Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Soort angst?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Soort angst? Empty Soort angst?

Bericht  Justxme zo 22 jan 2012 - 8:39

Hoihoi! smile

Gisteravond was ik weer eens een keer uit sinds tijden.
Ik ben een beetje terughoudend van mijzelf uit.
Maar ik was wel lekker aan het dansen, etc.
Toch durf ik niet zo vrij te zijn en mij helemaal te laten gaan.

Ik ben stevig en ben vroeger daardoor veel gepest.
Ik durf mij denk ik niet te laten gaan omdat ik bang ben dat andere mensen mij raar
en lelijk vinden. Dat ik word aangestaard en uit wordt gelachen.
Ben eigenlijk nog heel onzeker. Er was een jongen die een gesprek aan wou gaan.
Maar ik heb hem afgewezen, omdat ik bang ben dat hij mij raar vindt ofzo! Embarassed

Herkent iemand dit? Wat kan ik er aan doen?

xx
Justxme
Justxme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 162
Registratiedatum : 24-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Soort angst? Empty Re: Soort angst?

Bericht  Sweety ma 23 jan 2012 - 2:57

Ik herken het niet, maar het is wel heel vervelend dat je je zo voelt. Juist als je gaat stappen moet je gewoon genieten van je avondje weg ipv dat je je druk gaat maken wat mensen van je denken. Ik heb een vriendin gehad en die was ook stevig, maar de grootste lol had ze en ze trok zich van niemand wat aan. Je mag haar of niet, hoop dat jij ook zo in je schoenen zal kunnen staan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 7:20

Wat zonde dat je op die manier mensen van je afduwt. Gewoon een praatje maken is toch niets mis mee? Ik heb zo geen advies eigenlijk voor je, vind het rot voor je om te lezen.

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 23 jan 2012 - 8:19

Ik herken het wel een beetje. Ik ben ook flink gepest (omdat ik dikker was) en dat heeft echt wel zijn sporen nagelaten wat betreft mijn zelfvertrouwen.
Ik heb er alleen geen moeite mee om met anderen te praten. Ik vind het daarentegen wel heel vervelend als onbekenden aan me zitten. Mensen die me in mijn zij vastpakken, daar krijg ik zo gigantisch de kriebels van...
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jenny010 ma 23 jan 2012 - 9:47

Ik herken het wel.. Zo was ik eerder ook altijd. En op die manier stoot je inderdaad alleen maar mensen van je af.. Dit gaat ook niet zomaar over. Als ik jou was zou ik eerst een beginnen met oogcontact maken met mensen.. En als je dat dan doet, dan raak je uiteindelijk wel eens aan de praat met iemand. Daar groeide bij mij mijn zelfvertrouwen van smile Ik hoop dat je er wat mee kan! Succes!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Bericht  Zininzon ma 23 jan 2012 - 10:01

Ik herken het wel, maar als die jongen een praatje met jou komt maken, dan doet hij dat vast niet omdat hij wil zeggen dat je dik en lelijk bent? Idea
Juist in dit soort situaties legde ik makkelijk(er) contact, zelf durf ik niet op mannen af te stappen.

Ik ben nu aan het daten met een jongen die gewoon slank is (heeft maat M) en hij heeft er totaal geen problemen mee dat ik maat 44 heb smile Dit voelt soms een beetje onwerkelijk, maar blijkbaar meent hij het heel serieus.

Hoop dat jij binnenkort ook mag ervaren dat je de moeite waard bent!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 23 jan 2012 - 23:54

Je gewicht zegt echt niets over hoe leuk je bent hoor! En mensen zijn meestal meer met zichzelf bezig dan met anderen. Overigens denk ik niet dat mensen gepest worden om hun gewicht, naar eerder omdat ze een makkelijk slachtoffers zijn. En dat heeft weer niets met gewicht te maken maar met hoe je jezelf ziet.

Daarnaast hoef je je ook helemaal niet te laten gaan, als dat niet bij je past past dat niet bij je. Ik ben niet onzeker, maar je zult mij niet uitbundig op een dansvloer zien staan. Niets voor mij.

Ik ben ook niet slank, maat 42/44 en dat is ook echt wel meer geweest vroeger, maar ik hoc er nooit commentaar op gehad en eigenlijk ook nooit een gebrek aan aandacht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: