Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

+25
Chocoholic
Puggle
Jerry
Bubbelicious
Siem
Lady1984
Paper Crown
Atelier Madame
Caramba
Theeleut
CCC
Rose
Kqip
silly-one
Rush
Alex
Lenthe
Lejow
Silver
VeryCherry
Minx
MADDIE
Tiana
Takkie
Caribbeanlover
29 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  VeryCherry ma 14 mei 2012 - 20:27

Rush schreef:
VeryCherry schreef:
Rush schreef:
VeryCherry schreef:Maar als je dan in een hutje op de hei gaat wonen mag je zelf niet klussen hoor, dat schrikt alle dieren af.
Goed isoleren Laughing

Ja, maar daar moet je ook voor klussen hè Wink Of je bereid alles voor bij je (schoon)ouders en brengt daarna zo geruisloos mogelijk alles aan in je hutje.
Je koopt toch geen ongeisoleerd hutje op de hei? Weet je hoe koud? Hahaha!

Oh ja, stom van me. Das waar ook Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Rose ma 14 mei 2012 - 20:34

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 F7b274e18f059ccb80accd3c750751fd_view
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 20:41

Meen je dit nou serieus CBL? Moet de hele wereld dan maar rekening houden met jou? :shock: Serieus, ik vraag me echt af wat voor leven jij hebt zeg...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 20:42

Alex schreef:Heb je al gebeld, CBL? Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 2474380249

Snap niet dat je dat perse wil weten? Zodat je vervolgens weer stomme opmerkingen kan maken?!

Speciaal voor jou dan maar, ze zeiden van 7.00 - 19.00. Overigens zei ik al eerder dat als het idd vanaf 7.00 dat ik pech heb dus.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caribbeanlover ma 14 mei 2012 - 20:43

chococupcake schreef:Meen je dit nou serieus CBL? Moet de hele wereld dan maar rekening houden met jou? :shock: Serieus, ik vraag me echt af wat voor leven jij hebt zeg...

Zeg ik dat? Nee, beter lezen! Overigens ben ik vannacht niet lekker geworden en voel me nu nog niet helemaal fijn dus ja dan heb ik er wel last van zo om 7.30!


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 14 mei 2012 - 20:44; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  VeryCherry ma 14 mei 2012 - 20:43

Nou, dat was dus vragen naar de bekende weg CBL.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Alex ma 14 mei 2012 - 20:45

Caribbeanlover schreef:
Alex schreef:Heb je al gebeld, CBL? Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 2474380249

Snap niet dat je dat perse wil weten? Zodat je vervolgens weer stomme opmerkingen kan maken?!

Speciaal voor jou dan maar, ze zeiden van 7.00 - 19.00. Overigens zei ik al eerder dat als het idd vanaf 7.00 dat ik pech heb dus.

Hoezo 'weer'? Sorry dat ik het vroeg, ik was oprecht benieuwd of daar tijden voor gelden. Maar goed, je hebt inderdaad pech.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  CCC ma 14 mei 2012 - 20:49

Caribbeanlover schreef:
chococupcake schreef:Meen je dit nou serieus CBL? Moet de hele wereld dan maar rekening houden met jou? :shock: Serieus, ik vraag me echt af wat voor leven jij hebt zeg...

Zeg ik dat? Nee, beter lezen! Overigens ben ik vannacht niet lekker geworden en voel me nu nog niet helemaal fijn dus ja dan heb ik er wel last van zo om 7.30!

Word tijd dat je de exit gaat vinden hier CBL...

En ja, ik ben ook weleens niet lekker... maar dan is het gewoon jammer... Leven gaat door he...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 21:08

Zou wat zijn als mijn man iedere dag pas om 9.30 zou mogen beginnen. Om dan de normale werkdag te maken maken ze dan vast weer te laat herrie.

Weet je wat helpt tegen geluidsoverlast? Herriestoppers. Dat zijn oordopjes, kan je rustig verder slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Kqip ma 14 mei 2012 - 21:17

Opeens ben je niet lekker...apart
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Alex ma 14 mei 2012 - 21:27

Stofzuiger schreef:Weet je wat helpt tegen geluidsoverlast? Herriestoppers. Dat zijn oordopjes, kan je rustig verder slapen.

Die heeft ze al en zelfs daarmee hoort ze de herrie nog. Kun je nagaan hoe HARD het is!

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 21:32

Ik snap op zich wel dat je baalt, ik heb ook een tijd last gehad van een verbouwing (en dan niet eens het boren, maar die aannemer vond het nodig om keihard en dan ook echt keihard te gaan zingen, en vreemd genoeg kon ik wel snoozen met die boor maar niet met die man) en sja, ik ga 01:00 naar bed en sta rond 08:30 op. Ik was ook not-amused dat meneer om 07:15 begon te schreeuwen (want laten we wel wezen, echt zingen kon ie ook niet) en op dat moment dacht ik ook; ik ben zo blij dat ik geen beroep heb waarbij ik nachtdienst zou hebben, want dan kon ik gewoon de hele dag niet slapen.

Maar ja toen heb ik gewoon twee weken slecht geslapen. En nu hebben mijn buren een mooie nieuwe woonkamer en ik leef nog steeds. Yes

Klagen is voor mensen die geen leven hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Lejow ma 14 mei 2012 - 21:41

Dat is echt het enige commentaar wat je kunt geven hè, CBL??

LE-ZEN!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 22:33

Ze staan bij mij soms ook om half 8 al op m'n balkon. Vind ik geen heel rare tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 22:36

Lejow schreef:Dat is echt het enige commentaar wat je kunt geven hè, CBL??

LE-ZEN!!!

Nee hoor, ze kent er nog een: ff dimmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Theeleut ma 14 mei 2012 - 22:47

Charlie schreef:
Lejow schreef:Dat is echt het enige commentaar wat je kunt geven hè, CBL??

LE-ZEN!!!

Nee hoor, ze kent er nog een: ff dimmen.
Sorry AUB Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 281626781 Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 281626781
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Theeleut ma 14 mei 2012 - 22:48

Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caramba ma 14 mei 2012 - 22:51

Ik vind tussen 7 uur en half 8 ook een normale tijd om te gaan klussen.
Zelfs wij klussen hier in en om huis rond die tijd. En gelukkig hebben wij geen buren die daar over gaan lopen klagen!

Ook andere buren van ons klussen rond die tijd, ja ook wanneer ik uit kan slapen, maar hoor je mij klagen?!
Maar het lijkt er idd op dat iedereen maar rekening met jou moet houden, zolang jij maar geen rekening met hun hoeft te houden.
En ow ja, wanneer je man met zijn pa bij jullie gaan klussen, tsja dan zit jij als Madame de Pompadoer op je Zetel te commanderen dat ze misschien iets minder herrie kunnen maken, omdat jij hoofdpijn hebt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Atelier Madame ma 14 mei 2012 - 22:53

Wat zijn de regels eigenlijk voor klussen in het weekend? Serieuze vraag hoor, want ik kan me voorstellen als je midden in een verbouwing zit en je allebei door de weeks werkt, het heel lastig is om dan in het weekend tot 10 uur ofzo te moeten wachten. Daarentegen is het voor de buren dan wel super storend als je op zondagochtend om half 8 begint met zagen :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caramba ma 14 mei 2012 - 22:55

Atelier Madame schreef:Wat zijn de regels eigenlijk voor klussen in het weekend? Serieuze vraag hoor, want ik kan me voorstellen als je midden in een verbouwing zit en je allebei door de weeks werkt, het heel lastig is om dan in het weekend tot 10 uur ofzo te moeten wachten. Daarentegen is het voor de buren dan wel super storend als je op zondagochtend om half 8 begint met zagen :p

Wij beginnen dan rond 9 uur met klussen in huis.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Silver ma 14 mei 2012 - 22:59

Spetterdespat schreef:
Atelier Madame schreef:Wat zijn de regels eigenlijk voor klussen in het weekend? Serieuze vraag hoor, want ik kan me voorstellen als je midden in een verbouwing zit en je allebei door de weeks werkt, het heel lastig is om dan in het weekend tot 10 uur ofzo te moeten wachten. Daarentegen is het voor de buren dan wel super storend als je op zondagochtend om half 8 begint met zagen :p

Wij beginnen dan rond 9 uur met klussen in huis.

Of 8 uur. althans op zaterdag. Zondags wordt er ook wel eens wat gedaan, maar dan pas na 12en. Wel zo netjes...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:01

Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Caramba ma 14 mei 2012 - 23:03

Kenza schreef:
Theeleut schreef:Even een hele serieuze vraag, CBL heb jij vriendinnen??

Ik denk niet veel..

Mocht ik zo'n zeik miep van een vriendin hebben, dan kan ze snel de rambam van me krijgen!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 23:07

Wees maar blij dat je mijn buurvrouw niet bent. Zeker de eerste maanden hielden mijn kids echt een rekening met die tijden met huilen. En dat maakt 2 stemmig ook heel veel herrie, vooral als het snachts heel stil is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Paper Crown ma 14 mei 2012 - 23:07

Opzich zullen heel veel mensen zich ergeren aan boorgeluiden zo vroeg in de ochtend. Maar niet veel mensen gaan zover als CBL om dan toch de gemeente te bellen. CBL gaat net even een stap verder. Helaas voor CBL draait de wereld niet om haar en eigenlijk om niemand, want als dat wel het geval zou zijn zou niemand meer ooit een spijker in de muur kunnen slaan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc? - Pagina 3 Empty Re: Vanaf hoe laat mag men timmeren/boren etc?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum