Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

+25
Chocoholic
Puggle
Jerry
Bubbelicious
Siem
Lady1984
Paper Crown
Atelier Madame
Caramba
Theeleut
CCC
Rose
Kqip
silly-one
Rush
Alex
Lenthe
Lejow
Silver
VeryCherry
Minx
MADDIE
Tiana
Takkie
Caribbeanlover
29 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 10:15

Caribbeanlover schreef:
Chocoholic schreef:
Lady1984 schreef:Ik zou het ook zwaar irritant vinden als mijn buren om 7.00 al begonnen met klussen. Whatever de regels ook zijn.

+1! Ik kan enorm chagrijnig worden van niet kunnen (uit)slapen omdat andere mensen het nodig vinden om ontzettend vroeg te beginnen met boren, of dat nou officieel mag ja of nee.

Precies jij snapt het!

Ga nou ook eens in op andere mensen die het NIET met jou eens zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover do 17 mei 2012 - 10:22

Wat heb ik daar en zij aan. We zijn het niet met elkaar eens, klaar! Bovendien heb ik geen zin om alles te lezen zeker aangezien er ook veeel flauwe reacties zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Puggle do 17 mei 2012 - 10:37

Caribbeanlover schreef:Wat heb ik daar en zij aan. We zijn het niet met elkaar eens, klaar! Bovendien heb ik geen zin om alles te lezen zeker aangezien er ook veeel flauwe reacties zijn.

Lekker makkelijk Rolling Eyes
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  rapa nui do 17 mei 2012 - 11:11

Caribbeanlover schreef:Wat heb ik daar en zij aan. We zijn het niet met elkaar eens, klaar! Bovendien heb ik geen zin om alles te lezen zeker aangezien er ook veeel flauwe reacties zijn.

Heel verstandig van je!
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 11:59

Ik vind het ook vreselijk als ze al zo vroeg beginnen. Zeker als ik avonddienst heb gehad.
Kan ik me vreselijk aan ergeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lejow do 17 mei 2012 - 19:13

Puggle schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat heb ik daar en zij aan. We zijn het niet met elkaar eens, klaar! Bovendien heb ik geen zin om alles te lezen zeker aangezien er ook veeel flauwe reacties zijn.

Lekker makkelijk Rolling Eyes

Whaha, mijn God.. inderdaad zeg!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Davinia do 17 mei 2012 - 22:55

Ik woon in een nieuwbouwhuis en ook ik word regelmatig m'n bed uit geboord. Nu al 2 ochtenden aan een stuk, om 7 uur. Ik ben chronisch ziek, heb m'n slaap hard nodig en kan er verschrikkelijk chagrijnig van worden! Maarja, ik weet ook wel dat het gewoon mag en dat het op een dag er gewoon mee stopt.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Jerry vr 18 mei 2012 - 2:28

Lejow schreef:
Puggle schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat heb ik daar en zij aan. We zijn het niet met elkaar eens, klaar! Bovendien heb ik geen zin om alles te lezen zeker aangezien er ook veeel flauwe reacties zijn.

Lekker makkelijk Rolling Eyes

Whaha, mijn God.. inderdaad zeg!



My teddybear... "ik ga 't niet lezen, dan is het er lekker ook niet"!

Neem ik 't eindelijk een keer op voor CBL, word daar gewoon keihard overheen gelezen, jammer hoor.
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 5 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum