Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het moment van: we gaan ervoor!

+25
Happydobby
nillis
Le Chat Noir
Ugly Betty
Miccie
luenca
SleepingBeauty
Aggi
Supertalentje
piene1983
Snoes
Fearie
Darius
yes1984
Tiara
Ezzer
M@niek
lente
Sanne
Inge
Sophiee
SarahKey
Aagje!
LDJ
Puk
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 8:06

Wij wilden een huis hebben, wel waren we beide al klaar met studeren en hebben we een baan. De datum dat we ervoor wilden gaan was vanaf april 2011, en ik testte op 15 maart 2011 (mijn verjaardag!) positief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Supertalentje do 10 mei 2012 - 8:22

Ik had zoveel eisen en voorwaarden maar uiteindelijk kwam mijn zoon gewoon als verrassing vorig jaar. Een eventuele volgende keer lijkt het me leuk en spannend om 'ervoor te gaan', maar dan wel graag de eerste ronde raak Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 253468018

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Aggi do 10 mei 2012 - 8:35

We wilden na onze verhuizing er voor gaan, 5 Maanden na de verhuizing raakte ik zwanger en in Augustus 2011 is onze zoon geboren.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  SleepingBeauty do 10 mei 2012 - 8:49

Wij wilden wachten tot we het huis op orde hadden. En alles verder qua baan, financien.
Dat was zo eind vorig jaar, toen hebben we besloten om er vanaf januari 2012 voor te gaan.

Tot op heden is het nog niet gelukt. Wel is er inmiddels alweer vanalles veranderd. Van baan veranderd, nog geen vaste baan beiden, maar door deze fijne bezuinigingen ziet dat er ook nog niet echt naar uit.
Maar gelukkig in de zorg is altijd werk.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  luenca do 10 mei 2012 - 9:12

mijn gevoel schreeuwt al jaren om een baby
mijn verstand zegt nog een paar jaar wachten, sowieso tot we op zn minst samenwonen

ik luister naar mijn verstand
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Miccie do 10 mei 2012 - 9:18

Wij wilden eerst getrouwd zijn voordat we aan kinderen zouden beginnen. Vorig jaar zijn we getrouwd en vanaf januari de pil eruit gestuurd. Doordat mijn man zijn baan verloor hebben we wel gewacht totdat hij weer werk had. Daarna zijn we er echt voor gegaan en de tweede ronde was het raak.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Ugly Betty do 10 mei 2012 - 20:19

Toen wij net getrouwd waren kreeg ik al kriebels, maar studeerde nog en we woonden veel te klein en te koud voor een kindje. Toen ik klaar was met de opleiding en we verhuisd zijn wilde ik eigenlijk al. Maar mijn man wilde dat we allebei een vast contract hadden. Uiteindelijk zijn we er toch voor gegaan ook al heb ik een jaarcontract.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Le Chat Noir do 10 mei 2012 - 23:30

Al (veel) langer kriebels, toch eerst huis gekocht en getrouwd. Op huwelijksreis pil heel romantisch de prullenbak in gegooid, dat is helaas nu al wel 2 jaar geleden...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  nillis do 10 mei 2012 - 23:58

Bij ons eerste kindje gewacht tot ik ver genoeg zou zijn met mijn deeltijd studie, zodat ik in ieder geval mijn studie had afgerond. Ik had al wel een fulltime baan en ons huis en relatie waren op orde. Was gelijk de eerste maand zwanger en dat was wel even schrikken. Uiteindelijk in julie afgestudeerd en in oktober bevallen. Bij de tweede wilde ik eerst wachten tot T 1 jaar was, want stel dat ik weer zo snel zwanger zou zijn. Nu zitten we al in ronde 6 dus je kunt niets plannen en achteraf had ik er dus wel eerder voor willen gaan, maar ja weet alles maar eens van te voren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Happydobby vr 11 mei 2012 - 0:48

Ik wilde eerst mijn opleiding af hebben. Mijn vriend was begin 2010 zijn baan kwijtgeraakt (reorganisatie) en hij wilde het liefst weer een vast of lang contract hebben. Hij vond in April weer werk en in september kreeg hij een vast contract. Sneller dan verwacht, ik zou in oktober mijn diploma krijgen dus september 2010 met de pil gestopt, in november teste ik positief. Maar je weet van te voren niet hoe het loopt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Roos vr 11 mei 2012 - 1:15

Allebei een jaarcontract op zak, net een nieuwbouwhuis gekocht en een GP in zicht. Goed voor elkaar dus, de tweede maand was het raak. Twee maanden later kregen we te horen dat ons nieuwe huis wel een jaar langer zou duren (en wij dus langer in ons kleine huisje zouden wonen) en nog een twee maanden later werd mijn contract opgezegd.
Inmiddels allebei een vaste baan, huis klaar en getrouwd. Nu dus helemaal klaar voor een broertje of zusje!!! Very Happy

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Annemoontje vr 11 mei 2012 - 1:27

Wat leuk om de reacties van anderen te lezen.

Wij gaan vanaf oktober voor een eerste kindje. Ik had allang moeder kunnen zijn, maar we hebben toch gewacht. Ik wilde eerst zelf wat beter in mijn vel zitten en wat meer groeien in mijn persoonlijke ik. En ook wilden we eerst trouwen, wat inmiddels is gelukt (1,5 jaar alweer) en wilde ik ook wat meer gespaard hebben. Ook moesten er trouwens eerst nog een aantal belangrijke meubels vervangen worden (o.a bed), dus dat hebben er eerst maar eens gedaan. We hadden altijd gedacht om te wachten met een kindje tot dat we een eengezinswoning hadden, maar aangezien dat nog op zich laat wachten voorlopig en we wel genoeg ruimte hebben voor 1 kindje, hebben we besloten er toch voor te gaan. Dus we laten ons leiden door ons verstand, maar het gevoel heeft toch de doorslag gegeven.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  bolus26 vr 11 mei 2012 - 4:42

Mijn man is een planner en hij wilde niet dat ik tijdens zn opleiding zou bevallen omdat hij dan veel in t buitenland is. Jan 2012 zou dan geen probleem zijn.zelf wilde ik t pas als ik psychisch weer de oude zou zijn. En tot mijn/onze verbazing was t vrij snel geluk t
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Sun88 vr 11 mei 2012 - 4:58

Wij hadden zoiets nadat ik klaar was met mijn studie eerst wat jaartjes werkervaring opdoen en dan pas voor een kindje gaan. Toch begon het te kriebelen en wilden we wachten totdat ik een vast contract zou krijgen. Daar zou ik in juni 2012 meer zekerheid over hebben. Toen een collega wegging die ik tijdelijk vervangde(verving?Wink) durfde we de gok wel te nemen en hebben besloten te stoppen met de pil in december, eigenlijk gingen we ervan uit dat tegen de tijd ik zwanger was ik al meer zekerheid had over het contract en ze me er niet uit zouden gooien vanwege de zwangerschap. Echter bleek ik de eerste ronde al zwanger, inmiddels heb ik zekerheid over mijn contract gelukkig, dus een goede keuze gemaakt.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! - Pagina 2 Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum