Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

+22
KOL
Jeanette
Jerry
Caroow
Gigi_
Rush
Marin
Sugarfall
Bazinga
Tamago
Bliss
Leine
Mermaid
Fearie
JD
Inge
Mees
May
Blond
Toet
Poubelle
Pandora
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 Empty Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:05

Caroow, je ogen lijken ineens 3x zo groot haha, en je huid is wat egaler (al is ie al egaal) maar hij glanst mooi! Erg mooi! Met en zonder make up trouwens!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 Empty Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Jeanette ma 14 mei 2012 - 6:14

Wat zijn jullie mooi zonder make-up zeg! :shock: Ik ben echt een spook zonder make-up. Zal er morgen proberen foto's van te maken, maar ik waarschuw jullie alvast haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  KOL ma 14 mei 2012 - 6:21

Jerry schreef:
Mees schreef:
Marin schreef:Haha oke ga ik dat eens proberen smile

Ja, moet je zeker doen! Staat heel mooi smile
Ik doe ook juist met mijn bril meer make-up op..anders zie je ze helemaal niet meer achter dat donkere montuur van me.

Meer make up met bril hoeft niet persé beter te zijn: ik heb +glazen (en flinke ook :P ) en als ik dan mn ogen extra aanzet, worden ze nóg groter/opvallender dan dat ze al worden van m'n jampotties Wink

Dat is logisch, want + glazen vergroten en dan hoef je niet te veel make-up op te doen, maar ik heb - glazen en als ik m'n bril draag i.p.v. m'n lenzen, maak ik ze nog wat extra op met oogschaduw, wat ik niet zo vaak doe als ik lenzen draag.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Caroow ma 14 mei 2012 - 12:36

Parel schreef:Caroow, je ogen lijken ineens 3x zo groot haha, en je huid is wat egaler (al is ie al egaal) maar hij glanst mooi! Erg mooi! Met en zonder make up trouwens!

Dankje, wat aardig van je smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  schuddebuikje ma 14 mei 2012 - 19:02

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 417582_395770647116938_100000520181650_1537722_467720198_n
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  schuddebuikje ma 14 mei 2012 - 19:14

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 392117_350332744994062_100000520181650_1417984_122669565_nhier hier 2 foto's... de bovenste met make-up. de onderste zonder. ik draag alleen make-up als ik wat speciaals heb of als ik er gewoon zin in heb
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Takkie ma 14 mei 2012 - 19:29

Parel, wat ben jij mooi!

Respect voor degenen die een 'zonder make up' foto durven te plaatsen.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 19:41

Takkie schreef:
Respect voor degenen die een 'zonder make up' foto durven te plaatsen.

Zo raar is dat toch niet? Ik denk dat 75% van mijn foto's zonder make up zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Flippin' Bitch ma 14 mei 2012 - 21:02

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 Tumblr_m420x3Nyab1r4r7jfo1_500

Niet quoten ajb Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 561177

Laatst aangepast door Flippin' Bitch op wo 16 mei 2012 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  VeryCherry ma 14 mei 2012 - 21:06

Ik heb geen foto's van mezelf zonder wenkbrauwen, en ik ga ze ook niet maken Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 1:24

Wat een natural beauties hier zeg!

@ Marin, die tweede is inderdaad sexyyy Very Happy

Ik heb alleen oude foto's waar ik nog donker haar had.

weg

Laatst aangepast door Punk'd op di 15 mei 2012 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 15 mei 2012 - 1:48

Wat ben jij knap Punk'd!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 15 mei 2012 - 1:49

Haha bij die eerste heb je je ogen toch ook nog opgemaakt, of heb jij zulke mooie wimpers en zwart lijntje van jezelf? Wel echt super mooi! Ik vind je naturel denk ik gewoon nog mooier dan met make up.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 15 mei 2012 - 1:59

*Niet quoten

Laatst aangepast door Rush op di 15 mei 2012 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:00

Haha, de eerste post die ik me van Punk'd herinner was ook een foto zonder make-up en mensen niet wilden geloven dat ze haar ogen niet had opgemaakt.:P

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 15 mei 2012 - 2:03

Rush, ik vind de middelste het mooiste. Is de onderste lang geleden gemaakt? Daarop lijk je een stuk jonger.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 15 mei 2012 - 2:06

freakielief schreef:Haha, de eerste post die ik me van Punk'd herinner was ook een foto zonder make-up en mensen niet wilden geloven dat ze haar ogen niet had opgemaakt.:P

Hahaha hmm heel vaag staat me daar misschien iets van bij Wink

Oeps, sorry, Punkie. Dan heb je gewoon beauty ogen Very Happy

Rush, ik vind die met beetje make up en zonder make up het mooist! Hoewel die ogen wel lekker knallen hoor, op de eerste foto, maar hou ik toch minder van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:10

freakielief schreef:Haha, de eerste post die ik me van Punk'd herinner was ook een foto zonder make-up en mensen niet wilden geloven dat ze haar ogen niet had opgemaakt.:P

hahaha dat klopt! Jemig ik mensen maar overtuigen :P

Nee ik heb gewoon een donkere wimperlijn. Ik trek boven ook bijna nooit een lijntje. En die wimpers die zijn wel donker/vol maar echt niet lang.. dus dat is wel erg jammer.. Ik wil wel lange wimpers.. iemand de tip Wink

Bijv een wimperkruller.. Die gebruik ik niet.. maar worden je wimpers daar optisch langer van?

bedankt voor de complimenten maar met een make upje voel ik me toch frisser Wink

@ Rush, mooie foto die middelste! Doet zo'n tragus piercing nou zeer? Ik wil dat al zo lang maar ik durf steeds niet.. (door enge verhalen van dikke oren, pus wat eruit komt silent .. Of valt het best mee?)

Gast
Gast

Bericht  Rush di 15 mei 2012 - 2:13

Caroow schreef:Rush, ik vind de middelste het mooiste. Is de onderste lang geleden gemaakt? Daarop lijk je een stuk jonger.
Ze zijn alledrie van 2008 als ik me niet vergis. Ik heb ieder jaar een nieuwe bril, dus het moet wel Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 827601

@Punk'd - Neee, doet helemaal geen pijn, het voelt een beetje vreemd, that`s it. Ik heb er 1 aan beide kanten en er nooit problemen mee gehad. Gewoon afblijven, niks aan doen. Titanium kan niet vastgroeien en draaien is sowieso niet handig want dan maak je het wondje steeds weer open.

Ik zeg; doen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 15 mei 2012 - 2:14

Marin schreef:

Rush, ik vind die met beetje make up en zonder make up het mooist! Hoewel die ogen wel lekker knallen hoor, op de eerste foto, maar hou ik toch minder van.
Daarmee ga ik de deur ook niet uit hoor. Destijds misschien wel trouwens, maar ik maakte mezelf ook gewoon vaak voor de lol op Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:20

Ik vind je mooier zonder Punk'd. Ik wil ook best een voor- en na-foto maken, moet ik me alleen een keertje opmaken.Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:21

Rush schreef:@Punk'd - Neee, doet helemaal geen pijn, het voelt een beetje vreemd, that`s it. Ik heb er 1 aan beide kanten en er nooit problemen mee gehad. Gewoon afblijven, niks aan doen. Titanium kan niet vastgroeien en draaien is sowieso niet handig want dan maak je het wondje steeds weer open.

Ik zeg; doen!

Hm haha nu ben ik wel echt serieus aan het denken. Wil eigenlijk ook eentje in mijn oorschelp.. Dus niet daar boven in het kraakbeen.. maar echt in dat stukje oor..Bestaat dat? (ik heb het idee dat jij wel veel weet van piercings haha)

Of zo'n snug vind ik ook gaaf.. maar goed nu dwaal ik heel erg af haha.. straks hangt mijn hele hoor vol.. dat wil ik nou ook weer niet Wink

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 Ear-Piercings-Types-1

Gast
Gast

Bericht  Rush di 15 mei 2012 - 2:32

Punk'd schreef:

Hm haha nu ben ik wel echt serieus aan het denken. Wil eigenlijk ook eentje in mijn oorschelp.. Dus niet daar boven in het kraakbeen.. maar echt in dat stukje oor..Bestaat dat? (ik heb het idee dat jij wel veel weet van piercings haha)

Of zo'n snug vind ik ook gaaf.. maar goed nu dwaal ik heel erg af haha.. straks hangt mijn hele hoor vol.. dat wil ik nou ook weer niet Wink

Jazeker, dat is een outer conch, die heb ik op deze foto, hieronder ook! En daar zit ook een Inner Conch.

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 Foto-SHEOAORP-1

En dit was mijn Snug

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 Foto-I4IE8RNM

Maar dat is wel echt een bitch om te genezen en die heb ik dan ook niet meer, helaas. No

Mijn oren zijn nu trouwens behoorlijk leeg.. Ik vind het niet mooi meer.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 2:35

Ohhhhh ik wil die 3 mooie knoppies!!!! hahaha ja dat vind ik subtiel maar wel zichtbaar.. Zo'n snug is toch iets te opvallend voor mij.

Jaa ik wil een tragus en 3 knopjes aan die rand.. (moet je die piercen of kun je die ook schieten?)

sorry trouwens voor de topicvervuiling met al mijn vragen..

Gast
Gast

Bericht  Rush di 15 mei 2012 - 2:37

Waarschijnlijk zit daar al kraakbeen en dan is piercen veiliger en beter voor de genezing. Deze zijn nog wel geschoten, toen 'mocht' dat nog, maar tegenwoordig zijn ze daar ook strenger in. Al wordt het tegenwoordig niet meer echt geschoten, maar meer 'gedrukt' met een apparaatje met een zacht klikje, niet meer met die harde 'PATS' van vroeger. Hele verbetering haha!

Haha, heb je nu een 'oor - project' ? Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 3 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: