Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!
+22
KOL
Jeanette
Jerry
Caroow
Gigi_
Rush
Marin
Sugarfall
Bazinga
Tamago
Bliss
Leine
Mermaid
Fearie
JD
Inge
Mees
May
Blond
Toet
Poubelle
Pandora
26 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!
Ik vind je zonder ook mooi Pixie, maar met oog je net even iets frisser. Heel mooi hoe jij je make-up doet, heel subtiel en sprekend. Ik wil make-up les van jou!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Thank you!
Leine, gewoon 2 laagjes mascara en een dun lijntje eyeliner, c'est ca!
Leine, gewoon 2 laagjes mascara en een dun lijntje eyeliner, c'est ca!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Hee hallo, ik heb het gewoon gemist!
Durf je het aan via PM te sturen?
Gast- Gast
Parel schreef:Hee hallo, ik heb het gewoon gemist!
Haha ja hoor, zal ik doen als ik thuis ben!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pixie schreef:Parel schreef:Hee hallo, ik heb het gewoon gemist!
Haha ja hoor, zal ik doen als ik thuis ben!
Ja ook naar mij, ik ben benieuwd Ik denk toch niet dat ik hier een foto ga plaatsen, vind mezelf vreselijk zonder make-up Heb trouwens een tijdje geleden wel ergens een foto geplaatst die mn vriend een keer 's morgens van me heeft gemaakt. Ik ga er nog een nachtje over slapen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
@Parel, leuk haar! Wat is je geheim?
Tamago- Fluisteraar
- Aantal berichten : 18
Punten : 30
Registratiedatum : 18-12-11
weg!
Laatst aangepast door Joan op ma 14 mei 2012 - 2:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier is charming-me met blotebillengezicht ;
Wat overigens onzin is, want k gebruik alleen mascara maar maakt wel verschil, denk ik, want hier heb ik wel mascara op;
Wat overigens onzin is, want k gebruik alleen mascara maar maakt wel verschil, denk ik, want hier heb ik wel mascara op;
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Inderdaad wel verschil Jop, maar ook niet heel veel.
Ik wil ook wel meedoen morgen, denk ik
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Sugarfall schreef:Inderdaad wel verschil Jop, maar ook niet heel veel.
Neuh maar kan ook niet eigenlijk :p Met mascara 'spreken' m'n ogen meer, maar da's ook het. En verder heb ik van mezelf altijd een kleur op m'n wangen. Zoals deze foto;
Zelfs m'n moeder dacht dat ik die foto had bewerkt, maar 't zijn gewoon echt m'n eigen gekleurde wangen
Bazinga- Ratel
Haha wel mooi, is inderdaad net of je een blusher hebt gebruikt. Gebruik je een eyelash curler?
Sugarfall- Kletskop
Haha ik ga er vanuit dat dat is om je wimpers te krullen of zo? Nope gebruik ik niet... Ik gebruik gewoon, plain mascara. En sinds ik makeup draag (alleen de mascara dus) vanaf m'n 12e ongeveer, doe ik 't 2x per week op en ik haal 't er eigenlijk nooit echt af, maar ben altijd tevreden over m'n wimpers (Doe wel altijd heel lang met m'n mascara) En ik weet dat 't slecht is voor je wimpers, maar 11 jaar later en ze zijn nog steeds heel!
Bazinga- Ratel
Ik heb meestal wel iets van make up op, maar dat vervaagt heel snel door m'n vette huid. Dit is zo'n typische foto waar ik eerst wel make up droeg aan het begin van de dag, maar een uur later zie je het al niet meer. Naturel dus (wel hele leuke foto vind, was een van de eerste foto's die m'n vriend van me heeft gemaakt)
En twee met make up op, eentje met ogen opgemaakt en eentje met lippenstift op. Tegenwoordig draag ik wel veel meer lipgloss, dat staat wel leuk.
En twee met make up op, eentje met ogen opgemaakt en eentje met lippenstift op. Tegenwoordig draag ik wel veel meer lipgloss, dat staat wel leuk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Sexy foto Marin, mooi rood jurkje!
Het valt me op dat ik weinig verschil zie tussen onopgemaakt en opgemaakt. Het is even wat opgeleukt. Maar niet zo om te camoufleren. Als ik dan kijk naar bn'ers en hun verschillen, dan zitten hier alleen maar natural beauty's. Behalve ik, want ik ben echt niet leuk zonder make-up haha.
Het valt me op dat ik weinig verschil zie tussen onopgemaakt en opgemaakt. Het is even wat opgeleukt. Maar niet zo om te camoufleren. Als ik dan kijk naar bn'ers en hun verschillen, dan zitten hier alleen maar natural beauty's. Behalve ik, want ik ben echt niet leuk zonder make-up haha.
Gast- Gast
Haha Jop, inderdaad om je wimpers te krullen, dan vind ik mascara bij mezelf altijd iets mooier staan, maar echt heel veel verschil maakt het niet. Ja ik vergeet ook weleens mijn mascara eraf te halen hoor en soms ook gewoon geen zin in, en ik leef ook nog
Sugarfall- Kletskop
Oh wat leuk al die foto´s!
Ik vind dat met make up er meer ´sex´, meer pit, naar boven komt bij alle meiden hier.
En Marin, die foto waar je je ogen extra hebt opgemaakt, daar vind ik je one hot momma!
Je ziet er daar ook wel echt heel erg anders uit!
Ik vind dat met make up er meer ´sex´, meer pit, naar boven komt bij alle meiden hier.
En Marin, die foto waar je je ogen extra hebt opgemaakt, daar vind ik je one hot momma!
Je ziet er daar ook wel echt heel erg anders uit!
Gast- Gast
Thanks girls! Ik heb m'n ogen bijna nooit zo opgemaakt.. Alleen met feestjes eigenlijk. Vaker doen dus?
Nadeel is dat ik overdag vaak een bril op heb, en dan vallen m'n ogen sowieso weg achter de bril. Heb wel een hele mooie bril die ik haast als accessoire gebruik, maar qua oogmakeup is het niet ideaal.
Nadeel is dat ik overdag vaak een bril op heb, en dan vallen m'n ogen sowieso weg achter de bril. Heb wel een hele mooie bril die ik haast als accessoire gebruik, maar qua oogmakeup is het niet ideaal.
Marin- Lady Post-a-lot
Juist met een bril kan je 'extremere' oog make-up doen, dus leef je uit!Marin schreef:Thanks girls! Ik heb m'n ogen bijna nooit zo opgemaakt.. Alleen met feestjes eigenlijk. Vaker doen dus?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Juist achter een bril zou je je ogen wat meer mogen aanzetten, Marin! Mooi juist!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Haha oke ga ik dat eens proberen
Marin- Lady Post-a-lot
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Marin schreef:Haha oke ga ik dat eens proberen
Ja, moet je zeker doen! Staat heel mooi
Ik doe ook juist met mijn bril meer make-up op..anders zie je ze helemaal niet meer achter dat donkere montuur van me.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Mees schreef:Marin schreef:Haha oke ga ik dat eens proberen
Ja, moet je zeker doen! Staat heel mooi
Ik doe ook juist met mijn bril meer make-up op..anders zie je ze helemaal niet meer achter dat donkere montuur van me.
Meer make up met bril hoeft niet persé beter te zijn: ik heb +glazen (en flinke ook ) en als ik dan mn ogen extra aanzet, worden ze nóg groter/opvallender dan dat ze al worden van m'n jampotties
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Tamago schreef:@Parel, leuk haar! Wat is je geheim?
Zag dat ik helemaal was vergeten te reageren!
Ik was mijn haar elke dag, Savonds en laat het aan de lucht drogen, vaak slaap ik met nat haar! Ik gooi er even een stijltang doorheen, gooi hem alle kanten op zodat er slag ontstaat (heb heel steil haar zelf), toupeer een beetje en daarna een beetje volume poeder van got2be! Fantastisch spul! En dat is het!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor make-up gebruik jij?
» Wat heb je nu voor make-up op?
» wat voor make up?
» Make-up tasje voor in handtas!
» Wat voor make-up gebruik je?
» Wat heb je nu voor make-up op?
» wat voor make up?
» Make-up tasje voor in handtas!
» Wat voor make-up gebruik je?