Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

+25
Chocoholic
Puggle
Jerry
Bubbelicious
Siem
Lady1984
Paper Crown
Atelier Madame
Caramba
Theeleut
CCC
Rose
Kqip
silly-one
Rush
Alex
Lenthe
Lejow
Silver
VeryCherry
Minx
MADDIE
Tiana
Takkie
Caribbeanlover
29 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lady1984 ma 14 mei 2012 - 23:07

Ik zou het ook zwaar irritant vinden als mijn buren om 7.00 al begonnen met klussen. Whatever de regels ook zijn.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 23:26

2CKC2 schreef:Opzich zullen heel veel mensen zich ergeren aan boorgeluiden zo vroeg in de ochtend. Maar niet veel mensen gaan zover als CBL om dan toch de gemeente te bellen. CBL gaat net even een stap verder. Helaas voor CBL draait de wereld niet om haar en eigenlijk om niemand, want als dat wel het geval zou zijn zou niemand meer ooit een spijker in de muur kunnen slaan.

Eens... Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 561177

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:37

Spetterdespat schreef:
Kenza schreef:
Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Mocht ik zo'n zeik miep van een vriendin hebben, dan kan ze snel de rambam van me krijgen!
tja misschien is ze hier een zeikmiep maar je weet niet hoe ze in het echt is. Erg fijn hoor dit commentaar! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Siem ma 14 mei 2012 - 23:39

Cimic schreef:
Spetterdespat schreef:
Kenza schreef:
Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Mocht ik zo'n zeik miep van een vriendin hebben, dan kan ze snel de rambam van me krijgen!
tja misschien is ze hier een zeikmiep maar je weet niet hoe ze in het echt is. Erg fijn hoor dit commentaar! Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 394967

Maar ik geloof ook oprecht dat ze niet echt is en dat ze dit gewoon allemaal puur uit verveling doet en om reacties uit te lokken en zelf gewoon keihard zit te lachen. Haar posts kloppen de helft van de tijd niet en ze spreekt zichzelf constant tegen. Maar misschien is dit ook hoop van mijn kant dat er niet zulke mensen kunnen bestaan..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:44

Billy schreef:
Cimic schreef:
Spetterdespat schreef:
Kenza schreef:
Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Mocht ik zo'n zeik miep van een vriendin hebben, dan kan ze snel de rambam van me krijgen!
tja misschien is ze hier een zeikmiep maar je weet niet hoe ze in het echt is. Erg fijn hoor dit commentaar! Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 394967

Maar ik geloof ook oprecht dat ze niet echt is en dat ze dit gewoon allemaal puur uit verveling doet en om reacties uit te lokken en zelf gewoon keihard zit te lachen. Haar posts kloppen de helft van de tijd niet en ze spreekt zichzelf constant tegen. Maar misschien is dit ook hoop van mijn kant dat er niet zulke mensen kunnen bestaan..
Tja ik zal wel de anaal uhm morraalridder zijn, maar dat denk ik dus ook, ik kan
Mij gewoon echt niet voorstellen dat iemand zo zwart/wit en ikke, ikke, ikke straatje lan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Theeleut ma 14 mei 2012 - 23:49

Billy schreef:
Cimic schreef:
Spetterdespat schreef:
Kenza schreef:
Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Mocht ik zo'n zeik miep van een vriendin hebben, dan kan ze snel de rambam van me krijgen!
tja misschien is ze hier een zeikmiep maar je weet niet hoe ze in het echt is. Erg fijn hoor dit commentaar! Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 394967

Maar ik geloof ook oprecht dat ze niet echt is en dat ze dit gewoon allemaal puur uit verveling doet en om reacties uit te lokken en zelf gewoon keihard zit te lachen. Haar posts kloppen de helft van de tijd niet en ze spreekt zichzelf constant tegen. Maar misschien is dit ook hoop van mijn kant dat er niet zulke mensen kunnen bestaan..
Ik kan me dus ook niet voorstellen hoe het is om een vriendin te hebben met het karakter van CBL. Hoe ga je daar mee om??
Haar man houdt het wel met haar uit... Ik heb vaak ook dezelfde gedachte als Billy.

En waarom komt ze steeds weer terug? Als je steeds zo uitgejoeld wordt en blijft stug terugkomen ben je toch erg hardleers. Lijkt mij geen pest aan om naar hier te vertoeven...

Btw hier wordt in het weekend rond 9 uur herrie gemaakt. Als buren hier na 20.30 uur nog timmeren/boren dan vraag ik of ze er mee willen ophouden.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caramba ma 14 mei 2012 - 23:50

Cimic schreef:
Billy schreef:
Cimic schreef:
Spetterdespat schreef:
Kenza schreef:
Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Mocht ik zo'n zeik miep van een vriendin hebben, dan kan ze snel de rambam van me krijgen!
tja misschien is ze hier een zeikmiep maar je weet niet hoe ze in het echt is. Erg fijn hoor dit commentaar! Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 394967

Maar ik geloof ook oprecht dat ze niet echt is en dat ze dit gewoon allemaal puur uit verveling doet en om reacties uit te lokken en zelf gewoon keihard zit te lachen. Haar posts kloppen de helft van de tijd niet en ze spreekt zichzelf constant tegen. Maar misschien is dit ook hoop van mijn kant dat er niet zulke mensen kunnen bestaan..
Tja ik zal wel de anaal uhm morraalridder zijn, maar dat denk ik dus ook, ik kan
Mij gewoon echt niet voorstellen dat iemand zo zwart/wit en ikke, ikke, ikke straatje lan denken.

Ik denk ook dat ze haar hier heel anders voor doet, dan dat ze in het echt is, maar ik bedoel, mocht ik echt zo'n vriendin hebben, dat ik er heel snel klaar mee ben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Siem di 15 mei 2012 - 0:19

@ Theeleut en daarom geloof ik er ook helemaal niks meer van. En denk ik oprecht dat ze alles gewoon verzint..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 0:23

Wij zijn ook druk met de zolder bezig, maar in ons blok (zelfs straat) begint iedereen vaak tussen 8 en 9uur, maar we klussen ook gerust tot een uurtje of 22uur door. Nu hebben we natuurlijk de kleine meid, dus stoppen we vaak op het moment dat zij ook echt in bed ligt, soms om 18uur maar kan ook soms 20.30 zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 0:41

Even een serieuze vraag....

Als buren lawaai mag maken van 10.00u tot 22.00u, waarom mag er dan ook lawaai worden gemaakt tussen 07.00u en 19.00u? En gematigd geluid worden geproduceerd tussen 19.00u en 23.00u? De tijdstippen stroken niet met elkaar in mijn beleving.

Verder maakt het me niet zoveel uit. Hier werd ook een jaar lang gebouwd vanaf 07.00u. En ik kan moeilijk tegen de bouwvakkers zeggen, die worden betaald en moeten werken vanaf 07.00u, dat ze niet mogen klussen, omdat mijn dag pas later begint. Dan had ik maar vroeger op bed moeten gaan en er rekening mee moeten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 0:48

Ik weet niet beter als dat je tot 22uur kabaal mag maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Bubbelicious di 15 mei 2012 - 2:08

Niet om het een of ander, maar ikzelf heb er wel rekening mee gehouden hoor. Tuurlijk wilde ik om 7.00 uur al beginnen, en ook al mag dat wettelijk, ik heb het niet gedaan. De bovenburen hebben 3 jonge kinderen (waarvan ik nu wel zondagochtend vroeg van wakker wordt, maar ja, dat is nou eenmaal zo) dus ik hield zeker wel rekening ermee. Ik begon niet voor 9 uur. Dus ik vind dat je best rekening met elkaar mag houden. Het is toch ook vervelend als je om half acht je bed uit moet door het geluid van een ander? Klusgeluiden of niet. Daarentegen snap ik dat de gemeente wel vroeg moeten beginnen. Zoals vuilniswagens, of zoiets. Ik neem aan dat die mensen zelf ook liever hadden willen uitslapen laughcry
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Minx di 15 mei 2012 - 2:53

Bubbelicious schreef:Niet om het een of ander, maar ikzelf heb er wel rekening mee gehouden hoor. Tuurlijk wilde ik om 7.00 uur al beginnen, en ook al mag dat wettelijk, ik heb het niet gedaan. De bovenburen hebben 3 jonge kinderen (waarvan ik nu wel zondagochtend vroeg van wakker wordt, maar ja, dat is nou eenmaal zo) dus ik hield zeker wel rekening ermee. Ik begon niet voor 9 uur. Dus ik vind dat je best rekening met elkaar mag houden. Het is toch ook vervelend als je om half acht je bed uit moet door het geluid van een ander? Klusgeluiden of niet. Daarentegen snap ik dat de gemeente wel vroeg moeten beginnen. Zoals vuilniswagens, of zoiets. Ik neem aan dat die mensen zelf ook liever hadden willen uitslapen laughcry

Ik vind er nog wel een behoorlijk verschil in zitten of het om een doordeweekse dag gaat zoals nu, of in het weekend. In het weekend vind ik het wel netjes om te wachten tot een uur of 8 half 9

Het klopt wel dat het officieel tot 19.00 is. De avond mag er iets minder lawaai zijn en de avond is van 19.00 tot 23.00 het verschil tussen overdag en 's avonds is 5 decibell
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 5:49

Bij mij in het portiek hangt een briefje waarop andere tijden staan, waarvan de huismeester wil dat we ons daaraan houden. Nu denkt die man dat hij God is hoor, ik neem hem niet geheel serieus. Als ik een nieuw appartement heb en dat moet verbouwen + fulltime werken dan was er bar weinig tijd overgebleven. Gewoon niet op zondag bijvoorbeeld haha, mafkees. Ik heb mezelf wel netjes voorgesteld bij de buren en aangegeven wat ik ging doen, wanneer en hoe lang ze er last van zouden hebben. Gewoon met een glimlach, niks aan de hand, niemand die klaagt. Maar goed, dit ging om een verbouwing. Als ik 1 ding aan moet passen in mijn woning en daarbij herrie moet maken dan ga ik niet elke keer mijn buren inlichten. Gelukkig accepteren we allemaal dat we in een flat wonen. We laten elkaar gewoon lekker af en toe herrie maken maar maken het nooit te gek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Jerry di 15 mei 2012 - 6:55

Lady1984 schreef:Ik zou het ook zwaar irritant vinden als mijn buren om 7.00 al begonnen met klussen. Whatever de regels ook zijn.

+1

Daarbij vind ik dat CBL in eerste instantie in dit topic niet heel erg raar begint met reageren en word dat nu door anderen gedaan, waardoor zij weer gepikeerd reageert...

(CBL, valt me wel op dat je, ook in dit topic, nogal eens 'dat vind ik' als argument aandraagt voor wat de norm zou moeten zijn, helaas werkt dat niet zo smile )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 7:03

Het is maar goed dat CBL geen nieuwbouwhuis gaat kopen, dan duurt het in plaats van 1,5 jaar bouwen 3 jaar omdat de bouwvakkers minder uren mogen werken van Prinses CBL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Puggle wo 16 mei 2012 - 9:44

Ik woon in een nieuwbouw wijk met de bouwkeet schuin voor de deur waar het om 7 uur in de ochtend al een drukke bedoeling is. In de straat naast ons hebben ze wekenlang vanaf 7 uur in de ochtend lopen heien. Tja dat maakt lawaai maar het is niet anders. Kan ik me eigelijk ook wel druk om gaan maken, maar soms is het even niet anders. Zijn allemaal mensen en sommige dingen moeten gedaan worden.

Ik denk dat als de situatie omgedraaid was bij jou cbl dat het ineens wel allemaal goed zou zijn, omdat jij alles wel mag en het beste weet! Vind het zo jammer dat jij alleen maar ellendige, vreemde topics opent. Zoals al eerder gezegd denk ik ook dat je het er gewoon om doet en hier wel van geniet laughcry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Rush wo 16 mei 2012 - 9:45

Ik ga morgenochtend lekker klussen, yeah! Twisted Evil
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Puggle wo 16 mei 2012 - 10:13

Rush schreef:Ik ga morgenochtend lekker klussen, yeah! Twisted Evil

Haha veel plezier Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Chocoholic wo 16 mei 2012 - 22:31

Lady1984 schreef:Ik zou het ook zwaar irritant vinden als mijn buren om 7.00 al begonnen met klussen. Whatever de regels ook zijn.

+1! Ik kan enorm chagrijnig worden van niet kunnen (uit)slapen omdat andere mensen het nodig vinden om ontzettend vroeg te beginnen met boren, of dat nou officieel mag ja of nee.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Rupsie do 17 mei 2012 - 5:39

Mijn man is ook timmerman en begint ook iedere dag om 07.00 uur met werken.

Zelf wonen we nu in een nieuwbouwwijk waar nog volop gebouwd wordt en de meeste beginnen gewoon om 07.00 uur.
Je went er aan. En omdat m'n man zelf ook altijd dan begint vind ik het niet vreemd ofzo. Het hoort erbij
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 5:44

Ik vind 7:00 uur ook echt vroeg hoor!

Ik vind 08:00 uur schappelijker.

Als ik ooit mijn huis ga verbouwen en die timmerman zegt.. Goed ik sta om 07:00 uur voor je deur zeg ik :"voel je je wel helemaal goed" Dan betekent dat ik om 06:00 uur op moet om te douchen en er normaal uit te zien voordat jij er bent hahaha.

Als ik klusjes in huis hebt komt die 'beunhaas' meestal om 08:00 uur.

's avonds vind ik het tot een uur of 22:00 wel kunnen. Gelukkig klussen hier nooit mensen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  PiP do 17 mei 2012 - 6:35

Wij zijn op het moment ook aan het klussen en mijn man is vanmorgen om kwart over 9 begonnen met schuren ivm Hemelvaart, anders was hij denk ik om 8 uur begonnen.
7 uur op zijn vrije dag vind hij zelf ook te vroeg om te beginnen.
Hier zijn ze ook een week in de straat bezig geweest met glasvezel leggen en dan stonden de compressoren en trilplaten ook om 7/8 uur aan.
Ik had zwangerschapsverlof en had ook graag langer geslapen, maar ja de rest moet gewoon werken en dat is dan even niet anders.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:44

PiP schreef:
Hier zijn ze ook een week in de straat bezig geweest met glasvezel leggen en dan stonden de compressoren en trilplaten ook om 7/8 uur aan.
Ik had zwangerschapsverlof en had ook graag langer geslapen, maar ja de rest moet gewoon werken en dat is dan even niet anders.

ik lag in m'n kraambed toen ze hier in 't complex begonnen met badkamers renoveren. Toen hielden ze er ook geen rekening mee en werd ik ook tussen 7 uur 's ochtends en 17u 's middags m'n kraambed uitgetrilt (letterlijk, de borden en glazen waren aan het rinkelen op het nachtkastje) omdat ze met zo'n grote trilboor alle tegeltjes van de kant af moesten bikken en de betonnen vloer eruit moesten halen. Goddank waren ze wel zo aardig om zoveel mogelijk stiller werk tussen 1 en 3 te doen, zodat ik in ieder geval even m'n ogen dicht kon doen.


Mijn man is overigens ook timmerman en hij begint normaal ook rond 7 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 10:14

Chocoholic schreef:
Lady1984 schreef:Ik zou het ook zwaar irritant vinden als mijn buren om 7.00 al begonnen met klussen. Whatever de regels ook zijn.

+1! Ik kan enorm chagrijnig worden van niet kunnen (uit)slapen omdat andere mensen het nodig vinden om ontzettend vroeg te beginnen met boren, of dat nou officieel mag ja of nee.

Precies jij snapt het!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum