Als je geen boormachine hebt...
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Als je geen boormachine hebt...
Hoe krijg je dan 2 gaatjes in een houten deurtje? Ik ben een kastje aan het opknappen, het is klaar maar nu moeten er nog knopjes op. En daarvoor moet ik er even 2 gaatjes in boren, maar ik heb dus geen boormachine en mijn buurman ook niet (heb net al aangebeld, hij is 83 en doet zelf niet echt iets in huis, dat is ook wel te zien ).
Ik vrees eigenlijk dat ik maar even moet wachten tot ik er een kan lenen van iemand, maar als iemand een geweldig idee heeft dan hoor ik het graag.
Ik vrees eigenlijk dat ik maar even moet wachten tot ik er een kan lenen van iemand, maar als iemand een geweldig idee heeft dan hoor ik het graag.
Gast- Gast
Re: Als je geen boormachine hebt...
heb je geen spijker?? die erin slaan en er weer uit halen. en dan de schroef er in draaien of met ene handboortje
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ben jij vandaag complimenteus voor je buren haha.
Is er niemand anders van wie je een boormachine kan lenen? Of moet het echt nu direct af?
Is er niemand anders van wie je een boormachine kan lenen? Of moet het echt nu direct af?
Gast- Gast
Je zou het eventueel nog kunnen proberen met een priem.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zou bovengenoemde niet proberen, straks splijt je deurtje en dan is het einde verhaal.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Gewoon met een schroevendraaier erin draaien? Daar hoef je niet perse een boormachine voor te hebben.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Het zijn knoppen met een lange pin zeg maar, die dus dwars door het gat moet en dan met een boutje (of heet dat een moertje?) vast moet. Dus erin schroeven gaat niet, omdat er geen spitse punt aan zit. Het kastje is net geverfd (nou ja, vorige week) en staat nu al een week midden in de woonkamer. Dus hij moet even afgemaakt worden en op zijn plaats. Maar denk dat ik hem maar vast op zijn plaats ga zetten en die knoppen er een andere keer op zet. Er moeten gaten in van een paar mm doorsnede dus die krijg ik er denk ik idd niet in zonder het te beschadigen.
Het was opa's tv kastje, bruin hout, en nu is hij hoogglans wit en komen er wit met roze porceleinen knoppen op
Het was opa's tv kastje, bruin hout, en nu is hij hoogglans wit en komen er wit met roze porceleinen knoppen op
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Als je (nog) geen kinderwens hebt..
» Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Je hebt aids
» je hebt van die nachten...
» Als je geen weeën ofzo gehad hebt. (keizersnede)
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Je hebt aids
» je hebt van die nachten...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: