niet.. Dan zou het boek van die maand toevallig bij de bieb aanwezig moeten zijn, maar dat is dan even afwachten!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Edit: tot nu toe 23.
Gast- Gast
Wil ook wel mee doen Leuk. Ga zo even kijken welk boek me wat lijkt.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
PrinsesBo schreef:Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Ik doe alleen mee als het CompleX of De Hongerspelen wordt.
FireButterfly- Prater
FireButterfly schreef:PrinsesBo schreef:Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Wat flauw.. Hoezo dat?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bah, ik heb het even gecheckt en CompleX is uitgeleend bij de bibliotheek hier, ook bij alle anderen in de buurt. Ik kijk nog wel even of ik hem ergens vandaan kan halen, want ik wil wel erg graag meedoen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Jop schreef:FireButterfly schreef:PrinsesBo schreef:Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Wat flauw.. Hoezo dat?
Dat was echt mijn gedachte, maar denk ik zeg maar niks.
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Bah, ik heb het even gecheckt en CompleX is uitgeleend bij de bibliotheek hier, ook bij alle anderen in de buurt. Ik kijk nog wel even of ik hem ergens vandaan kan halen, want ik wil wel erg graag meedoen.
Jij hebt toch een ereader?
Gast- Gast
Nee, helaas niet!
Sugarfall- Kletskop
Sugarfall schreef:Nee, helaas niet!
Oh nee wacht, ik haal je door de war altijd!
Ook toevallig geen tablet? Of Iphone?
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Jop schreef:FireButterfly schreef:PrinsesBo schreef:Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Wat flauw.. Hoezo dat?
Als de andere twee verhalen je nou totaal niet trekken dan snap ik het best. Ik zou ook mijn tijd niet gaan besteden aan iets wat ik eigenlijk niet zo leuk vind. Zo kennen we allemaal wel boeken waar we niet door kwamen en die we wellicht nooit hebben uitgelezen.
Gast- Gast
Ja, maar het idee van een boekenclub is toch juist dat je misschien ook een keer een boek leest dat je op het eerste gezicht niet aantrekt?
Ik heb wel een Iphone, haha stom, daar had ik niet eens aan gedacht. Dus, I'm in!
Ik heb wel een Iphone, haha stom, daar had ik niet eens aan gedacht. Dus, I'm in!
Sugarfall- Kletskop
Sugarfall schreef:Ja, maar het idee van een boekenclub is toch juist dat je misschien ook een keer een boek leest dat je op het eerste gezicht niet aantrekt?
Dat is mijn idee dus ook..
Jeej Leuk!
Gast- Gast
Megara schreef:PrinsesBo schreef:Jop schreef:FireButterfly schreef:PrinsesBo schreef:Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Wat flauw.. Hoezo dat?
Als de andere twee verhalen je nou totaal niet trekken dan snap ik het best. Ik zou ook mijn tijd niet gaan besteden aan iets wat ik eigenlijk niet zo leuk vind. Zo kennen we allemaal wel boeken waar we niet door kwamen en die we wellicht nooit hebben uitgelezen.
Maar als t niks is, stop je toch voortijdig? T valt tenminste te proberen.
Gast- Gast
Sugarfall schreef:Ja, maar het idee van een boekenclub is toch juist dat je misschien ook een keer een boek leest dat je op het eerste gezicht niet aantrekt?
+1.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
PrinsesBo schreef:Deadline morgen om 17.00 uur..
Ik kon jou pmen voor de e-reader versie toch?
[quote="PrinsesBo"]
Maar als t niks is, stop je toch voortijdig? T valt tenminste te proberen.[/quote
Daar hebben jullie wel weer gelijk in. Ik ga het gewoon proberen wat het ook wordt.
Megara schreef:PrinsesBo schreef:Jop schreef:FireButterfly schreef:PrinsesBo schreef:Alleen zijn er 26 stemmen geplaatst, maar doen er ook 26 mee?
Wat flauw.. Hoezo dat?
Maar als t niks is, stop je toch voortijdig? T valt tenminste te proberen.[/quote
Daar hebben jullie wel weer gelijk in. Ik ga het gewoon proberen wat het ook wordt.
FireButterfly- Prater
Morgen is dus bekend wat het boek gaat worden, al zal het niet echt meer een verrassing zijn
En dat betekent dat we rond 18 juni de bespreking hebben? Leuk! Ik ben nu nog bezig in mijn eigen boek, maar ik moet het wel redden om voor de 18e juni het andere boek uit te krijgen.
En dat betekent dat we rond 18 juni de bespreking hebben? Leuk! Ik ben nu nog bezig in mijn eigen boek, maar ik moet het wel redden om voor de 18e juni het andere boek uit te krijgen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 3 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Bespreken Boekenclub boek juni - Een Keukenmeidenroman
» Yescafe's Boekenclub! Boek augustus is bekend!
» RHCP 28 juni 2012 Gofferpark
» Wat te doen op 19 juni?
» Waterpokken vs vakantie 1 juni
» Yescafe's Boekenclub! Boek augustus is bekend!
» RHCP 28 juni 2012 Gofferpark
» Wat te doen op 19 juni?
» Waterpokken vs vakantie 1 juni
Pagina 3 van 10
Permissies van dit forum: