Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

+14
Annemoontje
mzcharlotte
Lejow
Ibbeltje
Paper Crown
Jeanette
Coco
rapa nui
Lady1984
Marin
Phileine
Pompoen
Rebecca
Poubelle
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Pompoen do 10 mei 2012 - 7:15

Pippa schreef:Sowieso is een uur belachelijk, ze hebben meestal maximaal 20 minuten voor een kamer :nopompom: Kan me dus heel goed voorstellen dat je teleurgesteld was, vooral omdat je hebt zitten wachten, ik zou ook niet blij zijn geweest, haha!

Maar vergeet niet - als een hotel vol zit, kan het niet zomaar de volgende kamer zijn. Dit omdat jij bv. 1 nacht blijft, en een andere gast 2 nachten. Als ze die wisselen, hebben ze die dag daarna een probleem en gaan ze op -1 qua kamer, omdat ze die andere gast niet gaan verhuizen na 1 nacht, dat is geen service, maar die kamer is wel al gereserveerd voor een gast. Dat is zo'n puzzel dat het helaas niet zo gemakkelijk werkt.

Dat snap ik niet zo goed. Ik bedoel als ik kamer 293 heb en kamer 295 is gereserveerd voor een andere gast. Ze zijn precies hetzelfde verder maar 293 is de kamer die nog niet klaar is en 295 is wel klaar dan kunnen ze mij toch 295 geven en de gehele reservering overdoen naar 293? Dan wissel je toch bij wijze van gewoon de nummertjes om?

Nou ja anyway, ik denk eigenlijk dat als ik 20 minuten had moeten wachten, ik dat wel prima had gevonden, met een drankje van het hotel op het terras. Maar een uur is gewoon veel te lang!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:18

Zo werkt dat helaas niet, omdat je soms met bepaalde kamers zit die al voorgeblokt zijn omdat het bv. een vaste gast is, arrangementen maar op bepaalde kamers mogen en bv. huisdieren, als je dat omruilt, zit je dus met een groot probleem en moet je daarna nee verkopen. Daarom is het gewoon zaak dat iedereen zijn werk op de juiste manier doet, dan heb je geen gezeur! Dus komt allen bij mij slapen en geef feedback :dance:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:19

Haha ik wil best een nachtje bij je slapen, maar dat is wel heel erg dichtbij he Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:19

Marin schreef:Haha ik wil best een nachtje bij je slapen, maar dat is wel heel erg dichtbij he Wink

Haha, beetje wel he! nerd En je hebt aardig wat geld nodig, maar verder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:23

Wil je me even in een pm de link van het hotel sturen? Ben benieuwd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lady1984 do 10 mei 2012 - 7:27

Pippa, ik ben ook erg benieuwd waar je werkt! Wil je mij ook PMen?
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:29

Niet quoten;

Google dit..... Hotel naast station rijswijk!

En het is niet het Bastion :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:30

Ik slaap niet zoveel in hotels dus mijn standaart is ook redelijk laag haha.

Als het bed maar schoon voelt (net gewassen lakens, dat voel je gewoon, heerlijk!) Hetzelfde met de handdoeken en een schone badkamer. Verder dan dat kijk ik eigenlijk nooit.

Ik vind wel altijd (of het is toevallig Razz ) dat de hotels waar ik zit altijd een super lekker ontbijt hebben haha. Verse sapjes, lekkere broodjes, yoghurt, fruit etc.. Ik heb 1x een karig ontbijt gehad maar dat was bij een 1 ster hotel in Barcelona dus daar kun je ook niet veel verwachten. Kwam er een schreeuwend vrouwtje :"Crossointtt.. Tostadaaa? .. in de ochtend lekker in je oor tetterend haha).


@Pippa wat leuk dat jullie Rituals hebben! Meestal let ik niet op zeepjes etc. want ik gebruik altijd mijn eigen spullen (net als met een fohn, heb altijd mijn reisfohntje mee) maar als er Rituals zou staan zou ik het wel gebruiken Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:30

Punk'd schreef:

@Pippa wat leuk dat jullie Rituals hebben! Meestal let ik niet op zeepjes etc. want ik gebruik altijd mijn eigen spullen (net als met een fohn, heb altijd mijn reisfohntje mee) maar als er Rituals zou staan zou ik het wel gebruiken Razz

Dat is nieuw hoor, pas sinds dit jaar. Shampoo, conditioner, bathgel, bodylotion & zeep I love you I love you I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lady1984 do 10 mei 2012 - 7:34

Wat een prachtig hotel!!! Echt WAUW! :shock:
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:35

Ziet er uit als een fantastisch hotel. Jammer dat het in R staat en niet Istanbul ofzo Wink Dan kwam ik er nog wel es.
Die lounge is gaaf!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  rapa nui do 10 mei 2012 - 7:35

Wat ik belangrijk vind in een hotelkamer hangt vooral af van het prijskaartje, daar is mijn verwachtingspatroon wat op gebaseerd. Ik ga morgen naar Hamburg en heb daar een pension geboekt in een buitenwijk/stadje vlakbij zonder ontbijt en met een gedeelde badkamer. Prijs was 135 euro voor 3 nachten voor 2 personen. In dit geval was de prijs bepalend en heb hiervoor gekozen omdat andere hotels in centrum Hamburg vol zaten in deze periode (Hafengeburtstag) of hun prijzen flink omhoog hadden gesteld. Recensies op internet waren niet allemaal geweldig maar volgens mij hing dat ook af van het verwachtingspatroon van mensen. Ik stel me er niet al te veel van voor en dan kan het alleen maar meevallen. Ik ga in juni naar Essen en heb daar een nieuwer en duurder hotel geboekt en dan verwacht ik ook meer.

Voor mij is belangrijk dat het bed/de lakens schoon zijn. Ik kijk nooit onder een bed of daar vuil / stof ligt. De vloerbedekking moet er wel schoon uit zien, ik vind het anders al vrij snel goor om daar met blote voeten rond te lopen. Badkamer moet er schoon uit zien, dat het wat ouder is maakt me niet uit. Handdoeken moeten er fris uit zien en er moeten ook genoeg handdoeken liggen en ook een kleinere handdoek om je handen af te drogen. Ik vind het prettig als er tissues zijn en ook een doos met tissues in de kamer zelf. Ik gebruik eigenlijk alleen het zeepje maar vond laatst zo'n wandzeepdispenser / ook in de doucheruimte ook wel handig maar dan moeten ze wel gevuld zijn. Maandverbandzakjes aan de muur vind ik wel handig. Grote spiegel in de badkamer en vooral goede ventilatie zodat niet alles zeiknat en beslagen is als je gedoucht hebt. Ik wil graag elke dag een andere handdoek als ik gedoucht hebt ook al is dat niet goed voor het milieu. Ik vind een afvalbakje in de kamer ook handig, dan hoef ik niet elke keer weer naar de badkamer te lopen. Er moet altijd een extra rol toiletpapier staan. Ik vind in de kamer goede, wat stevige matrassen en een wat steviger kussen prettig. Ook dat er een raam open kan en dat de temperatuur te regelen is. Bij bv. de Ibis hotels heb je dat volgens mij niet en daar is het altijd veel te warm om lekker te slapen. Als ik bv 4 nachten in een hotel verblijf en het is echt warm dan vind ik het wel fijn dat tussendoor de lakens vervangen worden. Om de hoeveel dagen wordt dan eigenlijk gedaan bij een langer verblijf? Waterkokertje met koffie/thee is inderdaad ook prettig. Ik twijfel altijd om de glazen te gebruiken, spoel ze altijd eerst goed af en vind verpakte plastic bekertjes wel net zo fijn.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:38

Bij ons worden de bedden om de 3 dagen verschoond, en de handdoeken pas als de gast het op de grond legt. Maar er ligt een kaartje in de kamer waarop staat dat als je het bed verschoond wil hebben, je dat kaartje op het bed neer moet leggen, dan wordt hij diezelfde dag nog verschoond voor je smile Dat is gewoon een stukje service, maar dat zal niet in elk hotel zo zijn.

Ik loop er wekelijks rond, en vind het er nog steeds leuk. Die lounge is inderdaad erg geslaagd Marin :cheering: En..... er gaan geruchten dat ik het binnenkort helemaal mag gaan leiden op mijn afdeling

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:39

Dat is wel goed inderdaad. Ik laat ook altijd m'n handdoek hangen, hoeft echt niet elke dag verschoond te worden als ik er meer dan 1 nacht slaap.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:46

Het is beter voor het milieu en daar vestigen we de aandacht op, maar het is aan de gast wat ze willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:47

Ja dat zie je vrijwel overal tegenwoordig. Vind het ook wel goed. Onzin om na een dag al een schone handdoek te moeten. Wel vind ik het heel fijn als er genoeg handdoeken zijn, dus niet maar 1 grote handdoek, maar ook een kleintje en eentje voor op de grond (of badmat)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:50

Daarom hebben wij 2 waslapjes, 2 kleine handdoeken, 2 grote handdoeken & een badmat. Ik zou het anders ook te weinig vinden hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:50

Hahaha ja ik heb dat thuis ook hoor, een grote handdoek voor het afdrogen en een kleine handdoek voor bij de wastafel. Veel fijner Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Coco do 10 mei 2012 - 7:51

Ik boek eigenlijk altijd alleen maar 4 sterren hotels. En dan stel ik wel mijn eisen, maar daar zoek ik ze dan ook wel op uit. Ik kijk altijd als eerst naar de faciliteiten en wat er op de kamer aanwezig hoort te zijn. Als dat ontbreekt, dan klaag ik wel. Ook als het vies is.
Wij kwamen vorig jaar in een hotelkamer waar gewoon het toilet niet doorgespoeld was en niet door kon spoelen. Meteen geklaagd en toen hebben ze er direct iemand naartoe gestuurd en ondertussen mochten wij wat bestellen van de kaart naar keuze.

Ik vul altijd een formulier in, hoe ik het heb ervaren. Ook wanneer dit positief is. Wel zo netjes.

Wat voor soort hotel werk jij? Mogen er meerdere kinderen op een kamer?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:52

Een vier sterren hotel, en je kunt tot maximaal 5 personen op een kamer smile

Edit; op 2 van de 4 soorten kamers in ieder geval, de andere zijn te klein daarvoor, daar kun je met maximaal 3 personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  rapa nui do 10 mei 2012 - 7:53

Marin schreef:Ja dat zie je vrijwel overal tegenwoordig. Vind het ook wel goed. Onzin om na een dag al een schone handdoek te moeten. Wel vind ik het heel fijn als er genoeg handdoeken zijn, dus niet maar 1 grote handdoek, maar ook een kleintje en eentje voor op de grond (of badmat)

Maar dat hangt er natuurlijk ook van af wat je thuis gewent bent. Ik gooi thuis na het douchen ook mijn handdoek in de wasmand. Vindt het niet fris om die vaker te gebruiken als ik me overal afgedroogd heb dus dan vind ik het minpunt als ik het in een hotel wel zou moeten. Ik gebruik zo'n kleine handdoek voor mijn handen dan wel vaker die vervang ik thuis ook maar 1x in de week.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:53

Oh ja, ik vind inderdaad na 1 x afdrogen je handdoek in de was gooien sowieso onzin, wat een hoop extra was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:58

Marin schreef:Oh ja, ik vind inderdaad na 1 x afdrogen je handdoek in de was gooien sowieso onzin, wat een hoop extra was.

En als het goed is ben je schoon als je uit de douche komt, dus ik gebruik hem gewoon nog een keer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Rebecca do 10 mei 2012 - 8:48

Pippa schreef:
Rebecca schreef:Ik let wel een beetje op of het er goed uit ziet, als er nog haren in de douche liggen of er hangen overduidelijk spinnenwebben dan vind ik dat wel echt heel goor. Ook hebben we een keer een niet-roken kamer gereserveerd en kwamen in een kamer waar echt overduidelijk heel veel in gerookt was, daar hebben we toen wel wat van gezegd, dat was echt vies.
Als het heel netjes is geef ik altijd wel een fooi voor de kamermeisjes, ik heb zelf als bijbaantje als kamermeisje gewerkt en weet dus uit ervaring hoe ontzettend hard werken het is en dat helemaal spik en span krijgen gewoon een topprestatie is in de tijd die er voor een kamer staat om deze schoon te krijgen.

Helaas zijn er maar weinig mensen die dat begrijpen. Wij hebben een hele minimale tijd om de kamers schoon te maken, voor een gigantisch hoge topprestatie, en dan is het leidingteam (including me) zó streng, dat ik begrijp dat het niet altijd leuk zal zijn om bij ons te werken :nopompom: Dus een fooi vanuit de gasten is zó welkom op zo'n moment. Wij kopen cadeautjes voor de dames van dat geld, trakteren bij bijzondere momenten en regelen speciale dingen voor ze.

Heel herkenbaar wat je nu schrijft! Wat bij ons ook wel eens gebeurde als 'beloning' als we hard gewerkt hadden en om half 2 klaar waren ipv de geplande 2 uur, dat we dan toch tot 2 uur uitbetaald kregen. Daarentegen gebeurde dat andersom ook. Begrijpelijk, maar met alleen maar vertrekkende gasten en geen blijvers op bepaalde dagen vond ik 't toch altijd flink bikkelen om op tijd klaar te zijn!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 8:52

Ik vind belangrijk:
* Een lekker bed
* Een schone badkamer
* Een schone vloer (moet er niet aan denken om niet op blote voeten te kunnen lopen omdat er van alles tussen je tenen komt, ieuw!)

Ik check niet onder het bed en kalkaanslag op douchedeuren of schermen vind ik ook niet zo'n probleem.
Eigenlijk ben ik volgens mij best snel tevreden. Ik neem altijd mijn eigen föhn mee omdat ik een diffuser wil en die past niet op de föhns van de hotels waar ik geweest ben.

Als we vertrekken laat ik altijd een paar euro achter voor de schoonmaakster/het kamermeisje, tenzij ik echt niet tevreden ben maar dat is nog niet voorgekomen. Ik bewaar hier ook echt klein geld voor wat ik tijdens de vakantie krijg.

Ik kan me haast niet voorstellen dat ik anders op vakantie zou gaan dan in een hotel of appartement.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum