pin vraag
+4
Toet
Jeanette
TNMN
Mamsie
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
pin vraag
Stel je kan maximaal 2500 pinnen bij een automaat van je bank. Kan je dan nog bijv 1000 pinnen/betalen in de winkel?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: pin vraag
Mamsie schreef:Stel je kan maximaal 2500 pinnen bij een automaat van je bank. Kan je dan nog bijv 1000 pinnen/betalen in de winkel?
Als het 'goed' is niet. Ik kan dat in ieder geval niet met mijn (Rabobank) pas
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Nee volgens mij niet, maar ik zou voor de zekerheid daarvoor info bij de bank vragen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ja het pin limiet is 1000 maar je betaal limiet is 2500. Maar kan dat dus op dezelfde dag. hmm
Mamsie- Ratel
Als je eerst even de bank belt, kan dat zo geregelt worden.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik mag dagelijks 500 euro Pinnen bij een betaalautomaat en tot 2500 pinnen in een winkel. Dus dat is samen 3000 euro per dag. Helaas heb ik dat dan weer niet op de rekening staan.
Gast- Gast
Isa, bij welke bank zit je?
Mamsie- Ratel
Ik zou de bank bellen en tijdelijk je limiet laten ophogen. dit hebben wij ook gedaan met een auto kopen. Is vaak geen enkel probleem.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10
BlackRabbit schreef:Ik zou de bank bellen en tijdelijk je limiet laten ophogen. dit hebben wij ook gedaan met een auto kopen. Is vaak geen enkel probleem.
Bij de Rabo is het niet nodig om je limiet op de hogen. Op afspraak kan je in de bank ieder bedrag opnemen wat je wilt, ongeacht wat je limiet is.
Gast- Gast
Nee, dit kan niet Ik wilde 5000.- opnemen voor het aanbetalen van onze vloer destijds bij de Rabobank en dit kon niet. Kwam bij de bank en de bank zei: zoveel geld hebben we niet.._Donnaa schreef:BlackRabbit schreef:Ik zou de bank bellen en tijdelijk je limiet laten ophogen. dit hebben wij ook gedaan met een auto kopen. Is vaak geen enkel probleem.
Bij de Rabo is het niet nodig om je limiet op de hogen. Op afspraak kan je in de bank ieder bedrag opnemen wat je wilt, ongeacht wat je limiet is.
Mamsie, bel je bank en dan verhogen ze je limiet voor 1 dag en dan kun je je geld opnemen.
Gast- Gast
Bij het kopen van de auto, heb ik het bij hun via internetbankieren gedaan!
Ik kon namelijk opeens de auto eerder krijgen en had nog niets geregeld met de bank. Erg handig, wellicht dat jij ook wel bij de winkel kunt internetbankieren, mits ze dat toestaan.
Ik kon namelijk opeens de auto eerder krijgen en had nog niets geregeld met de bank. Erg handig, wellicht dat jij ook wel bij de winkel kunt internetbankieren, mits ze dat toestaan.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dan verschilt dat per vestiging, want het kan hier wel.CKC schreef:Nee, dit kan niet Ik wilde 5000.- opnemen voor het aanbetalen van onze vloer destijds bij de Rabobank en dit kon niet. Kwam bij de bank en de bank zei: zoveel geld hebben we niet.._Donnaa schreef:BlackRabbit schreef:Ik zou de bank bellen en tijdelijk je limiet laten ophogen. dit hebben wij ook gedaan met een auto kopen. Is vaak geen enkel probleem.
Mamsie, bel je bank en dan verhogen ze je limiet voor 1 dag en dan kun je je geld opnemen.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dan verschilt dat per vestiging, want het kan hier wel.CKC schreef:Nee, dit kan niet Ik wilde 5000.- opnemen voor het aanbetalen van onze vloer destijds bij de Rabobank en dit kon niet. Kwam bij de bank en de bank zei: zoveel geld hebben we niet.._Donnaa schreef:BlackRabbit schreef:Ik zou de bank bellen en tijdelijk je limiet laten ophogen. dit hebben wij ook gedaan met een auto kopen. Is vaak geen enkel probleem.
Hier kan dat ook, wel op afspraak inderdaad.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Wij hebben onze auto ook met internetbankieren betaald.
De dealer had een rekening bij dezelfde bank als wij, dus het stond er meteen op.
De dealer had een rekening bij dezelfde bank als wij, dus het stond er meteen op.
Gast- Gast
Ik heb pas een andere auto gekocht, en een deel zo bijbetaald.
Ik heb gewoon bij mijn bank (ING) binnen 3000 euro kunnen afhalen, geen probleem en zonder afspraak.
Automaat daarbinnen telt het geld af, de medewerker telt het nog eens na. Enige is dat ze je bankpas en ID moeten zien.
Ik heb gewoon bij mijn bank (ING) binnen 3000 euro kunnen afhalen, geen probleem en zonder afspraak.
Automaat daarbinnen telt het geld af, de medewerker telt het nog eens na. Enige is dat ze je bankpas en ID moeten zien.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Mamsie schreef:Stel je kan maximaal 2500 pinnen bij een automaat van je bank. Kan je dan nog bijv 1000 pinnen/betalen in de winkel?
Bij ING is het omgekeerd:
1000 euro bij een automaat, 250 euro bij een vreemde bank en 2500 in een winkel.
Dit alles op 1 dag.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten
» een pil vraag
» Vraag
» Ik vraag me af...
» Ik vraag me af
» een pil vraag
» Vraag
» Ik vraag me af...
» Ik vraag me af