Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?

+33
Bruintje Beer
Roodkapje
Twellie
moepie
Thunder
Vancity_girl
-Ieniemienie-
sheila123
Slakje
Diese
Fearie
Star007
Makamba
Ezzer
Coco
Parisienne
Dani
SarahKey
Flip Fluitketel
liesje
Mama Titty
teletascha
Annemie
Annie24
meisje
duckie
Fiwen
Linda
studiebol
Happydobby
Supertalentje
Liadan
truestar
37 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak zien jullie kids opa en oma? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?

Bericht  Dani vr 11 mei 2012 - 5:06

....

Laatst aangepast door Dani op zo 1 sep 2013 - 3:12; in totaal 1 keer bewerkt
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zien jullie kids opa en oma? - Pagina 2 Empty Re: Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 5:26

Mijn ouders ziet hij 1 á 2 keer per week, mijn schoonmoeder 1x per week en mijn schoonvader 1x in de 2 á 3 maanden

Gast
Gast

Bericht  Parisienne vr 11 mei 2012 - 5:37

Hier ook gescheiden ouders. N. heeft 3 oma's en 2 opa's (mijn schoonvader is overleden). Daarnaast heeft ze nog 6 overgrootoma's en 3 overgrootopa's (de opa's en oma's van mij en mijn vriend). Daaronder vallen dus ook de stiefopa's en -oma's Wink

Mijn ouders en stiefouders ziet N. elke week. Zij passen beiden een dag in de week op en N. gaat daar vaak logeren. Ook komt mijn moeder na haar werk vaak even gezellig langs. Mijn schoonmoeder ziet N. ongeveer eens in de 1,5 maand/2 maanden. Dit i.v.m. de afstand, zij woont namelijk 200 km bij ons vandaan. Mijn 'lievelings' oma en oma ziet N. eens in de twee weken. De rest van mijn opa's en oma's ziet ze eens per maand ongeveer. De oma's van mijn vriend ziet ze alleen op verjaardagen, zo'n 5 tot 6 keer per jaar misschien.

De band met mijn familie is veel sterker dan die mijn vriend heeft met zijn familie. Ik ging vroeger ook zonder reden (verjaardag o.i.d.) op visite bij al mijn opa's en oma's, mijn vriend zag ze alleen op verjaardagen. Ik ga nog graag naar mijn opa's en oma's, dus N. ziet hen veel vaker dan de familie van mijn vriend.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 5:37

Zijn twee oma's ziet hij ongeveer maandelijks, zijn opa heeft hij nog nooit gezien (behalve via Skype dan).

Gast
Gast

Bericht  Coco vr 11 mei 2012 - 5:54

Mijn ouders komen iedere woensdag en om de week ook op zondag, ondanks dat het 2,5 uur rijden is. Die zien ze dus 1 á 2 keer per week. Mijn schoonouders meestal 1 keer per 2 weken al streven we naar wekelijks, maar mijn schoonvader is erg druk met al zijn bedrijven.

Mijn oma zien ze ongeveer eens per 5-6 weken. Dan overnacht ik een pasr dagen bij mijn ouders. Ze wil zelf niet meer zolang reizen (logisch ook op die leeftijd). De oma's van mijn man hebben ze nog niet gezien. Zij wonen in Marokko. Hopelijk kunnen ze die vanaf onze vakantie elk half jaar gaan zien.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 6:32

beide opa's en oma's minimaal één keer per week, vaak vaker.

Gast
Gast

Bericht  Ezzer vr 11 mei 2012 - 6:36

Beide opa's en oma's passen iedere week 1 á 2 dagen op.
Verder gaan we gemiddeld 1x per week nog om de koffie bij ze.

Er zijn weken bij dat S. ze 4x per week ziet, soms ook 1 á 2x
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Supertalentje vr 11 mei 2012 - 6:40

truestar schreef:
Supertalentje schreef:Wat fijn dat ze ze zo vaak zien! Ik ben niet opgegroeid met opa's en oma's, maar ik geef hem graag mee wat jij ook hebt gehad.

Mijn schoonouders zien hem wekelijks, hij slaapt er ook 1 nachtje per week. Mijn vader en zijn vriendin zien hem 2 keer per maand ongeveer, hij is daar ook al wezen logeren. Mijn moeder heeft 'm nu 3 keer gezien, zij woont ver weg en vind het moeilijk om mijn zoon te zien omdat ze die van haar moet missen en hij best op mijn broertje lijkt.

Hoe vind je dat zelf dat je moeder het moeilijk vind? Lijkt me voor jou ook best pijnlijk om te zien dat je moeder het moeilijk vind om je kleine ventje te knuffelen. Als je er niet op in wil gaan dan snap ik dat hoor.

Nee hoor, wil er best antwoord op geven. Ze is heel geinteresseerd via sms/telefoon/whatsapp/facebook, maar vasthouden kan ze niet, dat komt te dichtbij. In het begin dacht ik dat ze mijn zoon niet leuk vond, daar was ik wel verdrietig over. Nu weet ik dat ze het gewoon te pijnlijk vindt en dat vind ik alleen maar heel rot voor haar. Mijn zoon is een individu, geen vervanging of een kopie van mijn broertje, ik hoop dat ze dat wel ziet als hij ouder is.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Makamba vr 11 mei 2012 - 6:45

Mijn ouders en de ouders van mijn ex zijn ook gescheiden.

Mijn moeder ziet ze minimaal 1x per week, soms waker. Mijn vader heeft ze nog nooit gezien, heb geen contact meer met 'm.

De moeder van mijn ex heeft ze nu twee keer gezien. Dit jaar wordt de derde keer, want ze komt volgende maand naar Nederland. (woont op Curacao).

De vader van mijn ex heeft ze nog nooit gezien. Hij woont op Aruba. Hopelijk komt dat er nog een keer van, maar mijn ex heeft zelf ook niet heel veel contact met zijn vader, meer met zijn moeder.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Star007 vr 11 mei 2012 - 6:52

Ook gescheiden ouders, dus D. heeft 3 opa's en 3 oma's.

Mijn moeder en man ziet ze gemiddeld 1 x per week. Meestal ga ik daar doordeweeks even op de koffie met D., of ga ik in het weekend samen met mijn vriend en D. Mijn moeder past ook wel eens hier / of bij haar thuis op D. , als wij bijvoorbeeld een feestje of etentje ofzo hebben.

Mijn vader en vrouw ziet ze gemiddeld 1 x in de maand. Zij wonen op 45 min. afstand. Wel werken ze in dezelfde stad, als waar wij wonen, maar blijkbaar is het te veel moeite om na het werk even op de koffie te komen Rolling Eyes .

Mijn schoonmoeder en schoonvader ziet ze gemiddeld 1 x per week. Meestal gaan we daar in het weekend op visite. Zij komen hier ook eens in de zoveel tijd op de koffie of mee eten ofzo. Zij passen vaak op als ik even een uurtje ergens heen moet ofzo, en ook wel als we een feestje hebben. Zij wonen op 10 minuutjes afstand, dus dat is wel prettig.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 6:56

Rejoy. schreef:beide opa's en oma's minimaal één keer per week, vaak vaker.
Hier ook. Mijn zoontje gaat regelmatig bij mijn schoonmoeder slapen, ongeveer 1 keer per week. Soms 1 keer in de 2 weken.

Gast
Gast

Bericht  Fearie vr 11 mei 2012 - 7:00

Mijn schoonmoeder ziet D 2x in de week, meestal op maandag als mijn vriend thuis is en op woensdagmiddag als ze samen met haar zus oppast. Mijn schoonvader leeft helaas niet meer.

Mijn vader en zijn vrouw zien D 1x in de maand ongeveer, ze wonen 100 km verderop. Mijn moeder en haar man hebben we geen contact mee smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Diese vr 11 mei 2012 - 7:04

L ziet mijn moeder 2 a 3 keer in de week (waarvan 1 vaste oppasdag), mijn schoonouder ongeveer 1x in de week.
Mijn opa en oma van mijn moederskant ziet L ook 1 a 2 keer per week. Wij gaan daar sowieso elke zaterdag heen, ze heeft daar ook een (camping)bedje staan. Ben erg gek met ze, en ik wil haar dat ook zeker mee geven. Haar andere overgrootmoeder zien we ongeveer 1x in de maand.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Annie24 vr 11 mei 2012 - 7:05

Meiden waarvan de kindjes hun opa's/oma's regelmatig zien: komt dat echt doordat er door hen opgepast wordt of gaan jullie bv ook als vaste prik elk weekend daar op visite?

Zowel mijn vriend als ik werken 36 uur, daarnaast volg ik nog een studie, moet het huishouden gedaan worden, boodschappen halen, sporten, afspraken zoals ziekenhuis e.d., privé afspraken, noem maar op. Ik zou niet weten wanneer we bij alle opa's/oma's op visite zouden moeten gaan Question
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Slakje vr 11 mei 2012 - 7:12

Haar meter/oma en opa ziet Louise 3 keer per week, mijn mama ziet Louise 2 keer per maand en mijn papa ziet haar misschien 1 keer per maand.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  studiebol vr 11 mei 2012 - 7:38

Annie24 schreef:Meiden waarvan de kindjes hun opa's/oma's regelmatig zien: komt dat echt doordat er door hen opgepast wordt of gaan jullie bv ook als vaste prik elk weekend daar op visite?

Zowel mijn vriend als ik werken 36 uur, daarnaast volg ik nog een studie, moet het huishouden gedaan worden, boodschappen halen, sporten, afspraken zoals ziekenhuis e.d., privé afspraken, noem maar op. Ik zou niet weten wanneer we bij alle opa's/oma's op visite zouden moeten gaan Question

Hier passen ze 1x per week op als ik aan het werk ben! En tja verder ga ik wel eens spontaan langs, en soms breng ik ze daar als ik oppas nodig heb. Maar ik kom daar niet als vaste prik elk weekend.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Annemie vr 11 mei 2012 - 7:47

@Annie24, mijn schoonouders passen 2 vaste dagen op en soms komt mijn schoonvader spontaan langs,we gaan dus voor de rest niet vaak op visite bij hun.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  sheila123 vr 11 mei 2012 - 7:49

De ouders van mijn man echt minimaal,hooguit 1x in de maand soms minder en mijn ouders zien ze wel 2x in de week ongeveer.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 7:51

Alleen mijn ouders zijn in the picture en die zien we bijna dagelijks wel. Niet uuurennn ofzo, we wonen ook dicht bij elkaar, dus vaak wandelen we er even heen of ze wandelen hier heen met de hond bijv.

Gast
Gast

Bericht  -Ieniemienie- vr 11 mei 2012 - 8:07

Mijn ouders zeker 1 a 2 keer in de week
Mijn schoonmoeder ong 1x per maand (en komt bijna altijd van onze kant af)

We wonen allemaal in het zelfde dorp/stad
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Vancity_girl vr 11 mei 2012 - 8:12

Onze dochter ziet haar beide opa's en oma's ongeveer 1 keer per week. Schoonmoeder past 1 dag op dus die ziet ze dan altijd en we gaan regelmatig in het weekend bij ze langs zodat opa en haar tante's haar ook zien. Ze wonen ong 45 min hiervandaan.
Mijn ouders wonen iets dichterbij ( 30min) en daar gaan we bijna elk weekend langs, anders komen ze hier heen.

We gaan dus vaste prik in het weekend naar de opa's en oma's maar dat deden we voor D er was ook al, we zijn beide echte familie mensen. Vrienden zien we op vrijdagavond of zaterdag en ik spreek vaak woensdagmiddag af met vriendinnen. Ik werk maar twee dagen dus boodschappen e.d. doe ik op de dagen dat ik niet werk.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Thunder vr 11 mei 2012 - 8:15

Onze beide ouders zijn nog gewoon samen, die zien ze iedere week omdat die beide een dag in de week oppassen. Mijn opa en oma leven ook nog en die zien ze iedere zaterdag. Mijn man zijn oma leeft ook nog (96 jaar). Daar komen we niet zo vaak, ook die zien ze nog geregeld.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  moepie vr 11 mei 2012 - 8:36

De ene opa en oma zo'n 4 à 5 keer in de week. De andere opa en oma zo'n 3 x in de 4 weken.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Twellie vr 11 mei 2012 - 10:01

Elke week en ze ziet mijn oma ook praktisch elke week.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  truestar vr 11 mei 2012 - 10:25

Annie24 schreef:Meiden waarvan de kindjes hun opa's/oma's regelmatig zien: komt dat echt doordat er door hen opgepast wordt of gaan jullie bv ook als vaste prik elk weekend daar op visite?

Ik werk niet dus alle tijd, maar ik zag mijn moeder altijd al heel vaak, mijn moeder en ik bellen ook elke dag nu we zo ver van elkaar vandaan wonen, bij mijn schoonouders gingen we ook voor mas er was 1 à 2 x per week langs
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: