Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bikini-klaar: wie doet er mee?

+40
Aziraphale
Guus
Zora
Carra
MissD
Rouge
SuzieQ
Suus
Lenthe
Feline
Burn
Admin
SoGood
Dennenappel
Sorrento
Lousanne
Lavendel
Arwyn
Gigi_
Kowalski
Leine
luenca
Alex
vlinder-2011
xxDila
Takkie
Nala
Janelie
Pancake
flower
Atelier Madame
Poubelle
Pannetoet
Jeanette
litllejoy
Marin
Rush
Jerry
_Cyn_
Zwerver
44 plaatsers

Pagina 20 van 23 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 20 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Gast ma 16 jul 2012 - 21:47

Goed bezig dames! Ik ben echt trots op iedereen die zo lekker bezig is!

Bij mij zit er na een weekend schransen helaas weer wat aan. Maar gister weer een goede dag gehad en vandaag komt ook helemaal goed. Een goede foto van je eigen kont maken is best lastig hahaha, zal het binnekort even aan mijn vriend vragen. Die zal ook wel denken Wink.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 20 Empty Re: Bikini-klaar: wie doet er mee?

Bericht  Marin di 17 jul 2012 - 20:49

Wow Suus jij gaat ook hard! We liepen eerst nog wel gelijk, maar nu ben je me al ver voorbij! Way to go!

Hier is het heel raar. Ik heb twee weken lang echt goed opgelet, totaal niet gesnoept, veel bewogen etc... En toen viel ik niets af. En nu deze week ben ik al een kilo kwijt terwijl ik juist veel alcohol en hapjes op heb op 't feestje, en de hele week nog niet heb gesport. Val ik soms met terugwerkende kracht af? Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jilke di 17 jul 2012 - 21:00

Kun je wat betreft afvallen beter soep eten of brood? En met soep bedoel ik bv een flinke erwtensoep, of gebonden kippensoep (dus geen bouillon).
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:09

Ik zou dan voor soep kiezen. Maar wat maakt het gebonden? Want als het witte bloem is dan zou ik eigenlijk niet weten wat er beter is haha.

Gast
Gast

Bericht  Jilke di 17 jul 2012 - 21:10

Geen idee Very Happy Heb er de ballen verstand van. Ben geen broodliefhebber, en als ik het eet is het omdat ik niks anders weet te eten. Maar dan is het met een dikke laag pasta, of 2 plakken boterhamworst. Lekker ongezond dus, maar anders krijg ik het echt niet weg.

Bedacht me dat soep misschien minder ongezond is?
Gewoon zo'n soep in zak van de supermarkt, of is het dan meteen weer slecht omdat het niet zelfgemaakt is?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:12

Oh dan moet je even kijken op de achterkant naar koolhydraten en suikers en vetten.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 17 jul 2012 - 21:35

Powerbabe schreef:Ik zou dan voor soep kiezen. Maar wat maakt het gebonden? Want als het witte bloem is dan zou ik eigenlijk niet weten wat er beter is haha.

Dan heb je denk ik meer aan stevig volkoren brood dan aan witte bloem. Zou ik zeggen.. Gevoelsmatig Wink

Ik ben ook echt geen broodeter, en ik eet ook veel soep.. En tja je moet toch bepaalde voedingsstoffen binnen krijgen en redelijk wat energie uit je eten halen, dus als je dat lekkerder vindt, zou ik gewoon soep eten. Shit, nou heb ik ook zin in soep. En ik zou vandaag thuis blijven en geen boodschappen doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jilke di 17 jul 2012 - 21:36

Nou ben normaal niet zo'n soepeter, maar soep uit zo'n zak vind ik wel lekker. De gebonden kippensoep bv, mosterdsoep en erwtensoep bv.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Marin di 17 jul 2012 - 21:38

Ik denk dat in zo'n zak soep meer conserveermiddelen en suikers zitten dan in een verse boterham. Dus in die zin zal 't niet heel veel gezonder zijn, maar heel veel kwaad zal 't ook niet kunnen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 21:48

Ja witte bloem is zonder twijfel minder gezond dan een boterham maar ik bedoel meer de verhoudingen. Hoeveel bloem zal er in een kop soep zitten? En waar wil je op letten qua voedingsmiddelen? Hoeveelheid koolhydraten of of het gezond en natuurlijk is? (In brood zitten trouwens ook allerlei conserveringsmiddelen en suikers)

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 20 jul 2012 - 20:02

Hoe gaat het hier?

Marin schreef:Wow Suus jij gaat ook hard! We liepen eerst nog wel gelijk, maar nu ben je me al ver voorbij! Way to go!

Haha, valt mee hoor, ik schommel nog wel eens. Afgelopen donderdag was ik weer 71,1 kg. Zo lang ik niet ineens gigantisch omhoog schiet vind ik het niet erg, als de dalende lijn maar zichtbaar blijft Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 20 561177

Ik ga straks weer fitnessen en verder wordt het waarschijnlijk niet zo'n goede dag: mijn vrijgezellenfeest is vandaag! Geen flauw idee wat ze voor me bedacht hebben, maar er zal genoeg alcohol gedronken worden vanavond ben ik bang Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 20:48

Ik ga deze week echt keihard werken aan mijn lichaam.

Afgelopen week is echt de slechtste week van het jaar geweest en het verbaast mij niet als ik 2/3 kg ben aangekomen.

Ga dus even lekker detoxen haha Very Happy

(Heb serieus chips, chocolade, swirls, wit brood angel , wijn, wijn wijn, teveel aardappelkroketjes en nog meer ''troep' gegeten).

Hopelijk voelen nog meer mensen zich geroepen om aankomende week extra gezond te gaan doen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 21:02

Ja ik! Haha! Ik heb me deze week ook echt enorm laten gaan. Nu weer een gezonde week en meer bewegen. Teveel wijn!

Gast
Gast

Bericht  Poubelle vr 20 jul 2012 - 21:27

Ik heb deze week niet mega-slecht gedaan maar ben wel twee keer uit eten .geweest.
Qua gewicht blijf ik hangen op 70 kg en dat moet omlaag!

Afgelopen woensdag ben ik uit eten geweest met mn zus, zwager en 2 goede vrienden van m'n ouders die ik al lang niet had gezien. Ze zeiden de hele avond dat ik er zo goed uitzag.
De dag erna had de vrouw m'n moeder gebeld, dat ze 't zo gezellig had gevonden met ons en weer dat ik er zo goed uitzag, zo slank was ik in jaren niet geweest volgens haar.
Mijn zus is altijd de slankste van ons 2 geweest, ze heeftnog steeds een mooi fiiguur maar sinds ze is getrouwd is ze wel aangekomen. M'n vader zei gister dat ik nu de slankste van ons 2 ben.
(niet quoten, just in case).
Dat motiveert enorm, dus ik ga nu even hardlopen smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Suus vr 20 jul 2012 - 22:16

Leuk om te horen, Pixie!

En na het weekend doe ik weer mee met gezond eten en veel bewegen Wink Heb net wel gefitnesst (ik was nu 70,6 kg, de dalende lijn blijft zichtbaar!), maar straks dus vrijgezellenfeest en morgen komen mijn ouders eventjes langs met een patatje Bikini-klaar: wie doet er mee? - Pagina 20 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle vr 20 jul 2012 - 23:01

Goed bezig, Suus!
Heb je al een idee wat je vandaag gaat doen? Heel veel plezier iig!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Suus vr 20 jul 2012 - 23:30

Dank je! Ik heb werkelijk geen flauw idee, maar ben wel een beetje zenuwachtig. Ik heb het namelijk met mijn vriendinnen wel eens gehad over een vrijgezellenfeest waar ik geweest was en wat ik ontzettend suf vond, we gingen toen servies beschilderen, niks voor mij. Toen zeiden ze gelijk dat ik het wel aan hen kon overlaten om niks sufs te organiseren voor mij. Haha, ben benieuwd (en dus een beetje bang Wink )!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poubelle vr 20 jul 2012 - 23:43

Ik heb echt een hele stomme vraag over een sportbeha.
Ik heb net hardgelopen, en in mijn straat zit ook de Run.2.day en ik ben daar op de terugweg binnengelopen om een sportbeha te kopen want die had ik nog niet.
Omdat ik net had gesport en gezweet had wilde ik 'm nog niet passen, maar ik heb dus nog nooit een sportbeha aangehad en weet dus niet of ie goed zit. nerd
Wat vinden jullie? Ik heb wel een klein beetje ploepjes onder m'n oksels en op m'n rug

Weg.

Laatst aangepast door Pixie op za 21 jul 2012 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Poubelle za 21 jul 2012 - 3:22

Geen reacties betekent dat 'ie goed zit?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale za 21 jul 2012 - 3:24

Ik heb er geen verstand van...maar hoe zit -ie als je rent? Denk dat dat het belangrijkste is. Hij staat verder prima, zo op het oog smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Poubelle za 21 jul 2012 - 3:33

Hij zit goed als ik ren. Alles zit stevig ingepakt!
Thanks, dan hoef ik 'm niet te ruilen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale za 21 jul 2012 - 3:35

Dan lijkt het me gewoon goed! Ik heb er zelf eentje van de H&M, die is meer voor fitness enzo want niet echt geschikt om mee te rennen vind ik.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 23:16

Jeeeh ik heb net mijn hardloopdoel behaald. Ik wilde voor 30 juli 8 km aan een stuk kunnen hardlopen.

En heb net 8.01 km gelopen zonder de stoppen. (52 minuten heb ik erover gedaan).

Ben zo trots haha. Toen ik weg ging dacht ik gewoon.. even hardlopen. Maar het ging zo lekker dat ik er iedere keer weer eens stuk aanplakte Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 0:08

Wat leuk al die complimenten pixie! Super!

Wat goed Punk'd, samen met k. Of had die het wel weer gezien na zaterdag? Haha!
Ik heb net 5 km gelopen in 28 min. Lekker!

Gast
Gast

Bericht  SoGood zo 22 jul 2012 - 2:52

goed bezig allemaal! Ik heb een blessure aan mijn knie en heb even een break met hardlopen. Gisteren heb ik 5 km geroeid op zo'n roeiapparaat, best lekker!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 23 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: