Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?

+9
Xanna
love
Nala
ThinkPink
Sweety
Lady4
Sugarfall
Inge
Monte
13 plaatsers

Ga naar beneden

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Empty Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:25

Bij mij liggen er al een paar klaar:

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Belofte-van-trouw-karen-kingsbury-9789043517966-3-1-image

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 9789021009117_fcovr

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 9789021084084-astrid-harrewijn-luchtkussen-178

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 1001004006116625

Ik wil er van deze 4 eentje thuis laten, ik weet alleen nog niet welke.
Misschien heeft iemand 2 van deze boeken al gelezen? Zoja, wat vond je ervan?

En ligt er bij jou al iets klaar?

EDIT: hoelang ga je op vakantie? Ik ga 10 dagen.

Laatst aangepast door Birgit op zo 10 jul 2011 - 6:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Empty Re: Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?

Bericht  Monte zo 10 jul 2011 - 6:43

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 1001004007506786

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 1001004007505420

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Nanny_slaat

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 9044327704

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 9789022552858_fcovr
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Empty Re: Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie?

Bericht  Inge zo 10 jul 2011 - 9:33

Ik had mee:
Nicci french - blauwe maandag
Madeleine wickham - zwemfeestje
De nieuwe van Harlan Coben (ben de titel even kwijt)
Een pinkpocket (dun boekje, makkelijk voor in het vliegtuig)
En een stapel tijdschriften

gingen 14 dagen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 9:40

Voor het aankomende weekendje Hongarije gaat The Help van Kathryn Stockett mee. Ben er gisteren in begonnen, tot nu heel leuk en interessant boek.smile

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall zo 10 jul 2011 - 21:38

Ik neem deze mee..

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Img.showCover

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? SJ%2BWatson%2B-%2BVoor%2Bik%2Bslapen%2Bga

(SJ Watson - Voor ik ga slapen)

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? Kasper38

Welke boeken gaan bij jou mee op vakantie? 1

Het is veel teveel, maar ik heb liever teveel dan te weinig. Ik ga ook 10 dagen.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Lady4 zo 10 jul 2011 - 21:44

Ik ga in oktober een weekje op vakantie en als ik me tot die tijd kan beheersen worden het de nieuwe Karen Slaughter, de nieuwe Tess Gerritsen, de nieuwe Simone vd Vlugt en de nieuwe Nicci French. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sweety ma 11 jul 2011 - 2:14

Ik ga heel misschien een paar dagen weg maar dan gaat mijn e-reader mee. Daar staan teveel boeken op om hier neer te zetten Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:36

Sugarfall schreef:

Het is veel teveel, maar ik heb liever teveel dan te weinig. Ik ga ook 10 dagen.

Dat heb ik eigenlijk ook wel, als je er 1 niet leuk vindt heb je altijd nog iets achter de hand :-)

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink wo 13 jul 2011 - 7:09

Ik heb Luchtkussen en Hex! gelezen. Van die boeken vond ik Hex! het minst leuk. Alle boeken van Astrid Harrewijn zijn trouwens aanraders vind ik.
Die andere 2 boeken ken ik verder niet, dus weet niet of je er iets aan hebt Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 7:10

Sweety schreef:Ik ga heel misschien een paar dagen weg maar dan gaat mijn e-reader mee. Daar staan teveel boeken op om hier neer te zetten Wink

Dit dus. Echt ideaal.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 19:24

Waarschijnlijk Bella Italia van Suzanne Vermeer.
En voor de rest, wat er maar net ligt.

Gast
Gast

Bericht  Nala wo 13 jul 2011 - 22:03

Ik ben 10 dagen op vakantie geweest en heb gelezen:
- Chantal van Gastel: geknipt voor jou
- Kim Moelands: weerloos
- Sophie Kinsella: mini-shopaholic
- Judith Visser: stuk
- iets met anorexia (weet naam niet meer)
- tijdschriften

Allemaal bekende titels die nog op mijn verlanglijstje stonden.
Nala
Nala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 138
Punten : 166
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:16

Ik neem ook altijd veel tijdschriften mee, laat ik daar dan achter voor de andere Nederlanders :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:20

Ik neem meestal 8-10 boeken mee op vakantie. Als ik nu op vakantie zou gaan zou ik zeker de nieuwe van Karin Slaughter meenemen. Verder weet ik nog niet, ik wil weer eens wat nieuwe boeken!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:44

Ik ga 18 dagen, neem echt veel boeken mee, zeker tien. Maar ik lees gerust een boek per dag uit...
Nieuw gekocht heb ik De man die naar Auswitz wilde en Donderdagskind.

Gast
Gast

Bericht  love wo 13 jul 2011 - 23:07

Chipp schreef:Ik ga 18 dagen, neem echt veel boeken mee, zeker tien. Maar ik lees gerust een boek per dag uit...
Nieuw gekocht heb ik De man die naar Auswitz wilde en Donderdagskind.

De man die naar Auswitz wilde... is echt een aanrader! Heb hem aan een stuk doorgelezen!
Vond hem echt indrukwekkend!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Xanna wo 13 jul 2011 - 23:23

Een boek per dag? Jemig! Wink Doe je dan op vakantie verder niets anders, of?

Ik neem er 2 mee voor 15 dagen. Ik lees het hele jaar door amper boeken (op studieboeken na), dus met 2 red ik het ruimschoots! Daarnaast zijn wij actieve mensen op vakantie, dus hooguit een uurtje per dag dat ik een boek open doe smile

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Tsjip do 14 jul 2011 - 6:30

Ik heb de laatste 3 boeken van de shopalicious serie klaarliggen. Verder heb ik nog een paar tijdschriften erbij liggen. Ik zou best meer boeken mee willen nemen maar dat vind ik zonde van al het gewicht. laughcry

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  Flinder do 14 jul 2011 - 7:36

Kwetsbaar en de laatste zomer van Tatiane de Rosnay gaan sowieso mee, die liggen al klaar. Verder veel tijdschriften..
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zonnetje do 14 jul 2011 - 8:28

Ik neem Steenhouwer mee van Camilia Lackberg en waarschijnlijk ook de nieuwe Karin Slaughter en Zwemfeestje van Madeleine Wickham.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Zonnetje do 14 jul 2011 - 8:28

Kopen jullie de boeken die jullie meenemen trouwens of lenen jullie ze van iemand of van de bibliotheek?
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:17

Ik koop alle boeken! Die boekenkast moet vol! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zora do 14 jul 2011 - 18:17

Ik ga 3 weken, mijn vriend leest vaak dezelfde boeken, dus wij nemen wel een hele lading mee denk ik + nog wat tijdschriften.

Ik neem in ieder geval 3 boeken van Ruiz Zafon mee. Misschien nog wat Harry Potters (heerlijk vakantievoer) en verder weet ik het nog niet smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 18:54

Xanna schreef:Een boek per dag? Jemig! Wink Doe je dan op vakantie verder niets anders, of?
)

Ik denk dat ik een snelle lezer ben. Nouja, ik ben een snelle lezer. Ik had de laatse van Kluun (Haantjes) in 4-5 uurtjes lezen uit. En bij een dagje aan het strand red ik die leesuurtjes wel Wink (We gaan niet elke dag naar het strand, maar denk wel 50% van de tijd.)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: