Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
+33
Bruintje Beer
Roodkapje
Twellie
moepie
Thunder
Vancity_girl
-Ieniemienie-
sheila123
Slakje
Diese
Fearie
Star007
Makamba
Ezzer
Coco
Parisienne
Dani
SarahKey
Flip Fluitketel
liesje
Mama Titty
teletascha
Annemie
Annie24
meisje
duckie
Fiwen
Linda
studiebol
Happydobby
Supertalentje
Liadan
truestar
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
Mijn ouders wonen praktisch om de hoek. Meestal stappen we elke dag even binnen voor een bakkie koffie. Niet op mijn werkdagen en het is ook niet zo dat ik er dingen om laat. Na een klein uurtje gaan we weer. Mijn ouders passen niet op, aangezien ze dus een eigen zaak hebben en de rest van de dag altijd druk zijn komt het weinig voor dat we een halve of hele dag bij hen zijn.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn moeder elke week wel 1 a 2x! Mijn vader wanneer het hem uitkomt (soms elke maand, soms maanden niet). De moeder van mijn vriend komt ook elke week wel een bakkie doen en de vader van mijn vriend zien we gemiddeld 1 keer per maand denk ik.
Dus de oma's zijn iets vaker en langer in beeld
Dus de oma's zijn iets vaker en langer in beeld
Gast- Gast
mijn ouders daar zijn ze elke dinsdag en woensdag dus minimaal 2x in de week. Vaak nog meer want ze vinden het altijd leuk om daar te zijn en mijn ouders zijn helemaal gek van onze kids. Ik kom zelf ook graag bij mijn ouders of vind het gezellig als ze hier zijn. We hebben een hele goede band.
Mijn schoonmoeder zien ze 1x per 2 weken denk ik gemiddeld. Meestal komt zij hier (te) spontaan langs.. Zelf hoef ik niet zo nodig naar haar toe terwijl ze echt 400-500 meter verderop woont. Mijn man gaat nog wel eens op zijn vrije dag (maandag meestal) naar zijn moeder met de kids. Ik lig dan meestal te slapen na mijn nachtdienst en zo ontkom ik er aan..
Mijn eigen opa en oma zien ze elke week. Die komen altijd bij mijn ouders op dinsdag langs om lekker bij te kletsen en de kinderen te zien.Zelf zie ik ze helaas veel minder en ze wonen echt 4 straten bij mijn ouders vandaan.
Mijn schoonmoeder zien ze 1x per 2 weken denk ik gemiddeld. Meestal komt zij hier (te) spontaan langs.. Zelf hoef ik niet zo nodig naar haar toe terwijl ze echt 400-500 meter verderop woont. Mijn man gaat nog wel eens op zijn vrije dag (maandag meestal) naar zijn moeder met de kids. Ik lig dan meestal te slapen na mijn nachtdienst en zo ontkom ik er aan..
Mijn eigen opa en oma zien ze elke week. Die komen altijd bij mijn ouders op dinsdag langs om lekker bij te kletsen en de kinderen te zien.Zelf zie ik ze helaas veel minder en ze wonen echt 4 straten bij mijn ouders vandaan.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Mijn moeder woont 140 km verder. Maar zien haar toch iedere week. Schoonouders wonen dichtbij en zien we ook als het kan iedere week.
Ze passsen weleens op maar daar komt het niet door. Wij gingen vroeger ook iedere week naar onze oma's.
Ze passsen weleens op maar daar komt het niet door. Wij gingen vroeger ook iedere week naar onze oma's.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn schoonmoeder past hier elke maandagmiddag (heeft ze nog maar 1 keer gedaan ben net weer begonnen)Annie24 schreef:Meiden waarvan de kindjes hun opa's/oma's regelmatig zien: komt dat echt doordat er door hen opgepast wordt of gaan jullie bv ook als vaste prik elk weekend daar op visite?
Zowel mijn vriend als ik werken 36 uur, daarnaast volg ik nog een studie, moet het huishouden gedaan worden, boodschappen halen, sporten, afspraken zoals ziekenhuis e.d., privé afspraken, noem maar op. Ik zou niet weten wanneer we bij alle opa's/oma's op visite zouden moeten gaan
Siem gaat elke vrijdagavond met papa naar opa toe, meestal is oma dan aan het werk.
Opa komt elk weekend hier ook even langs.
Mijn moeder woont ver weg dus die zien we 2 keer in de maand ongeveer. ze komt een keer hier en we gaan daar een keer heen.
Oma komt door de week ook geregeld langs maar blijf daar niet voor thuis. Doe gewoon mijn ding op mijn vrije dagen en ben ik thuis dan treft ze het en anders niet.
Mijn moeder en schoonmoeder passen beiden elke week op, dus die elke week, de vader van mijn man ziet hem ook iedere week en mijn (stief)vader ongeveer om de twee weken, omdat hij internationaal chauffeur is en dus niet veel thuis is helaas.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
schoonouders 1 of 2 keer per week.
mijn ouders 1 keer per week.
mijn ouders 1 keer per week.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
De opa en oma van moederskant (mijn ouders dus) zien ze meerdere keren per week ivm oppassen, en ze wonen ook erg dichtbij dus dat is erg makkelijk.
De ouders van mijn ex zijn uit elkaar. Zijn vader en stiefmoeder wonen in het buitenland en zijn eens in het halfjaar in Nederland, en zelfs dan hoeven ze de jongens niet zo nodig te zien, pa is er niet zo enorm geïnteresseerd in en snapt nog steeds niet waarom 'die kinderen niet in een internaat zitten ofzo'. De moeder van mijn ex + stiefvader wonen wel in Nederland, maar mijn ex heeft knallende ruzie met ze en ze weigeren het goed te maken met elkaar. De laatste keer dat ze haar zagen is in augustus ofzo geweest. Ex-schoonmoeder heeft het meerdere malen bij mij geprobeerd, maar ze heeft mij in het verleden dusdanig geschoffeerd (door me voor h**r en waardeloze moeder uit te maken ten overstaan van mijn zoons en proberen de voogdij over de jongens naar zich toe te trekken) dat ik daar niet meer aan meewerk. Als ze de jongens wil zien zal ze dan via haar eigen zoon moeten doen en het met hem goed moeten maken. Zaaien en oogsten enzo.
De ouders van mijn ex zijn uit elkaar. Zijn vader en stiefmoeder wonen in het buitenland en zijn eens in het halfjaar in Nederland, en zelfs dan hoeven ze de jongens niet zo nodig te zien, pa is er niet zo enorm geïnteresseerd in en snapt nog steeds niet waarom 'die kinderen niet in een internaat zitten ofzo'. De moeder van mijn ex + stiefvader wonen wel in Nederland, maar mijn ex heeft knallende ruzie met ze en ze weigeren het goed te maken met elkaar. De laatste keer dat ze haar zagen is in augustus ofzo geweest. Ex-schoonmoeder heeft het meerdere malen bij mij geprobeerd, maar ze heeft mij in het verleden dusdanig geschoffeerd (door me voor h**r en waardeloze moeder uit te maken ten overstaan van mijn zoons en proberen de voogdij over de jongens naar zich toe te trekken) dat ik daar niet meer aan meewerk. Als ze de jongens wil zien zal ze dan via haar eigen zoon moeten doen en het met hem goed moeten maken. Zaaien en oogsten enzo.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Annie24 schreef:Meiden waarvan de kindjes hun opa's/oma's regelmatig zien: komt dat echt doordat er door hen opgepast wordt of gaan jullie bv ook als vaste prik elk weekend daar op visite?
Zowel mijn vriend als ik werken 36 uur, daarnaast volg ik nog een studie, moet het huishouden gedaan worden, boodschappen halen, sporten, afspraken zoals ziekenhuis e.d., privé afspraken, noem maar op. Ik zou niet weten wanneer we bij alle opa's/oma's op visite zouden moeten gaan
Voor morgen hebben we iig een goede oplossing gevonden: we gaan naar de kinderboerderij met Y. en schoonmoeder+vriend zijn ook uitgenodigd. Ze gaf alleen wel aan dat ze al andere plannen hadden, want ze zouden gaan winkelen. Tja....dan weet ik het ook niet meer Wij gaan iig morgen naar de kinderboerderij en zien wel of ze ook komen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Onze zoon ziet mijn moeder elke woensdag dit is ook haar oppasdag. Mijn moeder woont in dezelfde woonplaats als ons. Mijn vader is al een paar jaar overleden, mijn zoon zal hem dus nooit leren kennen. Mijn moeder heeft wel een vriend maar onze zoon ziet die vriend niet heel erg veel. Woont zo n 35 km verderop.
De ouders van mijn vriend zijn gescheiden. De vader en zijn nieuwe vrouw zien onze zoon minimaal 1 x in de maand. Wonen 20 verderop.
De moeder van mijn vriend ziet onze zoon ook erg weinig geen idee hoeveel, haar vriend heeft onze zoon nog maar 1 keer gezien. Zijn moeder woont een 30 km verderop.
Mijn vriend heeft nog een oma, dus de overgroot oma van onze zoon. Dit is ook verschillend hoe vaak ze elkaar zien, ze woont 25 km verderop.
Rare verdeling zo als ik er naar kijk... en vergelijk met hoe vaak ik mijn opa s en oma s vroeger zag...
De ouders van mijn vriend zijn gescheiden. De vader en zijn nieuwe vrouw zien onze zoon minimaal 1 x in de maand. Wonen 20 verderop.
De moeder van mijn vriend ziet onze zoon ook erg weinig geen idee hoeveel, haar vriend heeft onze zoon nog maar 1 keer gezien. Zijn moeder woont een 30 km verderop.
Mijn vriend heeft nog een oma, dus de overgroot oma van onze zoon. Dit is ook verschillend hoe vaak ze elkaar zien, ze woont 25 km verderop.
Rare verdeling zo als ik er naar kijk... en vergelijk met hoe vaak ik mijn opa s en oma s vroeger zag...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn ouders: 1-2 keer per week
Mijn schoonmoeder+man: 1 keer per twee weken
Mijn schoonvader+vriendin: 1 keer per twee/drie weken.
Mijn schoonmoeder+man: 1 keer per twee weken
Mijn schoonvader+vriendin: 1 keer per twee/drie weken.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
» Hoe ziet jullie dag er uit? (verdeling huishouden/kids)
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Wat drinken jullie kids?
» Hoe ziet jullie dag er uit? (verdeling huishouden/kids)
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Wat drinken jullie kids?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: