Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
+33
Bruintje Beer
Roodkapje
Twellie
moepie
Thunder
Vancity_girl
-Ieniemienie-
sheila123
Slakje
Diese
Fearie
Star007
Makamba
Ezzer
Coco
Parisienne
Dani
SarahKey
Flip Fluitketel
liesje
Mama Titty
teletascha
Annemie
Annie24
meisje
duckie
Fiwen
Linda
studiebol
Happydobby
Supertalentje
Liadan
truestar
37 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
Ik ben benieuwd hoe vaak jullie kindjes opa en oma zien?
Beide ouders van mij en mijn vriend zijn gescheiden dus hier zijn 4 opa's en 3 oma's en ook nog 2 overgroot opa's en oma's.
De moeder en man van mijn vriend zien de kindjes 2x per week meestal komt mijn schoonmoeder op maandagochtend even koffie drinken en in t weekend of doordeweekse avond gaan wij meestal even op bezoek.
De vader van mijn vriend is alleen en komt niet zo heel vaak, gemiddeld 1x per maand en ik vind het niet fijn om daar te zijn hij woont samen met zijn broer en beide roken bijna een pakje shag/sigaretten per dag.
Mijn moeder en haar man wonen 160km verderop maar zien de kinderen toch wel 1x per week.
Mijn vader en zijn vrouw hebben Mas pas 1x gezien ze wonen op Curacao.
Overgroot opa's en oma's zien de kinderen ongeveer 2x per maand..
Ik hecht erg veel waarde aan het contact met de opa's en oma's, zag mijn oma's en opa vroeger ook wekelijks en vooral met mijn oma van moeders kant heb ik een erg fijne en hechte band.
Beide ouders van mij en mijn vriend zijn gescheiden dus hier zijn 4 opa's en 3 oma's en ook nog 2 overgroot opa's en oma's.
De moeder en man van mijn vriend zien de kindjes 2x per week meestal komt mijn schoonmoeder op maandagochtend even koffie drinken en in t weekend of doordeweekse avond gaan wij meestal even op bezoek.
De vader van mijn vriend is alleen en komt niet zo heel vaak, gemiddeld 1x per maand en ik vind het niet fijn om daar te zijn hij woont samen met zijn broer en beide roken bijna een pakje shag/sigaretten per dag.
Mijn moeder en haar man wonen 160km verderop maar zien de kinderen toch wel 1x per week.
Mijn vader en zijn vrouw hebben Mas pas 1x gezien ze wonen op Curacao.
Overgroot opa's en oma's zien de kinderen ongeveer 2x per maand..
Ik hecht erg veel waarde aan het contact met de opa's en oma's, zag mijn oma's en opa vroeger ook wekelijks en vooral met mijn oma van moeders kant heb ik een erg fijne en hechte band.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Hoe vaak zien jullie kids opa en oma?
Mijn ouders zijn ook gescheiden, dus hier 3 paar opa's en oma's.
Mijn schoonouders zien ze elke week wel een keer en soms meerdere keren in de week en mijn moeder+vriend ook elke weer meerdere keren.
Mijn vader+vrouw zien ze wat minder vaak, ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Dat komt omdat ze zo'n 3 kwartier rijden van hier wonen.
Mijn schoonouders zien ze elke week wel een keer en soms meerdere keren in de week en mijn moeder+vriend ook elke weer meerdere keren.
Mijn vader+vrouw zien ze wat minder vaak, ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Dat komt omdat ze zo'n 3 kwartier rijden van hier wonen.
Gast- Gast
Mijn ouders zien ze in ieder geval 1 dag in de week en vaak zien ze mijn moeder nog vaker.
Mijn schoonmoeder zien ze ook elke week, mijn schoonvader veel minder vaak.
Mijn schoonmoeder zien ze ook elke week, mijn schoonvader veel minder vaak.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn dat ze ze zo vaak zien! Ik ben niet opgegroeid met opa's en oma's, maar ik geef hem graag mee wat jij ook hebt gehad.
Mijn schoonouders zien hem wekelijks, hij slaapt er ook 1 nachtje per week. Mijn vader en zijn vriendin zien hem 2 keer per maand ongeveer, hij is daar ook al wezen logeren. Mijn moeder heeft 'm nu 3 keer gezien, zij woont ver weg en vind het moeilijk om mijn zoon te zien omdat ze die van haar moet missen en hij best op mijn broertje lijkt.
Mijn schoonouders zien hem wekelijks, hij slaapt er ook 1 nachtje per week. Mijn vader en zijn vriendin zien hem 2 keer per maand ongeveer, hij is daar ook al wezen logeren. Mijn moeder heeft 'm nu 3 keer gezien, zij woont ver weg en vind het moeilijk om mijn zoon te zien omdat ze die van haar moet missen en hij best op mijn broertje lijkt.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Mijn schoonouders minimaal 1 keer per week, mijn schoonvader wat vaker.
Mijn vader woont 1 uur rijden hier vandaan, gemiddeld 1 keer per maand ongeveer.
Mijn vader woont 1 uur rijden hier vandaan, gemiddeld 1 keer per maand ongeveer.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn ouders zien ze sowieso 1 keer per week omdat ze dan oppassen. En soms ga ik spontaan wel langs.
Mijn schoonouders hebben ze voor het laatst gezien eind november. En door alles wat er momenteel gebeurd denk ik dat het nog wel een poos duurt voordat ze die weer zien.
Mijn schoonouders hebben ze voor het laatst gezien eind november. En door alles wat er momenteel gebeurd denk ik dat het nog wel een poos duurt voordat ze die weer zien.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Supertalentje schreef:Wat fijn dat ze ze zo vaak zien! Ik ben niet opgegroeid met opa's en oma's, maar ik geef hem graag mee wat jij ook hebt gehad.
Hoe vind je dat zelf dat je moeder het moeilijk vind? Lijkt me voor jou ook best pijnlijk om te zien dat je moeder het moeilijk vind om je kleine ventje te knuffelen. Als je er niet op in wil gaan dan snap ik dat hoor.
truestar- Fluisteraar
Zowel mijn ouders als de ouders van mijn man wonen wat verder weg, allen ongeveer een uur rijden. Alleen mijn vader woont dichterbij, maar hij zit regelmatig in het buitenland voor zijn werk. Geen van allen zien we dus héél erg vaak.
Mijn moeder zien we gemiddeld eens in de twee weken. Mijn vader gemiddeld Ă©Ă©n keer in de maand. Soms wat vaker, soms minder vaak.
Mijn schoonouders zien we een stuk minder, die komen ook wat minder snel uit zichzelf een keer langs.
De opa van mijn man zien we zelden. Twee á drie keer per jaar. Mijn eigen opa's en oma's zien we eens in de twee maanden ongeveer. En dan heb ik zelfs nog een overgrootoma. Doordat zij zelf niet meer zo mobiel is en ik nog erg moe ben en het nog niet trek om vaak lang weg te zijn zien we haar momenteel nauwelijks. Dat gaat denk ik wel weer komen.
De frequentie van contact was overigens ook voor de geboorte van T. al zo, daar is weinig in veranderd.
Mijn moeder zien we gemiddeld eens in de twee weken. Mijn vader gemiddeld Ă©Ă©n keer in de maand. Soms wat vaker, soms minder vaak.
Mijn schoonouders zien we een stuk minder, die komen ook wat minder snel uit zichzelf een keer langs.
De opa van mijn man zien we zelden. Twee á drie keer per jaar. Mijn eigen opa's en oma's zien we eens in de twee maanden ongeveer. En dan heb ik zelfs nog een overgrootoma. Doordat zij zelf niet meer zo mobiel is en ik nog erg moe ben en het nog niet trek om vaak lang weg te zijn zien we haar momenteel nauwelijks. Dat gaat denk ik wel weer komen.
De frequentie van contact was overigens ook voor de geboorte van T. al zo, daar is weinig in veranderd.
Gast- Gast
Mijn moeder past 2 dagen in de week op. Dus die dagen zien ze haar. Daarbuiten zien ze mijn ouders 1-2x in de week, op zaterdag eten we sowieso meestal daar en mijn moeder komt tussendoor nog wel eens op bezoek hier en mijn vader neemt ze mee uit fietsen als het mooi weer is.
Mijn schoonouders zien ze nooit.
Mijn schoonouders zien ze nooit.
Gast- Gast
Mijn schoonmoeder past 2 dagen in de week op, maar ze ziet mijn dochter nog wat vaker dan dat. Ze staat regelmatig voor de deur op mijn vrije dag.
Mijn moeder past af en toe eens een dagje op, maar niet structureel. Mijn ouders komen iedere week sowieso wel een keertje langs.
Mijn moeder past af en toe eens een dagje op, maar niet structureel. Mijn ouders komen iedere week sowieso wel een keertje langs.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn schoonouders zien J. minimaal 1x per week als ze oppassen en soms in het weekend als we langs gaan.
Mijn ouders (en dan met name mijn moeder) zien J. gemiddeld 3 tot 4x per week. Zij passen vaker op en ik ga er ook buiten het oppassen om vaker alleen met J. langs.
Mijn opa en oma leven ook nog en die zien J. meestal 1x per week omdat mijn moeder elke week op visite gaat en ze J. dan mee neemt. Als ze er niet met J. langs is geweest probeer ik er met J. langs te gaan. Vind het bijzonder dat ze dit nog mee maken en leuk om te zien dat ze zo'n goede band met J. hebben. Dat wil ik graag zo houden.
Mijn ouders (en dan met name mijn moeder) zien J. gemiddeld 3 tot 4x per week. Zij passen vaker op en ik ga er ook buiten het oppassen om vaker alleen met J. langs.
Mijn opa en oma leven ook nog en die zien J. meestal 1x per week omdat mijn moeder elke week op visite gaat en ze J. dan mee neemt. Als ze er niet met J. langs is geweest probeer ik er met J. langs te gaan. Vind het bijzonder dat ze dit nog mee maken en leuk om te zien dat ze zo'n goede band met J. hebben. Dat wil ik graag zo houden.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:Mijn schoonouders zien J. minimaal 1x per week als ze oppassen en soms in het weekend als we langs gaan.
Toen mijn oudste werd geboren woonde ik de straat achter mijn moeder, mijn moeder zag Y. dan ook bijna dagelijks, we hebben zelfs 8 maanden bij haar in huis gewoond toen de relatie met de vader van Y over was.
Nu ben ik verhuist maar woont mijn oma dichtbij zij komt meestal op dinsdagmiddag langs.. Vind het ook heel fijn dat mijn oma dit nog mag mee maken en ze nog zo vitaal is en er optimaal van kan genieten..
truestar- Fluisteraar
mijn ouders ziet ze elke week omdat ze daar 1 nachtje slaapt ivm oppassen en
mn schoonouders ziet ze ook elke week omdat die ook 1 dagje oppassen
mn schoonouders ziet ze ook elke week omdat die ook 1 dagje oppassen
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik hecht totaal geen waarde aan het contact met opa & oma, ben daar zelf ook niet mee opgegroeid. Ik ben wel heel hecht met de vriendinnen van mijn moeder en met mijn zussen en stiefvader opgegroeid.
Mijn schoonouders ziet ze ongeveer 1x in de 2 weken, dan komen ze hierheen.
Mijn moeder & stiefvader ongeveer ook zoiets, of 1x in de 3 weken, mijn ouders wonen een uur verderop. Ik mail hun wel met foto`s en een kletsverhaaltje, stuur een kaartje of iets. En als ze moet gaan logeren gaat ze daar logeren.
Met mijn vader (dat weet je) heb ik geen contact. Die heeft haar wel 2x op een verjaardag van mijn zus gezien, maar gunt L. geen blik waardig.
Met de zus van mijn vader heb ik wel goed contact, die woont ook als enige familielid hier dicht in de buurt. En met mijn schoonzusje, zusje, en zus & gezin (2 nichtjes, 1 neefje) heb ik ook goed contact. Mijn vriend zijn tweelingbroer komt hier gem. 1x in de 2 maanden voor L, voor de rest ziet mijn vriend hem sowieso 3x per week met voetballen.
Mijn vriendinnen zijn erg belangrijk voor me, en ik vind het ook belangrijk dat ze daar echt goed contact mee heeft. Waaronder jij dus, True
Mijn schoonouders ziet ze ongeveer 1x in de 2 weken, dan komen ze hierheen.
Mijn moeder & stiefvader ongeveer ook zoiets, of 1x in de 3 weken, mijn ouders wonen een uur verderop. Ik mail hun wel met foto`s en een kletsverhaaltje, stuur een kaartje of iets. En als ze moet gaan logeren gaat ze daar logeren.
Met mijn vader (dat weet je) heb ik geen contact. Die heeft haar wel 2x op een verjaardag van mijn zus gezien, maar gunt L. geen blik waardig.
Met de zus van mijn vader heb ik wel goed contact, die woont ook als enige familielid hier dicht in de buurt. En met mijn schoonzusje, zusje, en zus & gezin (2 nichtjes, 1 neefje) heb ik ook goed contact. Mijn vriend zijn tweelingbroer komt hier gem. 1x in de 2 maanden voor L, voor de rest ziet mijn vriend hem sowieso 3x per week met voetballen.
Mijn vriendinnen zijn erg belangrijk voor me, en ik vind het ook belangrijk dat ze daar echt goed contact mee heeft. Waaronder jij dus, True
Gast- Gast
Hahaha, ja dat vind ik ook erg belangrijk mede natuurlijk omdat ik Mas zo graag aan L wil koppelen
truestar- Fluisteraar
truestar schreef:Hahaha, ja dat vind ik ook erg belangrijk mede natuurlijk omdat ik Mas zo graag aan L wil koppelen
Zou wel een gezellige bruiloft worden! Ben benieuwd of ze wat van jongere mannen moet hebben ... We zijn nu al heel goed bezig, we dringen ze niks op , moeten ze elkaar toch vaker zien .. Nog 2 weekjes wachten, dan kunnen we weer!
Gast- Gast
Hier zien de meiden beide opa's en oma's minimaal 1x in de week. Mijn moeder zelfs nog wel vaker (als ik langs ga) Mijn schoonouders meestal ook vaker.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Y. ziet mijn ouders om de week op zaterdag. Mijn schoonouders zijn gescheiden: schoonvader heeft hem denk ik 4x gezien in totaal. Schoonmoeder komt hier af en toe heen, denk om de 3-4 weken ofzo.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Mijn schoonouders ziet hij minimaal 2 keer per week,ze passen 2 dagen op. En mijn ouders 1 a 2 keer per maand,want die wonen niet in de buurt en ik vind hun nieuwe hond eng,dus kom er niet zo veel meer als vroeger...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn ouders passen de ene week 3 dagen op, de andere week 1 dag. Mijn schoonouders eens op de 2 weken 2 dagen. In het weekend gaan we ook nog wel eens koffie drinken bij mijn ouders.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Hier ook gescheiden ouders.
In totaal hebben de kids 3 opa's en oma's en 1 overgroot oma en opa.
Mijn moeder en stiefvader zien ze minimaal 1x per week. Voorheen deden ze de kinderen om de week 2-3x ophalen van de opvang.Dit is nu tijdelijk niet nodig omdat mijn man alleen maar dagdiensten heeft.
Mijn opa en oma, hun overgroot opa en oma, zien ze minimaal 1x per week maar soms ook 2-3 x . Ze wonen 8km verder en als ik op de woensdag eens vrij ben ga ik met de kinderen met mijn oma naar de markt, mijn opa zit dan op de dagopvang. Of wanneer ik de vrijdag vrij ben ga ik met ze naar oma dan is opa ook op de dagopvang en help ik haar met boodschappen doen.
Is allemaal wel afhankelijk van het weer, want we fietsen dat stuk.
En meestal, wanneer het toelaat gaan we op zaterdag of zondag stukje vlaai eten.
Mijn echte vader en zijn vrouw zien we nooit. Contact is verbroken omdat ze geen opa en oma waren, waren 3 dagen na geboorte van R. gekomen en daarna pas met R.'s 1e verjaardag. Bij L. 's verjaardag hadden ze geld opgestuurd , toen werd hij 2.
Mijn schoonouders wonen kleine 200km verder die zien we 1x per 6-8 weken. Soms blijven ze slapen, vorige week zijn wij daar voor het eerst blijven slapen met de kinderen.
In totaal hebben de kids 3 opa's en oma's en 1 overgroot oma en opa.
Mijn moeder en stiefvader zien ze minimaal 1x per week. Voorheen deden ze de kinderen om de week 2-3x ophalen van de opvang.Dit is nu tijdelijk niet nodig omdat mijn man alleen maar dagdiensten heeft.
Mijn opa en oma, hun overgroot opa en oma, zien ze minimaal 1x per week maar soms ook 2-3 x . Ze wonen 8km verder en als ik op de woensdag eens vrij ben ga ik met de kinderen met mijn oma naar de markt, mijn opa zit dan op de dagopvang. Of wanneer ik de vrijdag vrij ben ga ik met ze naar oma dan is opa ook op de dagopvang en help ik haar met boodschappen doen.
Is allemaal wel afhankelijk van het weer, want we fietsen dat stuk.
En meestal, wanneer het toelaat gaan we op zaterdag of zondag stukje vlaai eten.
Mijn echte vader en zijn vrouw zien we nooit. Contact is verbroken omdat ze geen opa en oma waren, waren 3 dagen na geboorte van R. gekomen en daarna pas met R.'s 1e verjaardag. Bij L. 's verjaardag hadden ze geld opgestuurd , toen werd hij 2.
Mijn schoonouders wonen kleine 200km verder die zien we 1x per 6-8 weken. Soms blijven ze slapen, vorige week zijn wij daar voor het eerst blijven slapen met de kinderen.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
mijn ouders zien ze iedere dag. wonen hier paar straten verderop. mijn schoonouders zien ze 2 of 3 x per week die wonen ook een paar straten verderop. alles in de buurt van ons haha
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Mijn ouders minimaal 2x in de week, mijn schoonouders eens in de 2/3 maanden omdat zij redelijk ver weg wonen en het zelf te ver vinden om te rijden.
Gast- Gast
Zowel mijn moeder als schoonouders ziet ze 1x in de week. Soms ziet ze mijn schoonouders meer omdat ze bij ons in de stad wonen en mijn moeder woont 60km van ons vandaan.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Opa 1 of 2 keer in de week. Oma die hier in de buurt woont 2-4 keer in de week en mijn moeder zo'n 2 keer per maand.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie vaak zonder de kids op stap?
» Hoe ziet jullie dag er uit? (verdeling huishouden/kids)
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Wat drinken jullie kids?
» Hoe ziet jullie dag er uit? (verdeling huishouden/kids)
» moedigen jullie jullie kids aan, om een bepaalde sport....
» konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind
» Wat drinken jullie kids?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: