Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouderschapsverlof vraag

+9
Coco
PiP
pindaatje
_Lana_
Liadan
Limburg85
Twellie
ekjir@M
Puggle
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ouderschapsverlof vraag - Pagina 2 Empty Re: Ouderschapsverlof vraag

Bericht  Puggle vr 11 mei 2012 - 6:41

Bedankt Linda!
Ja mijn werk is niet echt heel handig met dat soort dingen helaas. Woensdag gaat officieel mijn verlof in en ik zou 2 maanden geleden al een gesprek krijgen over hoe en wat als ik in september terug kom. Niks meer gehoord heb zelf al gebeld, vm ingesproken. Maar word niet terug gebeld. Ze hechten weinig waarden een mensen helaas.

Dus ik wil gewoon goed voorbereid zijn, omdat hun er ben ik bang voor geen verstand van hebben en ik wel in mijn recht wil staan.

Dan denk ik dat dat 38 uur werken niet zal hoeven, want wij hebben geen cao laughcry ook dat nog!



Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouderschapsverlof vraag - Pagina 2 Empty Re: Ouderschapsverlof vraag

Bericht  _Lana_ vr 11 mei 2012 - 6:47

Clapperdie schreef:
_Lana_ schreef:
TBIB schreef:Ouderschapsverlof op zich mag hij niet weigeren.
Maar hoe het ingedeeld gaat worden, zou hij kunnen weigeren, maar mijn inziens gaat zoiets meestal in overleg. Dat je samen om de tafel gaat zitten en verteld wat je graag zou willen.


Dit dus. Wij zijn ook rond de tafel gaan zitten, hoe ik mijn ouderschapsverlof in wilde vullen. Kijk, hoe jij het zou willen, moet dan wel mogelijk zijn.

Ik heb mijn ouderschapsverlof achter mijn zwangerschapsverlof geplakt, dus ik ben 3 maanden langer vrij.

Ja echt heerlijk dat het kan! Zeker met de zomer in het vooruitzicht. Van 1 kindje krijg ik 50% vergoed en van kindje nummer 2 is onbetaald. Ik neem ook 'maar' van 1 kindje op. Dat vind ik ook echt lang genoeg hoor.
Wat fijn Lana! Krijg jij een gedeelte van je ouderschapsverlof vergoed? Of heb je nu 3 maanden "onbetaald verlof"?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouderschapsverlof vraag - Pagina 2 Empty Re: Ouderschapsverlof vraag

Bericht  _Lana_ vr 11 mei 2012 - 6:50

Oh ik zie dat mijn quote niet helemaal goed gegaan is, haha, ik type vanaf de telefoon, dus kan het even niet veranderen.
Maar het is wel duidelijk denk ik ;-).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouderschapsverlof vraag - Pagina 2 Empty Re: Ouderschapsverlof vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum