Bikini-klaar: wie doet er mee?
+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers
Pagina 21 van 23
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?
Wat lopen jullie goed, PB en Punk'd! Het hardlopen lukt mij de laatste tijd erg slecht, heb ook vooral binnen gelopen, dus misschien moet ik gewoon maar weer naar buiten verhuizen
Ik kreeg gisteren wel een paar keer de vraag of ik afgevallen was. Dat voelt goed
Ik kreeg gisteren wel een paar keer de vraag of ik afgevallen was. Dat voelt goed
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
I'm baaaaahaaaack
Lekker op vakantie geweest, supermooi weer gehad! Met m'n vriend goede gesprekken (ook over eten/bewegen/gezondheid) en we gaan samen gezonder eten (meer bewegen hoeft hij niet, hij doet al superveel) en ik meer bewegen
Heb de vakantiefoto's vandaag teruggezien van mij in bikini en het zag er helemaal nog niet zo slecht uit! Maar 't kan allemaal wel wat strakker (als we puur naar cijfertjes kijken, moet er nog 3 kilo af, maar ik weet niet, zodra ik goed bezig ben met eten en bewegen, of ik dat nog steeds wil...)
Jullie allemaal goed bezig lees ik wel!
Sogood, wat heb je met je knie? Dan lijkt roeien me juist wel een zware belasting voor je knie..! Kun je niet beter fietsen, crosstrainen of 'handbiken' (weet niet meer hoe 't heet, op mijn sportschool geven ze er ook lessen in)?
Pixie: als er 'ploepjes' aan de zijkant van je bh uitkomen, geeft niet. Als er maar niks wiebelt als je hardloopt. Mij kan 'n sportbh niet strak genoeg zitten (maargoed, gezegend met D'tjes, dus dan valt er ook wel wat te wiebelen, weet niet wat jij mee moet sjouwen )
Lekker op vakantie geweest, supermooi weer gehad! Met m'n vriend goede gesprekken (ook over eten/bewegen/gezondheid) en we gaan samen gezonder eten (meer bewegen hoeft hij niet, hij doet al superveel) en ik meer bewegen
Heb de vakantiefoto's vandaag teruggezien van mij in bikini en het zag er helemaal nog niet zo slecht uit! Maar 't kan allemaal wel wat strakker (als we puur naar cijfertjes kijken, moet er nog 3 kilo af, maar ik weet niet, zodra ik goed bezig ben met eten en bewegen, of ik dat nog steeds wil...)
Jullie allemaal goed bezig lees ik wel!
Sogood, wat heb je met je knie? Dan lijkt roeien me juist wel een zware belasting voor je knie..! Kun je niet beter fietsen, crosstrainen of 'handbiken' (weet niet meer hoe 't heet, op mijn sportschool geven ze er ook lessen in)?
Pixie: als er 'ploepjes' aan de zijkant van je bh uitkomen, geeft niet. Als er maar niks wiebelt als je hardloopt. Mij kan 'n sportbh niet strak genoeg zitten (maargoed, gezegend met D'tjes, dus dan valt er ook wel wat te wiebelen, weet niet wat jij mee moet sjouwen )
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Jerry, roeien moet je vanuit je armen doen, dus in principe is dat niet zwaar voor je knieën. Crosstrainen is daarentegen meteen wat zwaarder.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
ik weet hoe je moet roeien , maar je maakt ook heel vaak de knikbeweging met je knieën en je kniegewricht maakt grote bewegingen (van diep buigen naar bijna strekken).
Ik weet niet wat er aan je knie mankeert, maar dacht, de crosstrainer is een doorgaande beweging, zonder 'klappen' zegmaar, net als fietsen (alleen wordt 't met fietsen nog wat lichter, doordat 't gewicht op je billen zit en niet boven je benen).
Is 't een langdurige blessure?
Ik weet niet wat er aan je knie mankeert, maar dacht, de crosstrainer is een doorgaande beweging, zonder 'klappen' zegmaar, net als fietsen (alleen wordt 't met fietsen nog wat lichter, doordat 't gewicht op je billen zit en niet boven je benen).
Is 't een langdurige blessure?
Jerry- Ratel
Powerbabe schreef:Wat leuk al die complimenten pixie! Super!
Wat goed Punk'd, samen met k. Of had die het wel weer gezien na zaterdag? Haha!
Ik heb net 5 km gelopen in 28 min. Lekker!
Jeeuh goed zo!! Ik wil nog wel je runkeeper buddie worden he
Nee K. die loopt volgende keer weer mee. Maar die liep zaterdag pas voor de tweede keer in zijn leven hard. Hij kan nu 4 km (best knap zonder op te bouwen). Dus als ik met hem loop doen we kleinere rondjes.
Wil nu mijn nieuwe doel 10 km ergens in september zetten.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Jerry, roeien moet je vanuit je armen doen, dus in principe is dat niet zwaar voor je knieën. Crosstrainen is daarentegen meteen wat zwaarder.
Dit moet je dus echt niet doen! Roeien doe je vooral met je benen, het schuiven van je bankje van voor naar achter daarin moet echt alle kracht vanuit je benen komen. Dan pas beweeg je met je bovenlijf een stuk naar achter en als allerlaatst maak je je haal af met je armen. Het is heel belangrijk dat je niet inzakt met je rug want dan krijg je last van je rug. Maar roeien kun je prima doen met een knieblessure (tenzij het gaat om een runners knee achtige blessure) omdat je een vrij gesloten beweging maakt, je knie krijgt dus niet een klap zoals met hardlopen en kan niet alle kanten op zwabberen zoals met hockey.
Ik zie zo vaak mensen in de sportschool echt totaal verkeerd roeien dat is echt zonde want je kunt er echt een goede allround work-out mee doen, maar als je alleen met je armen een beetje trekt doe je echt meer slecht dan goed.
Super goed sogood, 5 km is best ver hoor op een ergometer als je het nooit doet!
Gast- Gast
[quote="Powerbabe"]
Stylegirl schreef:
Ik zie zo vaak mensen in de sportschool echt totaal verkeerd roeien dat is echt zonde want je kunt er echt een goede allround work-out mee doen, maar als je alleen met je armen een beetje trekt doe je echt meer slecht dan goed.
Jerry- Ratel
Ooh sorry dan heb ik niks gezegd! Is al heel lang geleden dat ik heb geroeid (sowieso dat ik in een sportschool ben geweest), maar zoals op het filmpje deed ik het inderdaad niet haha! Ik herinner me ineens dat ik bij mijn vorige fysiotherapeut ook wel eens moest roeien voor mijn knie, dus vergeet mijn opmerking maar!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
[quote="Jerry"]
Hahaha wat erg! Zo erg heb ik het nog nooit gezien hahaha. Arme man.
Powerbabe schreef:Stylegirl schreef:
Hahaha wat erg! Zo erg heb ik het nog nooit gezien hahaha. Arme man.
Gast- Gast
Oeeeeh zo lekker, vroeg op staan en dan 's ochtends al voordat het te warm wordt rennen! Nog net met dat zachte ochtendlicht over de bruggetjes en door de weilanden.
Het weiland was zelfs nog dicht vanmorgen, er stonden echt koeien in de wei..Maar dat had ik niet helemaal door, dus toen liep ik al langs ze, aaah eng! Maar ging goed!
En er werd aan de weg gewerkt, dus de werkmannen bleven echt stilstaan toen ik langs kwam. Very Coca Cola Light.
Mijn dag begint goed
Het weiland was zelfs nog dicht vanmorgen, er stonden echt koeien in de wei..Maar dat had ik niet helemaal door, dus toen liep ik al langs ze, aaah eng! Maar ging goed!
En er werd aan de weg gewerkt, dus de werkmannen bleven echt stilstaan toen ik langs kwam. Very Coca Cola Light.
Mijn dag begint goed
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goed bezig, Marin!
Roeien moest ik ook doen van de fysio toen ik een knieblessure had. Kan het vandaag wel weer eens gaan proberen, lang geleden, maar weet nog dat ik er altijd goed moe van werd
Roeien moest ik ook doen van de fysio toen ik een knieblessure had. Kan het vandaag wel weer eens gaan proberen, lang geleden, maar weet nog dat ik er altijd goed moe van werd
Suus- Lady Post-a-lot
Roeien vind ik echt niks aan. M'n moeder heeft thuis zo'n apparaat staan, maar ik vind het maar saai.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha goed bezig Marin!
Roeien op het water is ook eigenlijk stukken leuker.
Roeien op het water is ook eigenlijk stukken leuker.
Gast- Gast
Ik vind roeien ook erg leuk, heb over een maandje weer een wedstrijd!
Ik lag gister bij een strandje in de buurt met wat vrienden en kreeg na afloop een berichtje van 1 daarvan, of ik zo was afgevallen want ik zag er zo goed uit!
Doet me goed, zulke opmerkingen/ berichtjes.
Ik wil net zoals PB en Punk'd wat langere afstanden aan 1 stuk kunnen hardlopen, dat lukt me nu (nog) niet. Maar dat is een mooi streven volgens mij!
Ik lag gister bij een strandje in de buurt met wat vrienden en kreeg na afloop een berichtje van 1 daarvan, of ik zo was afgevallen want ik zag er zo goed uit!
Doet me goed, zulke opmerkingen/ berichtjes.
Ik wil net zoals PB en Punk'd wat langere afstanden aan 1 stuk kunnen hardlopen, dat lukt me nu (nog) niet. Maar dat is een mooi streven volgens mij!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik wil ook even een paar weken meeschrijven als jullie dat goed vinden..?!
Waarschijnlijk niet de beste manier maar ik ben vandaag gestart met shake's drinken, 2x per dag een shake en 'savonds vrij normaal avondeten (Ik heb vakantie dus het moet wel vol te houden zijn). Mocht ik tussendoor toch trek krijgen dan neem ik fruit (Bijv. een halve appel, mandarijn oid) of groenten zoals een paprika, stukje komkommer, paar worteltjes..
Op dit moment sport ik niet omdat mijn ribben gekneusd zijn.. Maar ik hoop volgende week weer te kunnen sporten (2-3x per week 45min op de loopband met better belly)
Waarschijnlijk niet de beste manier maar ik ben vandaag gestart met shake's drinken, 2x per dag een shake en 'savonds vrij normaal avondeten (Ik heb vakantie dus het moet wel vol te houden zijn). Mocht ik tussendoor toch trek krijgen dan neem ik fruit (Bijv. een halve appel, mandarijn oid) of groenten zoals een paprika, stukje komkommer, paar worteltjes..
Op dit moment sport ik niet omdat mijn ribben gekneusd zijn.. Maar ik hoop volgende week weer te kunnen sporten (2-3x per week 45min op de loopband met better belly)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik dacht ook altijd dat ik het niet kon, maar toen ging ik een keer met een vriendin mee die altijd langere stukken loopt en zij heeft me gewoon een rondje van 5 km meegenomen en dat ging best oke! Dus wie weet is er een vriendin die ook loopt? Ik vind het altijd lekker om me aan iemand op te trekken en dan stop ik minder snel haha. Maar goed je bent al super lekker bezig toch!
Gast- Gast
Haha ik loop ook altijd met een vriendin en dan proberen we elkaar ook een beetje te motiveren. Gaat best goed!
Ik wil even m'n blijdschap met jullie delen, ik stond net op de weegschaal en die gaf 69.6 aan!
Dat heb ik in geen 5 jaar meer gewogen! Happy me
Ik wil even m'n blijdschap met jullie delen, ik stond net op de weegschaal en die gaf 69.6 aan!
Dat heb ik in geen 5 jaar meer gewogen! Happy me
Poubelle- Ratel
Oeh wat goed Pixie! Gefeliciteerd!
Marin- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd, Pixie! Dat hoop ik ook nog te redden deze zomer
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ook precies! Ik ga in september op vakantie, en voor die tijd wil ik de magic 70 ook over zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
Thanks!
Het voelt ook echt als de magic 70!
Het voelt ook echt als de magic 70!
Poubelle- Ratel
Jerry schreef:I'm baaaaahaaaack
Overbelast vermoed ik. Gisterenavond heb ik weer een poging gewaagd met hardlopen maar na 3 km voel ik gewoon dat het beter is om te stoppen. Met roeien heb ik nergens last vast, blijkbaar maak ik dan toch een andere beweging ofzo. Vandaag heb ik weer pijn aan mijn knie, maar alleen met bepaalde bewegingen.. De trap oplopen is bijvoorbeeld geen probleem maar als ik de trap afloop is het drama. Echt jammer wat conditioneel gezien gaat het allemaal prima!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Jerry schreef:I'm baaaaahaaaack
Overbelast vermoed ik. Gisterenavond heb ik weer een poging gewaagd met hardlopen maar na 3 km voel ik gewoon dat het beter is om te stoppen. Met roeien heb ik nergens last vast, blijkbaar maak ik dan toch een andere beweging ofzo. Vandaag heb ik weer pijn aan mijn knie, maar alleen met bepaalde bewegingen.. De trap oplopen is bijvoorbeeld geen probleem maar als ik de trap afloop is het drama. Echt jammer wat conditioneel gezien gaat het allemaal prima!
Is het niet de klappen die je knie krijgt? Trap af is veel zwaarder voor je knieën als trap op...
Hier vanavond gezonde kost: aardappeltjes uit de oven en worteltjes én als het vanavond wat is afgekoeld, ga ik lekker een rondje hardlopen (eíndelijk weer eens )
Jerry- Ratel
Joejoee hoe gaat het bij jullie?
Hier wel goed! Nog 2 weken en dan gaan we op vakantie, nog 2 weken voor ik in bikini moet haha! Heb vandaag lekker 40 km gefietst op mijn racefiets (had geen tijd om langer te fietsen, had ik wel zin in maar helaas!).
Ik wil niet meer afvallen maar wel mijn benen wat strakker krijgen. Dus eet nog steeds gezond (en dat wil ik ook zo houden) maar niet meer om af te vallen, gewoon omdat ik gezond wil eten. En verder sport ik nu wat meer, beenspier oefeningen, wielrennen en hardlopen. Ik voel me hier heel lekker bij dus dat wil ik lekker blijven doen na de vakantie! Misschien neem ik mijn hardloopschoenen wel mee op vakantie.
Hier wel goed! Nog 2 weken en dan gaan we op vakantie, nog 2 weken voor ik in bikini moet haha! Heb vandaag lekker 40 km gefietst op mijn racefiets (had geen tijd om langer te fietsen, had ik wel zin in maar helaas!).
Ik wil niet meer afvallen maar wel mijn benen wat strakker krijgen. Dus eet nog steeds gezond (en dat wil ik ook zo houden) maar niet meer om af te vallen, gewoon omdat ik gezond wil eten. En verder sport ik nu wat meer, beenspier oefeningen, wielrennen en hardlopen. Ik voel me hier heel lekker bij dus dat wil ik lekker blijven doen na de vakantie! Misschien neem ik mijn hardloopschoenen wel mee op vakantie.
Gast- Gast
Pagina 21 van 23 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23
Soortgelijke onderwerpen
» bikini voor kleine borsten, push up bikini?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
» Hoe zit dat met bikini's?
» Bikini
» bikini's
» online bikini's?
Pagina 21 van 23
Permissies van dit forum: