Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

+22
KOL
Jeanette
Jerry
Caroow
Gigi_
Rush
Marin
Sugarfall
Bazinga
Tamago
Bliss
Leine
Mermaid
Fearie
JD
Inge
Mees
May
Blond
Toet
Poubelle
Pandora
26 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Leine zo 13 mei 2012 - 1:29

Ik vind je zonder ook mooi Pixie, maar met oog je net even iets frisser. Heel mooi hoe jij je make-up doet, heel subtiel en sprekend. Ik wil make-up les van jou! Very Happy
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Empty Re: Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters!

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 3:10

Thank you!
Leine, gewoon 2 laagjes mascara en een dun lijntje eyeliner, c'est ca!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 6:29

Hee hallo, ik heb het gewoon gemist!
Durf je het aan via PM te sturen?

Gast
Gast

Bericht  Poubelle zo 13 mei 2012 - 7:11

Parel schreef:Hee hallo, ik heb het gewoon gemist!

Haha ja hoor, zal ik doen als ik thuis ben!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Bliss zo 13 mei 2012 - 7:16

Pixie schreef:
Parel schreef:Hee hallo, ik heb het gewoon gemist!

Haha ja hoor, zal ik doen als ik thuis ben!

Ja ook naar mij, ik ben benieuwd Very Happy Ik denk toch niet dat ik hier een foto ga plaatsen, vind mezelf vreselijk zonder make-up :shock: Heb trouwens een tijdje geleden wel ergens een foto geplaatst die mn vriend een keer 's morgens van me heeft gemaakt. Ik ga er nog een nachtje over slapen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tamago zo 13 mei 2012 - 9:19

@Parel, leuk haar!Very Happy Wat is je geheim?
Tamago
Tamago
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 30
Registratiedatum : 18-12-11

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 9:45

weg! :nopompom:

Laatst aangepast door Joan op ma 14 mei 2012 - 2:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bazinga zo 13 mei 2012 - 9:52

Hier is charming-me met blotebillengezicht ;

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Img1133135817

Wat overigens onzin is, want k gebruik alleen mascara Wink maar maakt wel verschil, denk ik, want hier heb ik wel mascara op;

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Img1477925622

Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Sugarfall zo 13 mei 2012 - 9:54

Inderdaad wel verschil Jop, maar ook niet heel veel.

Ik wil ook wel meedoen morgen, denk ik Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bazinga zo 13 mei 2012 - 9:57

Sugarfall schreef:Inderdaad wel verschil Jop, maar ook niet heel veel.

Ik wil ook wel meedoen morgen, denk ik Very Happy

Neuh maar kan ook niet eigenlijk :p Met mascara 'spreken' m'n ogen meer, maar da's ook het. En verder heb ik van mezelf altijd een kleur op m'n wangen. Zoals deze foto;

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Img1258454018

Zelfs m'n moeder dacht dat ik die foto had bewerkt, maar 't zijn gewoon echt m'n eigen gekleurde wangen :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall zo 13 mei 2012 - 10:05

Haha wel mooi, is inderdaad net of je een blusher hebt gebruikt. Gebruik je een eyelash curler?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga zo 13 mei 2012 - 10:09

Haha ik ga er vanuit dat dat is om je wimpers te krullen of zo? Very Happy Nope gebruik ik niet... Ik gebruik gewoon, plain mascara. En sinds ik makeup draag (alleen de mascara dus) vanaf m'n 12e ongeveer, doe ik 't 2x per week op en ik haal 't er eigenlijk nooit echt af, maar ben altijd tevreden over m'n wimpers Very Happy (Doe wel altijd heel lang met m'n mascara) En ik weet dat 't slecht is voor je wimpers, maar 11 jaar later en ze zijn nog steeds heel!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Marin zo 13 mei 2012 - 10:42

Ik heb meestal wel iets van make up op, maar dat vervaagt heel snel door m'n vette huid. Dit is zo'n typische foto waar ik eerst wel make up droeg aan het begin van de dag, maar een uur later zie je het al niet meer. Naturel dus (wel hele leuke foto vind, was een van de eerste foto's die m'n vriend van me heeft gemaakt)

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 262816_2293183287086_1174147965_2801493_5871402_n

En twee met make up op, eentje met ogen opgemaakt en eentje met lippenstift op. Tegenwoordig draag ik wel veel meer lipgloss, dat staat wel leuk.

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 16160_359444525155_570495155_10099864_5693432_n

Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 2688_175463435155_570495155_6475304_4959671_n
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 10:48

Sexy foto Marin, mooi rood jurkje! Very Happy

Het valt me op dat ik weinig verschil zie tussen onopgemaakt en opgemaakt. Het is even wat opgeleukt. Maar niet zo om te camoufleren. Als ik dan kijk naar bn'ers en hun verschillen, dan zitten hier alleen maar natural beauty's. Behalve ik, want ik ben echt niet leuk zonder make-up haha.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall zo 13 mei 2012 - 20:18

Haha Jop, inderdaad om je wimpers te krullen, dan vind ik mascara bij mezelf altijd iets mooier staan, maar echt heel veel verschil maakt het niet. Ja ik vergeet ook weleens mijn mascara eraf te halen hoor en soms ook gewoon geen zin in, en ik leef ook nog Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 1:18

Oh wat leuk al die foto´s!
Ik vind dat met make up er meer ´sex´, meer pit, naar boven komt bij alle meiden hier.

En Marin, die foto waar je je ogen extra hebt opgemaakt, daar vind ik je one hot momma!
Je ziet er daar ook wel echt heel erg anders uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 1:41

Marin, die middelste foto I love you heel sexy.

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 1:42

Thanks girls! Ik heb m'n ogen bijna nooit zo opgemaakt.. Alleen met feestjes eigenlijk. Vaker doen dus?
Nadeel is dat ik overdag vaak een bril op heb, en dan vallen m'n ogen sowieso weg achter de bril. Heb wel een hele mooie bril die ik haast als accessoire gebruik, maar qua oogmakeup is het niet ideaal.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 14 mei 2012 - 1:44

Marin schreef:Thanks girls! Ik heb m'n ogen bijna nooit zo opgemaakt.. Alleen met feestjes eigenlijk. Vaker doen dus?
Nadeel is dat ik overdag vaak een bril op heb, en dan vallen m'n ogen sowieso weg achter de bril. Heb wel een hele mooie bril die ik haast als accessoire gebruik, maar qua oogmakeup is het niet ideaal.
Juist met een bril kan je 'extremere' oog make-up doen, dus leef je uit! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gigi_ ma 14 mei 2012 - 1:45

Juist achter een bril zou je je ogen wat meer mogen aanzetten, Marin! Mooi juist!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Marin ma 14 mei 2012 - 1:49

Haha oke ga ik dat eens proberen smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow ma 14 mei 2012 - 2:04

Voor:
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Foto-MPEN6P48

Na:
Make-up, VOOR en NA foto's van de forumsters! - Pagina 2 Foto-8XGKUYRR
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mees ma 14 mei 2012 - 2:05

Marin schreef:Haha oke ga ik dat eens proberen smile

Ja, moet je zeker doen! Staat heel mooi smile
Ik doe ook juist met mijn bril meer make-up op..anders zie je ze helemaal niet meer achter dat donkere montuur van me.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Bericht  Jerry ma 14 mei 2012 - 2:39

Mees schreef:
Marin schreef:Haha oke ga ik dat eens proberen smile

Ja, moet je zeker doen! Staat heel mooi smile
Ik doe ook juist met mijn bril meer make-up op..anders zie je ze helemaal niet meer achter dat donkere montuur van me.

Meer make up met bril hoeft niet persé beter te zijn: ik heb +glazen (en flinke ook :P ) en als ik dan mn ogen extra aanzet, worden ze nóg groter/opvallender dan dat ze al worden van m'n jampotties Wink
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 6:02

Tamago schreef:@Parel, leuk haar!Very Happy Wat is je geheim?

Zag dat ik helemaal was vergeten te reageren!
Ik was mijn haar elke dag, Savonds en laat het aan de lucht drogen, vaak slaap ik met nat haar! Ik gooi er even een stijltang doorheen, gooi hem alle kanten op zodat er slag ontstaat (heb heel steil haar zelf), toupeer een beetje en daarna een beetje volume poeder van got2be! Fantastisch spul! En dat is het!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: