Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisdieren en op vakantie gaan

+37
Sterre
Lady Starstruck
Verona
SarahKey
boekenwurm83
Caramba
Quet
mo-lola
Ella
Snoopy
Ibbeltje
Blond
JD
CCC
mickey
Aziraphale
Shisha
Winegum
Benthe
litllejoy
Caribbeanlover
Minx
Liz
sabje
_Nina
Tazz
May
MissBlunt
Rovine
love
Sarah1985
piene1983
Annemoontje
mzcharlotte
Chocolate Cookie
Mermaid
Chocoholic
41 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 Empty Re: Huisdieren en op vakantie gaan

Bericht  Gast wo 30 mei 2012 - 6:35

Of mijn schoonmoeder komt 2x per dag langs of een vriendin van mij. Zij heeft ook een oppasbedrijf voor huisdieren. Ik pas met de vakanties ook op de dieren van schoonmoeder en vriendin.
Ik vind het 1x keer per dag te weinig. Nu heb ik 2 drinkfonteinen die worden minder snel omgegooid. Maar ben altijd bang dat de katten het water omgooien en ze dan de hele dag niks meer hebben. Daarom vind ik het wel fijn dat ze 2x komen. Doen wij andersom ook.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 Empty Re: Huisdieren en op vakantie gaan

Bericht  sanne-84 wo 30 mei 2012 - 9:05

onze hond gaat dan vaak naar 1 van onze ouders.
voor langer is het vaak naar schoonmoeder, omdat dat makkelijker is; zij heeft ook een hond, en een aparte bijkeuken waar ze evt terecht kunnen.
bij ons mam kan ook wel, alleen mama kan de hond niet uitlaten, dus dan moet ons pap (en die heeft niks met honden) of broertje hem uitlaten. en 'snachts is het ook wat moeilijker, omdat daar geen aparte ruimte is en er dus wat maatregelen getroffen moeten worden (lees; stoelen op de bank ed)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 Empty Wie zorgt er voor jouw huisdier als je weg bent?

Bericht  Merai do 5 jul 2012 - 7:54

De vakantieperiode zit er weer aan te komen. Over een kleine twee weken gaan mijn vriend en ik op vakantie, onze kat zou bij mijn schoonzusje en haar vriend logeren maar ze zien het toch niet zo zitten omdat ze in hun huis officieel geen huisdieren mogen hebben. Maarja, veel van onze vrienden en familie zijn in dezelfde tijd weg dus nu is de grote vraag, wat te doen met de kat? Hebben jullie ervaring met bijvoorbeeld een kattenoppas die aan huis eten komt geven? Of is een pension dan beter? Ik ben benieuwd!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 7:57

Onze meneer gaat naar mijn ouders toe, dan weet ik zeker dat hij alle aandacht krijgt smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:00

Bij een collega van mijn vriend, of bij een andere collega, of bij de buren, of bij een hondenkennis...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:02

Het konijn gaat naar mijn schoonouders. De vis moet zich bijna 3 weken zelf redden.. Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

En mijn paard wordt sowieso altijd al verzorgd door de boer waar hij in pension staat. Zijn beweging moet ik nog even zien te regelen (stalgenoot of schoonmoeder).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:05

Youandi schreef:De vis moet zich bijna 3 weken zelf redden.. Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

En dat overleeft die? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 8:07

Pippa schreef:
Youandi schreef:De vis moet zich bijna 3 weken zelf redden.. Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

En dat overleeft die? Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

Kantje boord Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 5 jul 2012 - 8:08

Youandi schreef:
Pippa schreef:

En dat overleeft die? Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

Kantje boord Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover do 5 jul 2012 - 10:54

Youandi schreef:Het konijn gaat naar mijn schoonouders. De vis moet zich bijna 3 weken zelf redden.. Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

En mijn paard wordt sowieso altijd al verzorgd door de boer waar hij in pension staat. Zijn beweging moet ik nog even zien te regelen (stalgenoot of schoonmoeder).

Meen je dat nou van je vis? Lullig zeg van je als het waar is. Voor de anderen regel je wel wat, maar voor je vis is het blijkbaar teveel moeite!:evil:

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 11:10

Caribbeanlover schreef:
Youandi schreef:Het konijn gaat naar mijn schoonouders. De vis moet zich bijna 3 weken zelf redden.. Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 394967

Meen je dat nou van je vis? Lullig zeg van je als het waar is. Voor de anderen regel je wel wat, maar voor je vis is het blijkbaar teveel moeite!Evil or Very Mad

Nou, weet je wat het is; ik verschoon de kom de dag voordat we weggaan, doe er nieuwe zuurstofplanten in en geef hem de ochtend dat we weggaan voer. Gewoonlijk verschoon ik de kom om de 2 a 3 weken, dus qua schoon water redt ie het wel. Voeren hoeft niet elke dag. Maar 3 weken zonder voer is waarschijnlijk te lang, dus ik laat mijn schoonmoeder wel even langskomen.

Zit er maar niet over in hoor Huisdieren en op vakantie gaan - Pagina 4 699888

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: