Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

+14
Annemoontje
mzcharlotte
Lejow
Ibbeltje
Paper Crown
Jeanette
Coco
rapa nui
Lady1984
Marin
Phileine
Pompoen
Rebecca
Poubelle
18 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Jeanette do 10 mei 2012 - 21:52

Ik vind het belangrijk dat de kamer in zijn geheel er fris en schoon uit ziet en dat de bedden goed liggen. Een fohn is geen must, want neem toch altijd mijn eigen mee, aangezien ik die in hotels altijd flut dingen vind. Wanneer er toch gebreken zijn, meld ik dit gewoon aan de receptie. Gelukkig nog nooit mee gemaakt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Paper Crown do 10 mei 2012 - 22:16

Ik ben echt een enorme zeur in hotels. Echt vreselijk, zelfs zo erg dat we met ons huwelijksreis 5 verschillende kamers hebben gehad tot ik eindelijk tevreden was. Sorry maar mij kan je beter niet in Mexico in een kamer zetten waar het vocht zo erg is op de begane grond dat zelfs mijn gezichtscreme ernaar ruikt.

Ik let op kussens, ik ben zelfs in staat de kussensloop eraf te halen om te kijken of het kussen zelf niet vergeeld is. De lakens moeten wel schoongewassen zijn, ik let op de badkamer, ik wil geen schimmel in de voegen zien, ik haat het als we te weinig toiletpapier hebben en er geen nieuwe ligt want in heel veel hotelkamers zit geen toiletborstel en als je dan een number 2 doet dan zie je dat, dus wij doen toiletpapier in de pot alvorens we gaan. Glazen vind ik fijn, maar shampoo e.d. hoeven van mij niet heb zelf altijd genoeg mee. Verder hebben wij altijd bedden gehad van 220 bij 240.. echt hemels! Ohja, wat ik ook haat op de Dominicaanse republiek hadden we een kamer dat dus op de binnentuin kijkt, echt fijn en alle vogels die fluiten, maar de deur had aan de onderkant een kier waar altijd kleine salamandertjes naar binnenkwamen.. nou dat vind ik toch wel erg smerig! Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 1270000679
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 3:21

O bah, dat is wel heel smerig laughcry Kussens snap ik, maar is niet tegenop te wassen en vervangen moet ik zeggen, wij hebben dan ook kussens die echt schoon zijn, net gewassen of gestoomd met lichte gele vlekken, die niet weg te krijgen zijn, maar met echt goede schone slopen heb je er geen last van gelukkig :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Ibbeltje vr 11 mei 2012 - 6:03

Alles goed schoon, net/schoon bed ook, beetje ruimte om je kont te keren. Of het een beetje een leuke uitstraling heeft.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 6:06

Schoon, netjes opgeruimd, goed bed. En dat er geen dingen kapot zijn (bijv. lichtknopjes ofzo. Van die slordige dingen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lejow vr 11 mei 2012 - 6:21

Een lekker (lang!) bed
goed werkende tv
Een schone kamer, ik zal niet met mijn vinger ergens langs gaan, maar hoef geen schimmel op de muren
Handdoeken in verschillende maten
Een beetje gezellige uitstraling
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  mzcharlotte vr 11 mei 2012 - 6:55

rapa nui schreef:Wat ik belangrijk vind in een hotelkamer hangt vooral af van het prijskaartje, daar is mijn verwachtingspatroon wat op gebaseerd.

Dat heb ik dus ook. Het gaat er mij echt om met welk doel ik heb om een hotel te moeten boeken. Als ik echt voor een city trip ga, verwacht ik weinig op de kamer te zijn en vind ik het vooral belangrijk dat het schoon is en een lekker bed is, is dat mooi meegenomen. Het moet natuurlijk geen beroerd liggende bed zijn, maar als je 50 euro per nacht betaal ofzo, vind ik dat je niet per definitie een luxe boxspring kan verwachten (heb ik overigens wel een keer meegemaakt).

Bij sterren verwacht ik wel enige luxe (bureau met stoel, wifi, enigszins ruimte, boxspring enz). Maar ik ben heel makkelijk eigenlijk. Ik prik ook heel makkelijk door recensies heen en over het algemeen probeer ik wel positieve reviews op Tripadvisor te planten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Annemoontje vr 11 mei 2012 - 6:55

Een goed schoon bed
Schone deuren en muren (vind het echt zo goor als ik vieze vlekken of vingertasten daarop zie)
Geen stof op de meubels en hanglampen
Een schone badkamer en wc
Schoon onder het bed

Laatst waren we op vakantie en in het hotel waar we sliepen zaten gewoon nog haren op de muur van de douche geplakt van de vorige hotelgasten. Bah, echt zo goor. Ook op de grond van de badkamer lagen nog haren. Prima, ik hoef geen super-de-luxe hotelkamer als ik op een doe-vakantie ga, want ben toch dan hele dagen buiten, maar vind het not done voor een 3 sterrenhotel om de badkamer zo achter te laten voor de volgende gasten.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lady Starstruck vr 11 mei 2012 - 7:08

Het moet er schoon zijn, en ik wil er een bad in hebben. Ik heb er thuis geen 1 dus het is wel lekker als ik er in een hotel wel 1 heb Laughing
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Tania vr 11 mei 2012 - 7:24

Een goed bed en een schone kamer. Jaren geleden was ik in een hotel (van centerparcs) waar de lege condoomverpakkingen onder het bed op de grond lagen dat vond ik toch wat minder.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lady Starstruck vr 11 mei 2012 - 7:34

Oh bah Tania. Daar zit je echt niet op te wachten :shock:
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 11:57

Lady Starstruck schreef:Oh bah Tania. Daar zit je echt niet op te wachten :shock:

Haha het kamermeisje ook niet, maar die hoort het toch echt wel weg te halen op zo'n moment :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 13:35

Ik slaap tegenwoordig best vaak in hotels, van 3 tot 5 sterren. Ik verwacht een lekker en schoon bed en wifi en verder hangt het van het aantal sterren af. Wat ik heel irritant vind is als de douche niet goed afsluit waarbij de vloer dus nat wordt tijdens het douchen. Dat had ik laatst in een 5 sterren hotel en dat snap ik dan echt niet. Daar konden ze trouwens ook maar heel beperkt engels bij de receptie (was in Spanje) en ze hadden ook geen pleisters toen ik daarom vroeg. Mag je toch wel verwachten met 5 sterren!
Ik check verder trouwens niet echt of de randjes schoon zijn enzo, maar heb wel graag glazen in een plasticje en shampoo, conditioner en douchegel. Nog een enorme irritatie is wanneer je in een groot hotel zit met te weinig liften, waardoor je dus heel lang moet wachten op de lift. Over de kamers, ik vind het ook wel fijn als er pen en papier is, want dat vergeet ik zelf wel eens.
Verder ben ik trouwens een hele slechte hotelgast volgens mij silent Ik heb altijd weinig tijd en heel veel spullen bij me, waardoor ik altijd een enorme bende maak van mijn kamer. Ik voel me dan altijd schuldig als ik terug kom en alles is weer netjes opgeruimd. Dat hoeft van mij eigenlijk ook niet, vind het alleen maar irritant als ze mn bed weer zo strak hebben opgemaakt dat ik heel hard aan de deken moet trekken om m los te krijgen Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 6:47

Jente schreef:Ik heb altijd weinig tijd en heel veel spullen bij me, waardoor ik altijd een enorme bende maak van mijn kamer. Ik voel me dan altijd schuldig als ik terug kom en alles is weer netjes opgeruimd. Dat hoeft van mij eigenlijk ook niet, vind het alleen maar irritant als ze mn bed weer zo strak hebben opgemaakt dat ik heel hard aan de deken moet trekken om m los te krijgen Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 394967

Haha! Je bent niet de enige hoor, merendeel van de kamers zijn echt een puinhoop qua spullen! En strak opgemaakte bedden, dat vind ik juist heerlijk angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Pompoen za 12 mei 2012 - 7:00

Oeh wij maken er ook altijd een puinhoop van. Eigenlijk vind ik niet dat ze dan echt schoon hoeven te maken. Ik vind het wel lekker als de bedden weer opgemaakt zijn als ik terug kom, maar dat strakke vind ik ook helemaal niet fijn. Haha, maar ken wel genoeg mensen die dat heerlijk vinden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  _Nina za 12 mei 2012 - 7:01

Oh ik heb m'n bed het liefst júíst strak opgemaakt. Maargoed, ontopic, ik vind een fijn bed, hygiëne en een verzorgde kamer belangrijk, en voor de rest maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit, al zijn de meubels 15 jaar oud, zal mij een worst wezen. Al hou ik ook niet van warme hotelkamers. Ik slaap het best in een frisse kamer, dat ik lekker kan wegkruipen onder de dekens, maar meestal zijn hotelkamers wel vrij warm.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Pompoen za 12 mei 2012 - 7:10

Oooh, weet je wat ik wel super irritant vind is als de ramen niet open kunnen, de airco veel herrie maakt of als de gordijnen niet dik genoeg zijn waardoor ze veel licht doorlaten! Verder ligt er vaak 1 reservekussen, maar mijn man en ik slapen allebei graag met 2 kussens. Waarschijnlijk zouden we er wel eentje extra kunnen krijgen als we dat vragen, maar dat is dan weer nét iets te veel moeite ofzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  _Nina za 12 mei 2012 - 7:17

Vroeger liep ik ook nooit naar de receptie als ik iets miste, maar tegenwoordig wel. Die mensen zitten daar ook om het je naar je zin te maken Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 561177
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  RYW za 12 mei 2012 - 7:34

Een vriendin van mij werkt bij een grote hotelketen, en zij heeft me wel wat dingen verteld waarvan ik dacht, ieuw! Zoals dat ze een keer met een UV-lamp ofzo zo'n kamer hadden gecheckt op spermavlekken, en die zaten blijkbaar overal, van de vloer tot op de muur op anderhalve ( :shock: ) meter hoogte. Bah!

Ik vind het belangrijk dat het beddengoed schoon en fris is en dat de badkamer schoon is. Ook vind ik het wel fijn als ik zelf de temperatuur kan reguleren in een kamer Wink dus airco of verwarming afhankelijk van waar je bent. Genoeg (grote) handdoeken zijn zeker weten fijn, en een waterkoker ook.

Mooi hotel, Pippa!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 7:46

тыквашка schreef:Oooh, weet je wat ik wel super irritant vind is als de ramen niet open kunnen, de airco veel herrie maakt of als de gordijnen niet dik genoeg zijn waardoor ze veel licht doorlaten! Verder ligt er vaak 1 reservekussen, maar mijn man en ik slapen allebei graag met 2 kussens. Waarschijnlijk zouden we er wel eentje extra kunnen krijgen als we dat vragen, maar dat is dan weer nét iets te veel moeite ofzo.

Dat vind ik bij het hotel waar ik werk een groot nadeel, het raam kan niet open. Wel heb je een airco systeem waarmee je alles kunt regelen in de kamer, dat dan weer wel. Kussens kun je het beste vragen, wij hebben ze bv. niet liggen op alle kamers, dat zou betekenen dat we er 500 reserve moeten hebben.... dat hebben we niet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast za 12 mei 2012 - 7:48

RYW, gadverdamme! Dat is echt enorm vies. Ik moet zeggen dat ik soms wel hele vieze dingen tegen kom in de kamers, of een kamer ga checken waar mensen met hele andere dingen bezig zijn en niet reageren als ik aanklop :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum