Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

+14
Annemoontje
mzcharlotte
Lejow
Ibbeltje
Paper Crown
Jeanette
Coco
rapa nui
Lady1984
Marin
Phileine
Pompoen
Rebecca
Poubelle
18 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 5:58

Ik ben even benieuwd, wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Waar let jij op?
Kijk jij of het echt goed schoon is, of het bed netjes opgemaakt is, en of er niks onder het bed ligt? Of vind je het al snel prima en ga je er vanuit dat het schoon is? En wat als je ergens niet tevreden over bent, meld je dat dan? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Poubelle do 10 mei 2012 - 6:00

Het ligt eraan bij wat voor hotel ik heb geboekt en wat mijn verwachtingen zijn maar over het algemeen ben ik snel tevreden.
Een lekker bed, wat wel is opgemaakt, een schone (bad)kamer zijn voor mij wel het belangrijkst.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:01

En let je er dan ook echt op of de kamer schoon is, check je bv. de glazen voordat je ze gebruikt? En of de douchewand schoon is? Of vind je het wel best Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Rebecca do 10 mei 2012 - 6:13

Ik let wel een beetje op of het er goed uit ziet, als er nog haren in de douche liggen of er hangen overduidelijk spinnenwebben dan vind ik dat wel echt heel goor. Ook hebben we een keer een niet-roken kamer gereserveerd en kwamen in een kamer waar echt overduidelijk heel veel in gerookt was, daar hebben we toen wel wat van gezegd, dat was echt vies.
Als het heel netjes is geef ik altijd wel een fooi voor de kamermeisjes, ik heb zelf als bijbaantje als kamermeisje gewerkt en weet dus uit ervaring hoe ontzettend hard werken het is en dat helemaal spik en span krijgen gewoon een topprestatie is in de tijd die er voor een kamer staat om deze schoon te krijgen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Pompoen do 10 mei 2012 - 6:25

Ik vind het vooral belangrijk dat het er schoon en fris uitziet. Dus geen grijze schimmelrandjes in de douche, een keurig opgemaakt bed, het toilletpapier netjes gemaakt (zo omgevouwen) en van die plastic bekertjes in plastic folie vind ik altijd ook wel erg fijn. En anders kijk ik ook wel of de glazen schoon zijn denk ik, maar dat is meer automatisme.
Of het echt schoon is ga ik niet checken, ik zal nooit mijn vinger over een randje halen om te kijken of er stof ligt.

Ik zou niet klagen als er 1 ding is, maar als het een rommeltje is doe ik dat wel. Meestal moeten er een aantal dingen mis gaan voor ik klaag.
Ik heb ook een keer gehad dat toen we de kamer ingingen die we hadden gekregen die nog helemaal niet schoongemaakt was. Wat ik toen erg slecht vond was dat we vervolgens nog meer dan een uur moesten wachten. We waren wel te vroeg, dus vóór de inchecktijd en we hadden zoiets van, als we niet de kamer alvast kunnen krijgen dan laten we de bagage hier staan en gaan we lekker op pad. Maar we kregen dus wel een kamer en vervolgens niet en toen hebben we dus echt behoorlijk lang moeten wachten. We kregen wel een drankje aangeboden, maar ik zat ondertussen enorm te balen dat we niet lekker naar het strand konden (ze zeiden elke keer dat het maar even zou duren) en ik had wel een beetje zoiets van: Nou kom op, er is vast nog wel ergens een andere kamer vrij, doe maar een extra luxe.

Kortom, ik verwacht als ik in een hotel ga wel extra service, meer dan wat ik thuis verwacht uiteraard. En ik verwacht ook eigenlijk wel dat me iets anders wordt aangeboden als ik door een fout van een hotel teleurgesteld word.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Poubelle do 10 mei 2012 - 6:27

Pippa schreef:En let je er dan ook echt op of de kamer schoon is, check je bv. de glazen voordat je ze gebruikt? En of de douchewand schoon is? Of vind je het wel best Very Happy

Ik vind het meestal wel best, of ik moet echt in een luxe hotel hebben geboekt (wat ik eigenlijk nog nooit heb gedaan Wink).
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Phileine do 10 mei 2012 - 6:32

Ik vind het belangrijk dat het schoon is, vooral het bed en de badkamer. Ook vind ik het fijn als het lekker ruikt.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 6:32

Ik begin intussen wat andere eisen te stellen aan een hotelkamer nu ik zo veel reis en meestal op een zakelijke manier.

Ik hecht tegenwoordig echt waarde aan:

- Een lekker bed
- Een extended check out (dus niet perse in de hotelkamer zelf, maar service van het hotel)
- Een waterkoker met koffie/thee (en nog beter vers fruit, dat vond ik geweldig laatst)
- Een goed bureau of nog liever een lekkere zithoek waar je lekker kunt werken
- WIFI zoooo belangrijk
- Genoeg stopcontacten
- Een fohn. Hoe vaak ik wel niet hotels tref waar geen fohn hangt, argh. Zo irritant
- Goede badkamer producten. Je maakt mij echt heel blij als er conditioner tussen zit. Dat vind ik echt top! Zie je niet vaak, meestal is het shampoo en douchegel en dan evt bodylotion. Ook prima hoor, maar bij de betere hotels is conditioner zo'n plus!


Dat het schoon is, vind ik niet meer dan normaal, hoewel ik het wel van de kwaliteit van het hotel vind afhangen. In een viersterren hotel verwacht ik echt dat het schoon is, maar daar vertrouw ik ook op. In een motel (zoals ik laatst in Amerika sliep), ach.. Tja. Dan is het bad wat viezer en ouder..Dat is dan maar zo. Ik had toen trouwens eerst een andere kamer gekregen, waar ik naar binnen liep en dacht echt wtf: Bed onopgemaakt en een grote doos met koffieapparaat enzo lag er bovenop. De wc bril lag er af, en de badkuip was echt te smerig. Bleek dat ze per ongeluk verkeerde kamer hadden gegeven, deze werd gerenoveerd Wink

Maar over 't algemeen verwacht ik dat een kamer wel schoon is ja. Maar in een klein 3 sterren hotelletje in Parijs vind ik het logischer dat er beetje smoezelige dekens liggen (wel vies, maar ja, je betaalt ook minder) dan in een prachtig 4 of 5 sterren hotel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 6:33

Leuk topic trouwens, al snap ik het vanuit jouw oogpunt. Ben heel erg benieuwd hoe jij er tegenaan kijkt. Ik begin er zelf ook anders tegenaan t kijken en dat vind ik ook leuk.

Oh ja, een informatieboekje met duidelijke informatie over het hotel en omgeving waardeer ik ook altijd. En plattegrond van de stad beschikbaar bij de receptie.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:51

Ik vind het leuk en fijn om te lezen waar mensen op letten, wat ze belangrijk vinden en hoe ze het voor zich zien. Zelf is de kwaliteit voor mij een ontzettend belangrijk punt en doen wij er alles aan om het tot in de puntjes te verzorgen en het is fijn dat mensen dat waarderen.

Je zal ons hotel waarderen Marin. Wij hebben alles van Rituals, inclusief conditioner. Ook hebben we standaard een fohn in de kamer, een waterkoker met koffie + thee, (gratis) wifi & noem de belangrijke punten maar op. Detail, het is een 4 sterren hotel dus je hebt ook een bepaalde standaard waar je je aan moet houden, en daar horen dit soort punten gewoonweg bij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:52

Rebecca schreef:Ik let wel een beetje op of het er goed uit ziet, als er nog haren in de douche liggen of er hangen overduidelijk spinnenwebben dan vind ik dat wel echt heel goor. Ook hebben we een keer een niet-roken kamer gereserveerd en kwamen in een kamer waar echt overduidelijk heel veel in gerookt was, daar hebben we toen wel wat van gezegd, dat was echt vies.
Als het heel netjes is geef ik altijd wel een fooi voor de kamermeisjes, ik heb zelf als bijbaantje als kamermeisje gewerkt en weet dus uit ervaring hoe ontzettend hard werken het is en dat helemaal spik en span krijgen gewoon een topprestatie is in de tijd die er voor een kamer staat om deze schoon te krijgen.

Helaas zijn er maar weinig mensen die dat begrijpen. Wij hebben een hele minimale tijd om de kamers schoon te maken, voor een gigantisch hoge topprestatie, en dan is het leidingteam (including me) zó streng, dat ik begrijp dat het niet altijd leuk zal zijn om bij ons te werken :nopompom: Dus een fooi vanuit de gasten is zó welkom op zo'n moment. Wij kopen cadeautjes voor de dames van dat geld, trakteren bij bijzondere momenten en regelen speciale dingen voor ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lady1984 do 10 mei 2012 - 6:54

Dat alles schoon is. Ik vind het heel normaal dat alles schoon is ook bijvoorbeeld de muren e.d. En ook een waterkoker met thee en oploskoffie een must. Lekkere zitjes op de kamer zodat je 's avonds niet persé op bed hoeft te zitten/liggen om tv te kijken. Laatst hadden we een kamer waarin een grote barst in de muur zat. Dat soort dingen vallen me wel op. Thuis zou ik daar ook niet blij van worden dus in een hotel al helemaal niet. Eigenlijk scheppen de foto's van het hotel op internet of in een boekje mijn verwachtingen, als dat heel mooi voorgespiegeld wordt, dan is het sneller een tegenvaller. Ook qua locatie. Het laatste hotel waar ik was zou prachtig in de natuur gelegen zijn. Het stond midden in een dorpje, met dus aan alle kanten bebouwen, dat soort dingen vind ik echt jammer.
Van Nederlandse hotels heb ik hogere verwachtingen dan van hotels in het buitenland.

Edit: WIFI (wat dan ook echt in het hele hotel bereik heeft) en een föhn vind ik ook heel fijn maar geen must.


Laatst aangepast door Lady1984 op do 10 mei 2012 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:54

тыквашка schreef:Ik vind het vooral belangrijk dat het er schoon en fris uitziet. Dus geen grijze schimmelrandjes in de douche, een keurig opgemaakt bed, het toilletpapier netjes gemaakt (zo omgevouwen) en van die plastic bekertjes in plastic folie vind ik altijd ook wel erg fijn. En anders kijk ik ook wel of de glazen schoon zijn denk ik, maar dat is meer automatisme.
Of het echt schoon is ga ik niet checken, ik zal nooit mijn vinger over een randje halen om te kijken of er stof ligt.

Kortom, ik verwacht als ik in een hotel ga wel extra service, meer dan wat ik thuis verwacht uiteraard. En ik verwacht ook eigenlijk wel dat me iets anders wordt aangeboden als ik door een fout van een hotel teleurgesteld word.

Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu gigantisch in de gaten houd als ik ergens slaap, automatisch. Het is voor mij zo normaal om even te voelen op de kast of het wel goed schoon is, dat ik het privé nu ook doe Embarassed

Logisch dat je extra service verwacht, meestal betaal je daar ook voor natuurlijk. Wel is het zo dat het kan dat het hotel écht vol zat en dan kunnen ze je geen andere kamer aanbieden natuurlijk, en het is al extra service als er voor de inchecktijd een kamer beschikbaar is, máár ik vind het dan wel verkeerd dat het beloofd wordt, en vervolgens niet. Heb je bv. het ontbijt toen cadeau gekregen, of ook niet? Want dat is natuurlijk wel service die je verwacht op zo'n moment, de gasten gaan voor alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:55

Lady1984 schreef:
Van Nederlandse hotels heb ik hogere verwachtingen dan van hotels in het buitenland.

Omdat de kwaliteit hier anders is, of waarom? En zul je er wat van zeggen als je niet tevreden bent?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 6:59

Pippa schreef:Ik vind het leuk en fijn om te lezen waar mensen op letten, wat ze belangrijk vinden en hoe ze het voor zich zien. Zelf is de kwaliteit voor mij een ontzettend belangrijk punt en doen wij er alles aan om het tot in de puntjes te verzorgen en het is fijn dat mensen dat waarderen.

Je zal ons hotel waarderen Marin. Wij hebben alles van Rituals, inclusief conditioner. Ook hebben we standaard een fohn in de kamer, een waterkoker met koffie + thee, (gratis) wifi & noem de belangrijke punten maar op. Detail, het is een 4 sterren hotel dus je hebt ook een bepaalde standaard waar je je aan moet houden, en daar horen dit soort punten gewoonweg bij!


Leuk om te lezen Pippa! Dat zijn inderdaad punten waar ik echt waarde aan begin te hechten. Ik zal zeker niet klagen bij een lagere klasse wanneer ze het niet hebben, dat vind ik logisch, maar daarentegen geef ik wel steeds vaker feedback over wat ik wel en niet goed vind. Maar echt slecht vind ik niet snel iets. Wel dingen waar ik blij van word dus.
En lekker joh, Rituals. Helemaal goed!

Fooi heb ik trouwens nog nooit achter gelaten, niet prive en niet zakelijk (maar zakelijk gaat wat lastiger, want meestal heb ik dan geen eigen geld mee) en ik heb van alles bonnetjes nodig.
Maar wat ik me wel afvroeg: In bepaalde landen is er altijd een man (hoe heet dat ook alweer)die met je mee loopt en de koffer naar je kamer brengt. Nou reis ik toch meestal alleen met handbagage,dus dat vind ik sowieso al onnodig, maar moet ik hem dan ook fooi geven? Hij blijft nooit staan wachten, en ik let wel op z'n houding of ie het verwacht, maar ze draaien zich altijd direct om terug naar de deur na het neerzetten van de koffer in de kamer. Moet je dan toch wat geven of niet? En zo ja, hoeveel?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:01

Ik vind nu wel heel veel slecht, maar dat komt wel door de standaard die ik nu op mijn werk gewend ben Embarassed

Dat is wel persoonlijk vind ik. Ze mogen het niet verwachten en er dus al helemaal niet op staan wachten, om het zo te zeggen, maar het is vaak in het buitenland wel iets wat gebeurd/zo hoort. Ik draag altijd liever zelf mijn koffers laughcry Maar ik denk dat ik anders 2 euro zou geven aan die jongen. Sowieso geef ik altijd fooi, in hotelkamers nu altijd (ligt eraan hoe lang ik geslapen heb, maar laatst met 2 nachten had ik 5 euro neergelegd) & bij een restaurant ook. Maar je moet je niet verplicht voelen hoor, 90% zal niks geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:02

En feedback is zó fijn. Heel veel mensen gaan naderhand op internet klagen (ga maar eens recensies lezen) terwijl wij er veel meer aan zouden hebben als ze het in het hotel aangeven. Wij kunnen dan uitzoeken wie die kamer heeft schoongemaakt, wat er fout is gegaan en nog in gesprek gaan om het uit te leggen/excuses aan te bieden. Dan gaan mensen denk ik zóveel positiever weg dan met een opgekropte teleurstelling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Lady1984 do 10 mei 2012 - 7:04

Pippa schreef:
Lady1984 schreef:
Van Nederlandse hotels heb ik hogere verwachtingen dan van hotels in het buitenland.

Omdat de kwaliteit hier anders is, of waarom? En zul je er wat van zeggen als je niet tevreden bent?

Ja omdat mijn verwachtingen hoger zijn van hotels hier. Ik ga naar het buitenland om van het weer, bezienswaardigheden en sfeer te genieten. In Nederland ga ik bijvoorbeeld een weekend weg met m'n vriend, dan genieten we met name van het samenzijn. Dan trekken we er ook wel op uit, maar een avondje in het hotel blijven vind ik dan ook wel fijn. Dan moet dat wel een beetje een ruimte zijn waar het prima vertoeven is.
Ik klaag volgens mij niet snel, maar als ik (reële) verwachtingen heb en daaraan wordt niet tegemoetgekomen, dan stel ik wel vragen aan de baliemedewerk(st)er.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Pompoen do 10 mei 2012 - 7:05

Pippa schreef:
Haha, ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu gigantisch in de gaten houd als ik ergens slaap, automatisch. Het is voor mij zo normaal om even te voelen op de kast of het wel goed schoon is, dat ik het privé nu ook doe Embarassed

Logisch dat je extra service verwacht, meestal betaal je daar ook voor natuurlijk. Wel is het zo dat het kan dat het hotel écht vol zat en dan kunnen ze je geen andere kamer aanbieden natuurlijk, en het is al extra service als er voor de inchecktijd een kamer beschikbaar is, máár ik vind het dan wel verkeerd dat het beloofd wordt, en vervolgens niet. Heb je bv. het ontbijt toen cadeau gekregen, of ook niet? Want dat is natuurlijk wel service die je verwacht op zo'n moment, de gasten gaan voor alles.

Hahaha dat is wel erg!!
Nee, op zich, vol is vol, ik heb geen idee of het echt al vol was of niet. Maar kijk, misschien zie ik het verkeerd, maar als je mensen teleurstelt door ze een kamer te geven die vervolgens nog helemaal vies blijkt te zijn, dan geef je ze toch daarna de eerst volgende beschikbare kamer? Kijk als dat een luxe suite is en alle luxe suites zijn al volgeboekt dan kan dat dus niet, maar wij hadden een standaard kamer, daar zijn er over het algemeen toch wel wat meer van... ('t was trouwens een 4* hotel)
We hebben echt moeten wachten tot ze ónze kamer schoon hadden gemaakt.

We hebben alleen een drankje gekregen tijdens het wachten, verder niks. Ik was eigenlijk wel teleurgesteld, vooral ook omdat als ze gelijk hadden gezegd dat het nog een uur zou duren, wij helemaal niet waren gaan zitten wachten...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:06

Ja ik vind dat heel moeilijk. Wederom kan ik geen zakelijk geld geven, want ik kan die beste man niet vragen om een bonnetje (taxi en eet kosten rond ik wel af met een fooi, alleen maar makkelijker, omdat je geen muntgeld terug kunt wisselen), maar daarom heb ik ook amper muntgeld. Ik kan dus eigenlijk bijna nooit fooi geven, maar voel me dan zo schuldig, alsof ik gierig ben ofzo. En als ik al wat geef, ben ik bang dat het te weinig is, dus dan geef ik eerder te veel.

En ja, kan me voorstellen dat feedback fijner is. Ik zit tegenwoordig ook wel vaak in de lobby te werken, dat vind ik ook prettig, wanneer die op orde is. Laatst had ik toen nog een gesprek met de receptionist dat ik 't een prettig hotel vond (met zo'n heerlijk bed maar had helaas maar 3 uur geslapen, want kwam pas om 5 uur 's nachts aan), en toen vond ie dat zo aardig van me dat ik positieve feedback gaf, dat ik allemaal mooie olijf-zeepjes mee kreeg, en ze kwamen me appelthee brengen terwijl ik zat te werken, gratis. Zo geweldig smile

Haha ik vind hotels leuk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Marin do 10 mei 2012 - 7:07

Dat is wel slecht inderdaad Pompoen! Jammer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:07

Sowieso is een uur belachelijk, ze hebben meestal maximaal 20 minuten voor een kamer :nopompom: Kan me dus heel goed voorstellen dat je teleurgesteld was, vooral omdat je hebt zitten wachten, ik zou ook niet blij zijn geweest, haha!

Maar vergeet niet - als een hotel vol zit, kan het niet zomaar de volgende kamer zijn. Dit omdat jij bv. 1 nacht blijft, en een andere gast 2 nachten. Als ze die wisselen, hebben ze die dag daarna een probleem en gaan ze op -1 qua kamer, omdat ze die andere gast niet gaan verhuizen na 1 nacht, dat is geen service, maar die kamer is wel al gereserveerd voor een gast. Dat is zo'n puzzel dat het helaas niet zo gemakkelijk werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:10

Hotels zijn ook leuk, daarom vind ik het ook een fijne branche om te werken, dan kan ik met mijn perfectionisme ervoor zorgen dat de gasten van alles voorzien zijn cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Pompoen do 10 mei 2012 - 7:12

Maar klagen vind ik altijd wel vervelend. Ik zou het eerder doen als er op de kamer een formulier ligt wat ik in kan vullen. Ik geniet liever van de dingen die wél goed zijn zeg maar, zeker als het maar 1 dingetje is.

Mijn man heeft overigens een tijd terug om bij mij in de buurt te zijn rond mijn operatie in een hotel geslapen. Wij hadden 1 nacht geboekt, samen, omdat ik er 's ochtends vroeg moest zijn en hij heeft toen 's ochtends aangegeven nog een nacht te willen blijven. Hij kon toen niet op onze kamer blijven, maar dat werd netjes aangegeven en was ook geen punt. Toen hij 's middags terugkwam kreeg hij een nieuwe kamer, maar toen hij daar binnenkwam was het dus nog niet schoon en een puinzooi. Hij is toen terug naar de balie gegaan en kreeg toen gelijk een veel luxere kamer aangeboden.

Dan is het natuurlijk vervelend dat je een rommelige kamer in komt, maar dat wordt dan ruimschoots gecompenseerd door die nieuwe luxere kamer. Dan ga je wel met een veel positiever gevoel weg. Ik heb zelf dan echt zoiets van: wauw goede service, foutje kan gebeuren, ik kom hier nog eens als het zo uit komt. Bij dat andere hotel blijft toch in je achterhoofd wel zitten dat ze daar niet zo heel netjes mee zijn omgesprongen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:14

Die hebben wij op de kamer liggen, maar sinds ik er werk hebben we maximaal 10 ingevulde formulieren gekregen, terwijl er bijna 300 kamers zijn, dus dat is echt nihil natuurlijk. Ik vind dat leuk om te lezen, wat mensen leuk vonden! Vooral als ze positief commentaar leveren haha Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer? Empty Re: Wat is voor jullie belangrijk in een hotelkamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum