Werken of niet?
+27
PapillonRose
Tiara
*Lookie*
koNijntje
Viva
Sophiee
liesje
MissD
Pien
Susan
Linda
Parisienne
Annemie
Floor
Slakje
studiebol
Stuiterbal
SarahKey
Snoes
Flower_L
Coco
Star007
Dora
Printje
Thunder
Darius
Twellie
31 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Werken of niet?
Susan schreef:TBIB schreef:Ik zou wel willen stoppen maar dan iets vanuit huis willen doen.
Ik vind dat juist wel eenzaam, soms wou ik dat ik gewoon naar een redactie kon om daar te schrijven in plaats van thuis of in koffietentjes.
En dat vind ik dus totaal niet eenzaam. Ik vind het heerlijk.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Grappig dat het ongeveer gelijk verdeeld is. Zoals ik al zei voor mij is dat niets, 6 weken schoolvakantie vind ik al genoeg hahaa dan komen de muren op me af en we doen toch echt leuke dingen.
Daarnaast vind ik persoonlijk dat ik niet voor niets een lange studie gedaan heb en daarnaast geniet ik iedere dag enorm van mijn werk. Zoals iemand anders al zei ik zou er geen leukere moeder van worden als ik thuis zou zitten.
Daarnaast vind ik persoonlijk dat ik niet voor niets een lange studie gedaan heb en daarnaast geniet ik iedere dag enorm van mijn werk. Zoals iemand anders al zei ik zou er geen leukere moeder van worden als ik thuis zou zitten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Floor schreef:Susan schreef:TBIB schreef:Ik zou wel willen stoppen maar dan iets vanuit huis willen doen.
Ik vind dat juist wel eenzaam, soms wou ik dat ik gewoon naar een redactie kon om daar te schrijven in plaats van thuis of in koffietentjes.
Het scheelt denk ik veel dat ik iets wil doen waarmee ik toch veel in aanraking kom met mensen.
D.m.v. workshops en party's.
Gast- Gast
Als m'n evenveel zou verdienen wat we nu samen verdienen zou ik 1 dag in de week werken genoeg vinden
Gast- Gast
Doordat ik werk gaan we er financieel op achteruit. Toch besloten om te blijven werken om wat tijd voor mezelf te hebben. Ik heb een eigen bedrijf en al een behoorlijke klantenkring, als ik zou besluiten te stoppen zou ik alles wat ik heb opgebouwd kwijt zijn en over een paar jaar, als de kindje(s) naar school gaan, weer vooraan moeten beginnen.
Ook door het ouderschapsverlof van mijn vriend gaan we erop achteruit maar ook dit is een bewuste keuze, de tijd met zijn zoontje is immers onbetaalbaar
Ook door het ouderschapsverlof van mijn vriend gaan we erop achteruit maar ook dit is een bewuste keuze, de tijd met zijn zoontje is immers onbetaalbaar
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
TBIB schreef:Floor schreef:Susan schreef:TBIB schreef:Ik zou wel willen stoppen maar dan iets vanuit huis willen doen.
Het scheelt denk ik veel dat ik iets wil doen waarmee ik toch veel in aanraking kom met mensen.
D.m.v. workshops en party's.
Dat is inderdaad wel anders, ik werk echt in mijn eentje. Heb ook nooit iemand van mijn werk ontmoet, alles gaat via mail.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk niet en ben dus fulltime thuis, mijn vriend werkt fulltime (en dan nog meer ) en we leven van zijn salaris. Of ik dit helemaal de ideale situatie vind, weet ik nog niet zeker. Ik ben er nog niet over uit of ik zou willen gaan werken of niet. Maar als ik besluit het wel te doen dan zal het waarschijnlijk 2 dagen in de week zijn.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Shit, gaan werken of niet?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....
» Shit, gaan werken of niet?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Stoppen met werken of niet? Twijfelen.....
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: