Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angst

+4
Catwoman79
Sjonno
meisjesmama
SparklingEyes
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Angst - Pagina 2 Empty Re: Angst

Bericht  tess05 ma 29 nov 2010 - 0:24

Ik heb het bij mijn 3 oudste kinderen niet gehad maar bij mijn jongste wel en dat is nu nog steeds niet weg ook al is alles nu goed met hem. Hij is ziek geboren en dat wist ik toen ik zwanger was al toen heb ik zijn bedje op mijn kamer gezet en het was de bedoeling dat als hij na de operatie opgeknapt was dat hij dan naar zijn eigen kamer zou gaan maar hij slaapt nog steeds bij mij. Vanaf zijn geboorte tot aan de operatie heeft hij zo moeten vechten voor zijn leventje en ik moest altijd opletten dag en nacht en dat doe ik onbewust denk ik nu nog steeds. Dus ik kan het me heel goed voorstellen.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Angst - Pagina 2 Empty Re: Angst

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 21:00

Pritt schreef:Ik herken het wel.
Niet zozeer dat ik bang ben om ze te verliezen, maar bij I.sabelle ben ik heel bang dat er iets 'mis' is met haar. Ik kan ook niet precies uitleggen waarom, maar ik ben af en toe echt heel bang dat er iets ernstigs met haar aan de hand is wat over het hoofd gezien wordt. Komt misschien ook doordat er in mijn omgeving een paar keer erge dingen bij baby's zijn geconstateerd.
Ik ben nu ook veel bezorgder dan bij R.ick toen hij een baby was.

Aah meis wat vervelend om te horen, is ze al een paar keer nagekeken door een kinderarts ? Hopelijk kan je dit gevoel over en tijdje laten varen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: