Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 22 van 23 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 22 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 8:20

Goeed zo PB! Very Happy

Hier gaat het ook echt lekker. Zit weer goed in het ritme, gezond eten, genoeg eten en 's avonds niet zitten snacken. Altijd als ik dat doe dan gaat het lekker.

Verder wil ik voor de vakantie 10 km kunnen hardlopen. Dus ga morgen of dinsdag proberen dat doel te behalen Yes (hoop dat het lukt, de laatste keer was 8 km en toen was ik nog niet dood haha).

Merk echt dat mijn benen smooth worden dus daar ben ik heel blij mee.. Heb nu alleen het idee dat mijn buik veel minder strak is :O Dus die moet ik ook maar weer even een opkikker geven door curls te doen Wink

Ik ga nu lekker op de bank ploffen en Lie to Me kijken smile

fijne avond!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 22 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 8:23

Spannend, hoop dat je het redt, vast wel!
Mooi dat je benen lekker glad worden Very Happy.

Fijne avond!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 20:03

whohoee ben zo blij. Er is de afgelopen week gewoon 2 kg af :cheering:

Heb wel opgelet (na ons wijnfestijn vorige week haha) maar er zat ook een bbq bij en heb wel bij het avondeten wat koolhydraten gepakt.. Maar gewoon 's avonds niet gesnaaid).

Ik weet ook gewoon dat het daar bij mij vanaf hangt. Na 19:00 uur moet ik gewoon niets eten. Zo makkelijk is het blijkbaar. (waarom lukt dat soms dan niet). Maar nu ben ik echt zoooo gemotiveerd :cheering: (alleen ga ik nu wel eerst naar rome hahaha.. Gelato's eten Yes )

Gast
Gast

Bericht  Jerry za 28 jul 2012 - 21:10

Misschien moet ik dat ook maar eens proberen Yes

Afgelopen week hardgelopen, al een poosje niet meer gedaan, dus wel wat spierpijn... Stond de dag erna op de weegschaal en was een halve kilo zwaarder :shock:
Maar gelukkig bleek dat vocht te zijn, wéér een dag later was dat weg. Het gaat hier nu heel langzaam, maar wel heel langzaam de goede kant op! Gister weer lekker hardgelopen en met m'n vriend afgesproken dat we samen een trainingsschema gaan maken :cheering:
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 21:32

Haha lekker bezig meiden!
Ik heb dus gisteravond toch nog één koekje gegeten terwijl het de hele dag zo goed ging en door jouw verhaal heb ik daar nu spijt van haha. Maar het geeft niet, weegschaal was lief en een koekje moet kunnen. Al is het natuurlijk beter om het wat eerder op de dag te doen.

Vandaag een festival dus dat zal sowieso geen gezonde dag worden. Maar wel lekker veel dansen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 21:10

Jaaaaaaaahh ik heb net 10.1 km hardgelopen zonder te stoppen. Ben compleet maar dan ook compleet gesloopt.

Ik was vergeten dat ik echt ontzettend moest klimmen. De eerste 4 km was eigenlijk allemaal omhoog met 1 vreselijk stuk waarbij ik het idee had dat ik niet eens voorruit kwam haha. Maaaaaar het is gelukt jeeeeh :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 21:14

Wat super goed Punk'd! Da's echt heel knap!

Als het morgen lekker weer is, ga ik echt in bikini! Dan ga ik namelijk even naar 't strand in Scheveningen. Help!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 21:15

Jaah goed zo Marin! Gewoon doen. :cheering:

(Heb trouwens 2 ontzettende blaren.. auw.. even doorprikken maar durf niet..)

Gast
Gast

Bericht  Suus ma 30 jul 2012 - 21:19

Wat ontzettend knap, Punk'd! Ik hoop dat ik dat ook ooit ga redden, het gaat niet zo snel bij mij... Eerste doel is nu 6,4 km in oktober Very Happy Ik had gepland om vandaag te gaan, maar moet langer werken. Hopelijk kan ik mezelf daarna nog motiveren... Heb toch geen internet thuis op dit moment, dus het forum kan me niet afleiden in ieder geval Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 21:20

Au! Van zonet? Maar even tanden op elkaar en doorprikken dan. Ik vind 10 km echt lang. Kan jij zo'n lange route bedenken? Ik heb nu eindelijk een goed 5km rondje bedacht. Gisteren 4km gelopen, maar wel nog met wandelen tussendoor. Maar wel 6min achter elkaar non stop gerend en ik was NIET moe. Dat vond ik ook al wat.

En ja het is onvoorstelbaar dat het morgen lekker weer schijnt te worden. Google zegt dat het de hele week regent, maar morgen is het 25 graden en zon. Dan wil ik wel net dat ene dagje grijpen eigenlijk.

Ga jij morgen op vakantie?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 22:07

Jaa morgen lekker op vakantie Very Happy

Ik bedenk iedere keer andere rondjes. Want ik kan geen 3x hetzelfde rennen dan verlies ik mijn doorzettingsvermogen haha. Dan denk ik elke keer whoo vorige keer was ik hier veel minder moe, of moet ik nog zooo ver etc.

Ik hoop het liefste op van die geasfalteerde fietspaden en die liggen bij ons bij de universiteitcampus (dus daar ren ik eerst heen) en aan die campus ligt een bosrijke omgeving waar ik dan langs ren, dan ga ik een dorp in wat gewoon tegen Nijmegen aanligt en loop ik helemaal rond. (weer op een geasfalteerd fietspad langs het bos). En dan een stuk door een woonwijk (saai en vervelend tegels.. maar anders kom ik niet thuis :P )

Op runkeeper maak ik steeds verschillende routes en probeer ik van alles uit. Ik kan hier in Nijmegen ook naar het kanaal rennen en dan het hele kanaal aflopen tot dat ik bij een brug naarboven kan met trappen (ook erg leuk haha).

Dus gewoon afwisseling smile

Goed dat het lekker gaat met hardlopen! Gewoon doorzetten en dan haal je die 5km straks gewoon!

Ik ben met Evy toen bij les 20 o.i.d begonnen (4x8 minuten) en ik kon toen maar 3x8 minuten. Dat was vorig jaar zomer. En nu 10 km terwijl ik in de winter niet buiten gelopen heb. (alleen af en toe op de loopband).

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 30 jul 2012 - 22:11

Super goed Punk'd! Ik was al blij toen ik gister 5 km redde haha
Nu kun je met een goed gevoel op vakantie! Very Happy
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Marin ma 30 jul 2012 - 22:14

Klinkt alsof je lekker veel diverse rondjes maakt inderdaad!

Ik steek bij mij de straat (snelweg) over, die zit aan het huis vast zo ongeveer, dan is daar een bos, dus loop ik door een bospad, dan door het weiland en natuurgebied met schattige bruggetjes over water enzo. Dan langs de Amstel een heel stuk, en dan weer door de weilanden en bos terug naar het woongebied. Echt best heel divers en leuk. Ik probeer elke keer wel andere bospaadjes, maar heb nu volgens mij wel de route bedacht waarmee ik echt 5km moet gaan halen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus ma 30 jul 2012 - 23:50

Ik probeer ook steeds andere rondjes te verzinnen, anders heb ik precies hetzelfde als Punk'd!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Takkie di 31 jul 2012 - 22:27

Ik meld me ook weer even, het gaat echt niet goed. Ben weer wat aangekomen door de vakantie Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 22 1270000679 Maar ik ga er weer met frisse moed tegenaan! Vanavond een stuk hardlopen met Evy, ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Marin di 31 jul 2012 - 22:29

Nou ik ben er nog niet echt klaar voor, maar ik ga zo toch in bikini op het strand liggen :cheering:
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Takkie di 31 jul 2012 - 22:39

Marin schreef:Nou ik ben er nog niet echt klaar voor, maar ik ga zo toch in bikini op het strand liggen Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 22 281626781

Groot gelijk! Very Happy Veel plezier!
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Lavendel di 31 jul 2012 - 22:59

Marin schreef:Nou ik ben er nog niet echt klaar voor, maar ik ga zo toch in bikini op het strand liggen Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 22 281626781

Foto! Je bent al bijna 7 kilo kwijt joh. Show that Evy hardloop body!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Marin di 31 jul 2012 - 23:05

Lavendel schreef:

Foto! Je bent al bijna 7 kilo kwijt joh. Show that Evy hardloop body!

Nou zo veel valt er nog niet te showen hoor, ben nog lang niet tevreden Wink

Aan de bovenkant zie je goed dat ik ben afgevallen, m'n taille is smaller, maar van onder zie je zeker als ik bloot ben echt m'n love handles en buik nog heel goed.

Maar vooruit, heel eventjes fotootje:

Baal nog wel heel erg van m'n onderkant, maar goed... het is niet anders.

Het weerhoudt me in elk geval niet om niet op het strand te gaan liggen en da's belangrijk! Als ik lig, lijk ik toch slanker en dit zijn toch maar vreemden Wink

Laatst aangepast door Marin op wo 1 aug 2012 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 31 jul 2012 - 23:07

Stoer dat je zo op de foto staat! Je ziet er hartstikke goed uit!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Suus vr 3 aug 2012 - 18:34

Ons topic zakt weg en ik ben nog niet bikini-klaar Wink

Ben bang dat mijn doel ook niet helemaal gaat lukken. Ik wilde graag voor mijn vakantie onder de 70 kg komen, maar ik blijf maar hangen rond de 71 kg... En ik ga vrijdag al weg Laughing Ik ga vanmiddag na mijn werk nog even hardlopen en morgen fitnessen. Hopelijk kom ik dinsdag niet al te laat thuis uit mijn werk (maandag en woensdag namelijk wel), dan kan ik dan ook nog even sporten. En ik ga mijn hardloopkleding ook meenemen naar Frankrijk Very Happy Het is wel heuvelachtig daar, dus zal wel zwaar zijn, maar dat is wel goed voor me Wink

Hoe gaat het bij jullie?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood vr 3 aug 2012 - 20:40

Nou, ik ben bikiniklaar hoor.. Alleen nu breekt de vakantie eindelijk aan..

Hoe behoud je dan je bikini-klare lichaam? Hoe doen jullie dat eigenlijk? Gewoon lekker genieten en niet teveel opletten en na je vakantie weer opnieuw beginnen of toch nog steeds wat strenger voor jezelf zijn?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 21:30

Jammer Marin, gemist. Je zag er vast goed uit!

Ik zit daar nu ook een beetje over na te denken sogood. Ik denk dat ik wel wat strenger voor mezelf zal zijn in de zin van niet elke dag aan de stokbrood met kaasjes en chips etc. Ik eet ook hartstikke lekker als ik gewoon gezond eet dus denk dat het niet echt een opgave is. Maar ik wil wel gewoon lekker genieten en de schade zien we dan thuis wel weer Wink.

Gast
Gast

Bericht  SoGood vr 3 aug 2012 - 21:49

Ja precies, en ondertussen zwem ik wat rondjes meer en zal ik ook zo nu en dan de sportschool van het hotel bezoeken. Maar waar ik zit is het bloedheet dus waarschijnlijk zal ik daardoor ook wel extra verbranden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 22:05

Ik doe niet neemt dit topic, maar ik vind dat jullie gewoon moeten genieten op vakantie! Je hebt meestal maar 1 keer per jaar op vakantie, dus genieten!!! En hoeveel kun je nou eenmaal aankomen in 2 weken tijd... (ervanuitgaande dat de meeste mensen zo'n twee weken gaan)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 23 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: