Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunnen jullie gaten boren in de muur?

+8
VeryCherry
Caroow
Atelier Madame
Jerry
silly-one
Mida4you
Snoes
lyke
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:35

En het belangrijkste; Hangt het dan ook recht?

Ik dacht gisteren; Ik jas er morgen wel even een paar gaten in en dan hang ik alles op. Ik heb een boor, pluggen, schroeven. Alles om het te kunnen doen, maar ik durf niet goed. Ik heb het nog nooit van mijn leven gedaan en ben bang dat de spullen scheef komen te hangen. (Ik ben niet eens alleen bang, ik weet het wel zeker. Ik ben geen kluswonder. :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 5:37

Ja dat kan ik en recht hangen dat ligt aan je inzicht en meetkunsten haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  lyke wo 30 maa 2011 - 6:30

als je goed meet dan kan er vrij weinig mis gaan.
lyke
lyke
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:34

Ja hoor, dat kan ik. Jij ook, als je goed gereedschap hebt.

Zorg in elk geval dat je met de juiste spullen werkt. Dus geen houtboor op een betonnen muur gebruiken. Zorgen dat je bitje en de pluggen dezelfde maat hebben. Holle wand pluggen gebruiken bij een holle muur van gipsplaat. Dat soort dingen moet je allemaal even van te voren checken. En zorg dat je je boor recht houdt; je mag rustig een beetje duwen, maar wel recht en niet te hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 16:16

Oh ik durf dat niet, veel te bang dat het niet goed gaat en dan zit je met zo'n gat Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Snoes wo 30 maa 2011 - 18:36

Geen idee of ik dat kan, heb het nog nooit gedaan in ieder geval. Maar daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken, ik heb een héél handige vriend die dat zonder problemen voor me wil doen Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Mida4you wo 30 maa 2011 - 18:55

Ik kan het ook hoor smile Mijn man doet boort altijd de gaten maar ik wil het soms zelfs ook weleens doen smile Meestal staat mijn man er dan bij om te kijken of alles goed gaat


Laatst aangepast door Mirjam4you op wo 30 maa 2011 - 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  silly-one wo 30 maa 2011 - 18:55

ik heb van de zomer bij vrienden in huis 9 huurhuis) met een klopboor geprobeerd gaten te boren om een lamp en om gordijnen op te hangen. Ik had nog nooit een klopboor vastgehad en we miste wat juiste boormaatjes. Maar het is gelukt. De vriendin die ik aan het helpen was had echt zo iets van, over een paar jaar wonen we hier toch niet meer, dus gaat het mis dan maar een gaatje teveel.
Ik moet zeggen dat ik het altijd gewoon doe.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:01

Mirjam4you schreef:Ik kan het ook hoor smile Mijn man doet boort altijd de gaten maar ik wil het soms zelfs ook weleens doen smile Meestal staat mijn man er dan bij om te kijken of alles goed gaat
Oh verschrikkelijk.. Als m`n vent gaat staan kijken dan mag hij het ook zelf gaan doen, daar kan ik echt niet tegen! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:14

Geen idee eigenlijk, nooit geprobeerd. Ik heb muren van beton en geen boormachine. Meestal staan schilderijen dus erg lang op de grond ipv dat ze aan de muur hangen haha. Alles wat ik heb hangen heeft mijn vader nog opgehangen voor me. Als het zou moeten dan zou ik het gewoon proberen. Ik ben daar niet zo bang voor. Wel zou ik advies vragen waar ik dan op moet letten enzo aan bv mijn vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Jerry wo 30 maa 2011 - 20:35

ik kan het wel ja, maar sowieso gemakkelijker als je met z'n tweeën bent als je moet boren: kan iemand de stofzuiger onder de boor houden smile

In ons nieuwe huis heb ik 2 gaatjes geboord: om de thermostaat op te hangen. Ik durf verder nog geen gaten te maken; supermooi gestucte wanden en wil geen spijt krijgen angel
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Atelier Madame wo 30 maa 2011 - 22:31

ik kan het wel, maar meestal doet mn vriend het, omdat de muren hier best wel hard zijn en zon klopboor dan vrij zwaar om te houden is .
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:01

Nee, want dan stort het stucwerk van de muur.
(En nee, dat heeft niks te maken met mijn boorkunsten maar met de slechte muren...)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:03

Ik zou 't wel kunnen, maar heb geen boor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Caroow do 31 maa 2011 - 0:16

Het moet wel lukken, met een waterpas en goed meten moet het ook wel recht komen te hangen. Wij hebben geen boor, als er geboord moet worden komt mijn schoonvader, dan lukt het sowieso smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 0:39

Snoes schreef:Geen idee of ik dat kan, heb het nog nooit gedaan in ieder geval. Maar daar hoef ik me verder geen zorgen over te maken, ik heb een héél handige vriend die dat zonder problemen voor me wil doen Very Happy

+1

mijn vriend is timmerman.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  VeryCherry do 31 maa 2011 - 1:08

Oh, ik kan heel goed boren, maar in de binnenmuren rag ik gewoon een spijker in de muur als ik iets op wil hangen Wink
De binnenkant aan de buitenmuren krijgen we amper wat in, zelfs met een betonboor maak je de muren compleet kapot.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Melis_je do 31 maa 2011 - 4:01

Ja, dat kan ik! Helaas heb ik geen boormachine.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 4:52

Nee dat kan ik niet, daar heb ik een vent voor Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  rapa nui do 31 maa 2011 - 5:33

Nee, dat kan ik niet. Ik heb het in elk geval nog nooit geprobeerd. Ik zit er wel aan te denken om het te proberen/leren omdat ik nu al tijden wacht tot mijn vader gaten komt boren maar ik wil dat eigenlijk liever niet uitproberen in mijn eigen woonkamer smile En ik zou dan zelf eerst een boormachine moeten kopen omdat mijn vader zijn spullen niet aan mij gaat uitlenen want stel dat ik het kapot maak..
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 5:45

Ja ik kan het en als ik het doe hangt het rechter dan als mijn vriend het doet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 9:10

Trots! Very Happy

:P

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Lepelrek

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Melis_je do 31 maa 2011 - 10:25

rapa nui schreef:Nee, dat kan ik niet. Ik heb het in elk geval nog nooit geprobeerd. Ik zit er wel aan te denken om het te proberen/leren omdat ik nu al tijden wacht tot mijn vader gaten komt boren maar ik wil dat eigenlijk liever niet uitproberen in mijn eigen woonkamer smile En ik zou dan zelf eerst een boormachine moeten kopen omdat mijn vader zijn spullen niet aan mij gaat uitlenen want stel dat ik het kapot maak..

Probeer het anders achter een kast ofzo smile Een gat moet je eerste zijn en zoveel kan er niet misgaan. Tenzij je een leiding raakt. Je kunt ze ook tweedehands heel voordelig kopen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Sarah1985 do 31 maa 2011 - 23:24

ja dat kan ik wel, Ik heb hier in huis een inloopkast gemaakt zelf gipsplaten enzo erin gedaan planken enzo gemaakt en alles is recht
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 23:27

Mijn vriend kan het wel, maar ik wil het ook zelf kunnen, ik vind het leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie gaten boren in de muur?  Empty Re: Kunnen jullie gaten boren in de muur?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum