Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

+5
yes1984
SparklingEyes
Roodkapje
Coco
Annemie
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) - Pagina 2 Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Coco ma 14 mei 2012 - 3:51

Ik heb het na de ruggenprik gehad en er niets van gemerkt.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) - Pagina 2 Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Happydobby ma 14 mei 2012 - 3:55

Annemie schreef:Voor wie een keizersnede heeft gehad, kregen jullie een catheter voor of na de ruggenprik? Ik ervoor, weet ook niet wat normaal is, maar ik weet wel dat het ongelofelijk veel pijn deed.. volgens mij vond ik dat wel het pijnlijkst van alles, ruggenprik enzo heb ik niks van gemerkt.

Ik ervoor maar lag in een weeënstorm en heb er niks van gevoeld, ik was trouwens twee uur daarvoor eenmalig gecatheteriseerd omdat ze dachten dat ik geen persweeën kreeg omdat ik een volle blaas zou hebben.

Eerlijk gezegd hoort het normaal ook niet echt pijn te doen maar meer een branderig gevoel te geven.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) - Pagina 2 Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  shadow ma 14 mei 2012 - 4:17

_MamaRosa_ schreef:
shadow schreef:Bij de eerste heb ik ook geen wee gehad. Gelukkig maar want ik had net als bij mama rosa een uitgezakte navelstreng (n lag in stuit en de vliezen waren te vroeg gebroken). De artsen vertelden me dat we ontzettend geluk hebben gehad. Het was dat een assistent eens wilde kijken of ik al wat ontsluiting had, anders was dit pas later ontdekt. Het loopt schijnbaar vaak anders af. Gelukkig hadden ze al net een infuus geprikt (wat moeilijk ging) voor ze erachter kwamen. Eenmaal erachter werd het bed meteen gekanteld en werd mijn blaas gevuld. Voor ik het wist was ik mama en lag mijn meisje ergens achter me op de onderzoek tafel. (heb haar niet langs zien komen)

Ik heb altijd op gezien tegen de bevalling en door de eerste bevalling met geen enkele wee zag ik nog meer op tegen de tweede bevalling. Toch ondanks dat ik tijdens een perswee (en ik mocht nog niet persen) heb geroepen: dit nooit meer. Zeg ik wel dat de 2e bevalling veel fijner was (ondanks de pijn). Het kindje mocht meteen bij me op de borst en heeft hier heell lang gelegen. Meteen de borst zoeken en zo intiem.

Ze zeggen wel eens dat je de pijn achteraf vergeet.. Vergeten misschien niet helemaal maar ik merk wel dat ik het relativeer: het is maar even en je krijgt er wat moois voor terug.

Hechten vond ik trouwens erger. Denk je er vanaf te zijn en niemand had me ooit verteld dat het hechten zo'n pijn deed:D



Dit lijkt echt mijn verhaal wel! Bij mij lagen de meiden beide in stuit, en hier was het ook een heel gedoe met het infuus aanprikken, hadden ze verkeerd gezet dus ik kreeg een enorm ei van vocht op mijn pols. Wat zeer deed dat zeg! Toen moest ik nog bevallen en was ik er al klaar mee. Gelukkig ging de 3e wel goed. En toen dus het breken van de vliezen en ja hoor, de navelstreng kwam mee. Dan wordt ineens iedereen gepiept en breekt er paniek uit. Wat een geren dan ineens zeg. Idd bed kantelen, blaas vullen enz.

Ik ben zo blij dat het allemaal zo snel gegaan is! Was heel heftig om mee te maken, maar het kan heel anders lopen dan! Dat dringt dan niet eens door, maar later speelde de hele film zich af. Het ergste vond ik nog dat ze ondertussen de baby niet meer in de gaten kunnen houden en je maar moet hopen dat ze nog leeft als ze eruit is...Bah!
Ze zeiden tegen mij ook dat het een geluk is dat ik geen weeën heb gehad. Bij elke wee wordt blijkbaar de navelstreng helemaal dicht geknepen. meestal eindigt het dan ook heel naar.
Gelukkig is het bij jou ook goed gekomen! Ik was zo blij om haar te horen huilen, ondanks dat ik haar niet kon zien, dan ben je toch opgelucht.

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) - Pagina 2 Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  yes1984 ma 14 mei 2012 - 4:44

Annemie schreef:Voor wie een keizersnede heeft gehad, kregen jullie een catheter voor of na de ruggenprik? Ik ervoor, weet ook niet wat normaal is, maar ik weet wel dat het ongelofelijk veel pijn deed.. volgens mij vond ik dat wel het pijnlijkst van alles, ruggenprik enzo heb ik niks van gemerkt.



Ik kreeg het catheter voor de ruggeprik. Heb er weinig van gemerkt omdat ik toen weeen had. Dit geldt ook voor de ruggeprik.

Edit: het moest alleen wel drie keer. Omdat de eerste twee keren mislukten. Dat was wel vervelend omdat ik ook de weeen aan het wegpuffen was.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede) - Pagina 2 Empty Re: Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum