Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

+25
Chocoholic
Puggle
Jerry
Bubbelicious
Siem
Lady1984
Paper Crown
Atelier Madame
Caramba
Theeleut
CCC
Rose
Kqip
silly-one
Rush
Alex
Lenthe
Lejow
Silver
VeryCherry
Minx
MADDIE
Tiana
Takkie
Caribbeanlover
29 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:04

Gister werd ik om 8.00 wakker van geboor en vond dat al storend. Niet iedereen begint vroeg met werken, sommigen werken s'nachts dus hebben hun slaap nodig en sommigen zijn ziek. Oke kan niet iedereen weten. Maar zonet werd ik weer gewekt ditmaal om 7.30! Ik vind dat echt niet kunnen en vraag mij af of dat wel mag.

Voor s'avonds is er ook een tijd dat het na een bepaalde tijd niet mag net als harde muziek draaien.

Toen ik een examenfeest hield heb ik netjes flyers uitgedeeld aan de buurt zodat mochten ze overlast hebben dat ze eerst naar mij zouden komen.

Ik vind dat deze mensen (weet niet waar het vandaan komt, maar wel hier in de rij huizen) anderen ook wel op de hoogte hadden mogen brengen zodat men eventueel bezwaar kon maken.

Het moet niet gekker worden, straks beginnen ze om 7.00!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 19:08

Volgens mij mag het vanaf 7.00 uur, maar of dit wettelijk geregeld is weet ik niet.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:09

Dat lijkt me zo stug en vind ik als het waar is echt niet normaal hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Tiana ma 14 mei 2012 - 19:10

Hier begonnen ze vorige week om 5:00 met het werken aan de straat. Dat was ook geen pretje. :nopompom:
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  MADDIE ma 14 mei 2012 - 19:13

Mijn vriend is timmerman en die begint altijd op 7.00 uur. Voor zover mij bekend beginnen zo'n beetje alle bouwbedrijven om 7.00 uur a 7.30 uur.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:21

Ik de gemeente bellen en als het mag heb ik helaas pech. Vind 5.00 helemaal achterlijk en niet kunnen. Waarom zo vroeg, vanwaar die haast als ze de hele dag hebben?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Minx ma 14 mei 2012 - 19:30

Tussen 23.00 en 07.00 moet het volgens mij rustig zijn. Op zich vind ik half 8 op een doordeweekse dag niet bizar vroeg ofzo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 19:30

Ik denk dat het weinig te maken heeft met 'haast' Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? 394967
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:33

Degene die erover gaat van de gemeente is er vanaf 9.00 dus dan bel ik straks nog een keer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 19:35

Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 19:38

Op een doordeweekse dag vind ik het vrij normaal als men vanaf 7 uur buiten begint te werken. Hoe het wettelijk of gemeentelijk zit, weet ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:41

Het is ergens binnen zoals ik al zei.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Minx ma 14 mei 2012 - 19:43

Break Of Day schreef:Op een doordeweekse dag vind ik het vrij normaal als men vanaf 7 uur buiten begint te werken. Hoe het wettelijk of gemeentelijk zit, weet ik niet.

Heb het net even na gekeken en vanaf 7.00 tot 19.00 is de dag. 19.00 tot 23.00 is de avond en mag er iets minder geluid zijn en van 23.00 tot 7.00 is het nacht en moet het eigenlijk gewoon rustig zijn.

Cbl kan zich dus dat telefoontje besparen het is gewoon op internet te vinden dat de buren dit mogen doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 19:45

O, oké, tja, ook dan vind ik het vrij normaal. In de tijd dat wij klusten in ons nieuwe huis begonnen we op vrije dagen ook al om 7 uur 's ochtends, boren en zagen deden we vanaf half 8. Ik vind dat zelf vrij normaal en stoor me ook niet aan klusgeluiden van buren om die tijd.. Als je op een doordeweekse dag kunt klussen, is het juist lekker om vroeg te beginnen, dan kun je tenminste lekker veel doen.

Ik snap dat je je er zelf misschien aan stoort, maar probeer je ook te verplaatsen in die mensen, zij zullen heus niet geluid maken alleen om buurtjes te pesten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  VeryCherry ma 14 mei 2012 - 19:46

Volgens mij zijn hier al zo'n 86.000 topics over geplaatst, maar wat Fairytale schreef klopt smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Silver ma 14 mei 2012 - 19:46

Mijn vriend is timmerman, en die moeten 7uur op de bouw zijn, dus soms beginnen ze al om 7.15. Op een zaterdag gaan ze ook naar de bouw, en dan beginnen ze 8u of 8.15.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 19:46

Fairytale schreef:
Break Of Day schreef:Op een doordeweekse dag vind ik het vrij normaal als men vanaf 7 uur buiten begint te werken. Hoe het wettelijk of gemeentelijk zit, weet ik niet.

Heb het net even na gekeken en vanaf 7.00 tot 19.00 is de dag. 19.00 tot 23.00 is de avond en mag er iets minder geluid zijn en van 23.00 tot 7.00 is het nacht en moet het eigenlijk gewoon rustig zijn.

Cbl kan zich dus dat telefoontje besparen het is gewoon op internet te vinden dat de buren dit mogen doen.

Vind dat je om 23.00 helemaal geen geluid meer qua boren ed mag make. Waat raar zeg dat dat gewoon mag!

Misschien verschilt het per gemeente?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lejow ma 14 mei 2012 - 19:47

Stel je toch niet zo aan.
Als de hele wereld rekening moet houden met alle verschillende werkdiensten en de zieke mensen, zou er weinig meer kunnen gebeuren.

En flyers uitdelen zodat je bezwaar kunt maken tegen het boren... Seriously???? laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 19:48

Lejow schreef:
En flyers uitdelen zodat je bezwaar kunt maken tegen het boren... Seriously???? Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? 394967

Nee, dat deed ze om mensen te attenderen op haar examenfeest Very Happy Da's toch wel netjes, vind je niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Minx ma 14 mei 2012 - 19:49

Dit verschilt niet per gemeente en is wettelijk geregeld. Info komt van de site van de rijksoverheid.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lejow ma 14 mei 2012 - 19:51

Caribbeanlover schreef:Gister werd ik om 8.00 wakker van geboor en vond dat al storend. Niet iedereen begint vroeg met werken, sommigen werken s'nachts dus hebben hun slaap nodig en sommigen zijn ziek. Oke kan niet iedereen weten. Maar zonet werd ik weer gewekt ditmaal om 7.30! Ik vind dat echt niet kunnen en vraag mij af of dat wel mag.

Voor s'avonds is er ook een tijd dat het na een bepaalde tijd niet mag net als harde muziek draaien.

Toen ik een examenfeest hield heb ik netjes flyers uitgedeeld aan de buurt zodat mochten ze overlast hebben dat ze eerst naar mij zouden komen.

Ik vind dat deze mensen (weet niet waar het vandaan komt, maar wel hier in de rij huizen) anderen ook wel op de hoogte hadden mogen brengen zodat men eventueel bezwaar kon maken.

Het moet niet gekker worden, straks beginnen ze om 7.00!

Dit dus, break of day Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  VeryCherry ma 14 mei 2012 - 19:51

Waarom zou je daar bezwaar tegen maken zeg laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 19:51

Oja.. Le-zen.. Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lenthe ma 14 mei 2012 - 19:53

Ik lig op mijn vrije dag ook liever langer te slapen, maar je mag inderdaad vanaf 7.00 uur klusgeluid maken.
Dus boren en zagen vanaf 7.30uur is heel normaal. De meeste bouwbedrijven beginnen ook om 7.30 uur, dus hoe vervelend het ook is op je vrije(?) dag, get over it.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lenthe ma 14 mei 2012 - 19:54

VeryCherry schreef:Waarom zou je daar bezwaar tegen maken zeg laughcry

Omdat je wil uitslapen. Dûh Yes
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum