Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

+6
Vancity_girl
Linda
Annemie
Liadan
Darius
Chelle
10 plaatsers

Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Chelle zo 13 mei 2012 - 8:07

Eerder had stofzuiger volgens mij een topic over haar kindje met verlatingsangst.
Nou, hier ook mijn dochter die met geen mogelijkheid wil slapen. Misschien dat jullie me kunnen helpen??

Normaal gesproken slaapt ze makkelijk in en wordt soms wakker waarbij het voldoende is haar speentje te geven.

Maar sinds kort wil ze niet gaan slapen.
Zodra ik haar in bed leg of zodra ze door krijgt dat ze moet gaan slapen begint ze te huilen.
Iedereen zegt dat ik haar gewoon moet laten huilen maar ze huilt met gemak de hele nacht door.
1 nachtje geen slaap is nog wel te doen maar niet meer slapen is natuurlijk voor niemand te doen.

Als we haar uit bed halen en even op schoot nemen (buiten haar kamer) is ze stil. Soms als we bij haar in de kamer gaan zitten is ze ook stil maar gaan slapen doet ze niet gelijk. En "als" ze in slaapt valt schrik ze na een minuut of 2 weer huilend wakker. En als ze dan merkt dat ik er niet meer ben raakt ze weer volkomen in paniek.
Als ik er nog wel zit gaat ze vaak aandacht zoeken...

We hebben haar ook al bij ons in bed genomen omdat we echt even moesten slapen. Ze gaat dan eerst een beetje liggen kletsen en gaat dan gewoon slapen.

Maar we zoeken nu dus de gouden tip.
Laten huilen is echt geen optie. Ze ligt nu ook al 2 uur non-stop te huilen.

Help!!!

Oh en ben eigenlijk best benieuwd hoe het nu bij stofzuiger gaat en hoe die het heeft aangepakt.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:10

mijn tip: accepteren dat ze in deze fase zit, bedenken dat het een fase is en vervolgens toegeven aan haar behoefte.

in ons geval was dat: samen slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Chelle zo 13 mei 2012 - 8:15



Rejoy. schreef:mijn tip: accepteren dat ze in deze fase zit, bedenken dat het een fase is en vervolgens toegeven aan haar behoefte.

in ons geval was dat: samen slapen.

Dus je nam jouw kindje bij jullie in bed? Iedereen roept dat je daarmee je kind verpest maar ik vind het zo erg dat ze zo overstuur raakt. Sad

Maar hier begint het al om 19.30 uur. Hoe deed jij dat dan? Dan maar wakker houden tot je zelf naar bed ging?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Darius zo 13 mei 2012 - 8:16

Rejoy. schreef:mijn tip: accepteren dat ze in deze fase zit, bedenken dat het een fase is en vervolgens toegeven aan haar behoefte.

in ons geval was dat: samen slapen.

Eens.
Sommige ouders zeggen dan vrij snel dan als je een kind eenmaal in je bed hebt genomen, het niet meer terugwil naar zn eigen bed. Mijn ervaring is dat het reuze meevalt. Vannacht sliep Laurens bij ons in bed, van 1 tot 6. Om 6 uur heb ik hem in zijn eigen bed gelegd en hij heeft niet gehuild oid. Nu ligt hij ook gewoon weer in zn eigen bed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Liadan zo 13 mei 2012 - 8:20

Lastig is dat chelle. Bij ons is het hetzelfde. Nu gaat het slapen hier nooit makkelijk maar op het moment is het drama. Gisteren was het toppunt, hij begon om 19 uur met huilen en stopte pas om 3 uur 's nachts. Wij laten onze zoon niet alleen als hij huilt, maar we kregen hem niet getroost. Nu is hij net ook ziek geweest dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Vanavond ging het naar bed brengen vrij goed, maar toen werd hij wakker van onze dochter die even driftig werd en kon ik weer een hele tijd bij hem zitten en hem vasthouden.
Hij slaapt nu, hopelijk nog een paar uurtjes.
Samen slapen is hier de oplossing niet want dat doen we al. Misschien dat het bij jullie wel een oplossing kan zijn?
Overdag is onze zoon trouwens ook erg eenkennig op het moment, hij wil de hele dag bij mij zijn en dat in combinatie met de verlatingsangst, maakt het een leuke fase...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:20

Hier slaapt ze zeer regelmatig bij ons in bed, maar ook vaak genoeg in haar eigen bed, maar net hoe het uit komt. Waarom zou je je kind daarmee verpesten? Is een kind verpest als ie liever bij jou ligt dan alleen? Ik vind het heel logisch dat ze bij ons wil zijn, ik lig ook het liefst samen met mijn man in bed. Zij wordt alleen, in een donkere kamer wakker, logisch dat ze dat niet prettig vindt.

Onze dochter gaat ook vaak rond 19.30/20.00 uur naar bed. Nu valt ze in slaap terwijl één van ons bij haar is, vaak kunnen we dan weer weg, maar er zijn periodes bij waarin ze ook weer wakker schrikt. Dat zijn vaak periodes van een paar dagen en dan blijf ik er gewoon bij zitten met een boek of met de laptop. Dat kost een stuk minder moeite dan dat zij steeds weer opnieuw gekalmeerd moet worden, weer in slaap moet vallen en het hele riedeltje 20x afgespeeld moet worden voor wij zelf naar bed gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Annemie zo 13 mei 2012 - 8:35

Hier is het ook drama de laatste tijd... Hier word hij wel altijd wakker als hij het te warm of te koud heeft, als ik dan bijv. zijn mouwen van de slaapzak af haal, dan slaapt hij gewoon verder zonder steeds wakker te worden. Voor het naar bed brengen heb ik geen tips,want daar hebben wij ook al van alles voor geprobeerd,hier ook erge verlatingsangst.

In het begin hielp een nachtlampje op zijn kamer,dan ging hij wel meteen slapen.


Laatst aangepast door Annemie op zo 13 mei 2012 - 8:38; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Chelle zo 13 mei 2012 - 8:36

@ rejoy, ik denk daar precies zo over. Ik slaap ook het liefst lekker samen met mijn man dus snap mijn dochter echt wel.
Gister hebben we een klein princessenlampje gekocht die een klein lichtje geeft. Maar dat intersseert haar ook niet.
Heb haar net tegen mijn gevoel in een hakf uurtje laten huilen en ze ligt nu te slapen. Maar ik vind het zo verschrikkelijk dat mijn kindje zich in slaap huilt :-(

@ liadan, oh dat is wel moeilijk dat ie al bij jullie slaapt en dan nog van streek raakt.
Ja hier wil ze verder ook graag bij me zijn. Ook als ik haar naar het kdv breng wil ze me niet los laten..


Heb net met mijn man afgesproken dat ze lekker bij ons mag slapen als ze weer overstuur raakt straks. Hij vind her ook zielig voor haar. Wel fijn dat we daar hetzelfde over denken.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Linda zo 13 mei 2012 - 8:45

Hier is het ook al weer ruim een week drama met slapen. Gister viel ze om 23.00 uur eindelijk in slaap, bij ons in bed.
Wij proberen haar iedere dag eerst in haar eigen kamertje te laten slapen, lukt dat niet, dan mag ze bij ons.
De ene keer kan ik haar wakker in haar kamer achterlaten en valt ze in haar eentje in slaap. De andere keer blijft 1 van ons bij haar. Soms slaapt ze vrij snel, maar meestal duurt het dik een uur. Laten huilen is hier ook nooit een optie geweest, daar voelen we ons allemaal niet goed bij.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Vancity_girl zo 13 mei 2012 - 8:48

Chelle schreef:Heb net met mijn man afgesproken dat ze lekker bij ons mag slapen als ze weer overstuur raakt straks. Hij vind her ook zielig voor haar. Wel fijn dat we daar hetzelfde over denken.

Als jij en je man het erover eens zijn dat ze bij jullie in bed mag is het toch prima? Wat anderen daar verder van zeggen zou ik me niets van aantrekken. Onze dochter slaapt ook regelmatig bij ons in bed en daar krijgen we ook wel eens commentaar op. Wij geven daar niks om, het is onze dochter en wij voelen ons er goed bij. We grappen nu al dat als er een tweede komt we een groter bed moeten kopen omdat het anders allemaal niet past.
Verder doen wij hetzelfde als Rejoy, soms zit ik of mijn man bijna de hele avond boven bij haar op mijn telefoon te forummen of spelletjes te doen. Vind dat ook fijner dan 20 keer naar boven moeten terwijl ik een film aan het kijken ben. Dit gebeurd ook niet zo vaak, meestal gaat ze gewoon lekker slapen en kunnen wij weer naar beneden.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  _Jet zo 13 mei 2012 - 8:49

Rejoy. schreef:mijn tip: accepteren dat ze in deze fase zit, bedenken dat het een fase is en vervolgens toegeven aan haar behoefte.

in ons geval was dat: samen slapen.

+1
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Linda zo 13 mei 2012 - 8:52

Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Liadan zo 13 mei 2012 - 8:55

Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  kwak zo 13 mei 2012 - 8:55

als D. niet wil slapen dat komt ze bij mij in bed.
meestal proberen we eerst even naar beneden en dan weer naar bed, als dat niet werkt dan komt ze lekker bij mij in bed en als mijn man naar bed gaat legt hij D. weer in haar eigen bedje. Meestal gaat dit altijd goed.
D. is nu wel zo als we vragen of ze naar bed wil en ze zegt nee dan wil ze ook echt niet en gaat ze ook echt niet slapen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Linda zo 13 mei 2012 - 8:58

Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Soms werkt het op m'n zenuwen, dan lig ik me stierlijk te vervelen en te irriteren.. Dochter voelt dat natuurlijk haarfijn aan. Soms als ze slaapt en ik weg wil sneaken en m'n enkel knakt bij het opstaan, wordt ze daar zelfs van wakker. En dan begint het hele riedeltje opnieuw. Haha super irritant! Dan ben ik wel eens jaloers op makkelijke slapers.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Vancity_girl zo 13 mei 2012 - 9:02

Linda schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Soms werkt het op m'n zenuwen, dan lig ik me stierlijk te vervelen en te irriteren.. Dochter voelt dat natuurlijk haarfijn aan. Soms als ze slaapt en ik weg wil sneaken en m'n enkel knakt bij het opstaan, wordt ze daar zelfs van wakker. En dan begint het hele riedeltje opnieuw. Haha super irritant! Dan ben ik wel eens jaloers op makkelijke slapers.

Hier gaat dat soms ook wel zo hoor. De eerste 10 min zit ik ook niet op mn telefoon maar zodra ze haar ogen dicht doet en echt probeert te gaan slapen pak ik mn telefoon er bij.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Printje zo 13 mei 2012 - 9:08

Hier hebben we op en af ook nog steeds dat 'probleem'. Het heeft hier enorm geholpen om een foto van ons op zijn kamer te zetten en te zeggen dat papa/mama altijd in de buurt zijn. Aangezien ik echt geen uur naast zijn bed ga zitten laat ik soms de deur open en ga wat rommelen.
Wanneer het snachts gebeurd en ik moet de volgende dag werken en meneer blijft aan de gang leg ik hem bij ons in bed. Hij slaapt en wij ook, eigenlijk niet onze oplossing maar ik heb s'nachts geen zin en puf om uren heen en weer te gaan lopen ofzo dus dan maar de voor ons makkelijke oplossing angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Printje zo 13 mei 2012 - 9:10

Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Wanneer ik erbij blijf zitten gaat meneer echt niet slapen, kletsen en mij aaien is dan veeeeeeel interessanter. Ook al 'mopper' ik en zeg dat hij moet liggen dat maakt geen indruk. Daarom ga ik er dus niet aan beginnen om erbij te blijven zitten want dan wordt het een avondvullend programma.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Linda zo 13 mei 2012 - 9:19

Printje schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Wanneer ik erbij blijf zitten gaat meneer echt niet slapen, kletsen en mij aaien is dan veeeeeeel interessanter. Ook al 'mopper' ik en zeg dat hij moet liggen dat maakt geen indruk. Daarom ga ik er dus niet aan beginnen om erbij te blijven zitten want dan wordt het een avondvullend programma.

Ik denk dat dat vooral komt omdat hij gewend is om alleen in slaap te vallen. Dan is het opeens heel raar als je er bij blijft en dan is kletsen en spelen een logisch gevolg.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Printje zo 13 mei 2012 - 9:22

Linda schreef:
Printje schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Wanneer ik erbij blijf zitten gaat meneer echt niet slapen, kletsen en mij aaien is dan veeeeeeel interessanter. Ook al 'mopper' ik en zeg dat hij moet liggen dat maakt geen indruk. Daarom ga ik er dus niet aan beginnen om erbij te blijven zitten want dan wordt het een avondvullend programma.

Ik denk dat dat vooral komt omdat hij gewend is om alleen in slaap te vallen. Dan is het opeens heel raar als je er bij blijft en dan is kletsen en spelen een logisch gevolg.

Misschien ook wel idd, maar daarom werkt dat hier niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Liadan zo 13 mei 2012 - 17:33

Linda schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Soms werkt het op m'n zenuwen, dan lig ik me stierlijk te vervelen en te irriteren.. Dochter voelt dat natuurlijk haarfijn aan. Soms als ze slaapt en ik weg wil sneaken en m'n enkel knakt bij het opstaan, wordt ze daar zelfs van wakker. En dan begint het hele riedeltje opnieuw. Haha super irritant! Dan ben ik wel eens jaloers op makkelijke slapers.
Dit is zoooo herkenbaar. Of dan ben ik 'm al een half uur over zijn hoofd aan het aaien en valt hij steeds in slaap, maar als ik mijn hand weghaal, gaat zijn hoofd weer met een ruk omhoog...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Liadan zo 13 mei 2012 - 17:35

Printje schreef:
Liadan schreef:
Linda schreef:Als ik bij haar blijf en ik ga op m'n telefoon internetten dan gaat mijn dochter echt niet slapen. Dan vind ze het lampje op m'n telefoon veel interessanter. En ze blijft dan ook heel de tijd kletsen. Ik moet dus vooral heel stil in het donker naast haar liggen en verder niks doen..
Dat is hier ook het geval.

Wanneer ik erbij blijf zitten gaat meneer echt niet slapen, kletsen en mij aaien is dan veeeeeeel interessanter. Ook al 'mopper' ik en zeg dat hij moet liggen dat maakt geen indruk. Daarom ga ik er dus niet aan beginnen om erbij te blijven zitten want dan wordt het een avondvullend programma.
Als ik er niet bij ga zitten, dan gaat hij helemaal overstuur. Het is hier trouwens niet zo dat hij niet alleen in slaap kan vallen want overdag gaat het meestal zonder moeite en 's avonds de laatste tijd vaak in eerste instantie ook maar dan wordt hij een half uur of een uur later wakker en dan begint het.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Parisienne zo 13 mei 2012 - 19:08

Als je dochter bij jullie in bed lekker kan slapen dan zou ik daarvoor kiezen. Ik zou willen dat N. dit ooit deed/wilde, dan had ik een jaar geleden al rustige nachten gehad Razz
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!! Empty Re: Hier ook een kleintje met verlatingsangst....Help!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum