Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het moment van: we gaan ervoor!

+25
Happydobby
nillis
Le Chat Noir
Ugly Betty
Miccie
luenca
SleepingBeauty
Aggi
Supertalentje
piene1983
Snoes
Fearie
Darius
yes1984
Tiara
Ezzer
M@niek
lente
Sanne
Inge
Sophiee
SarahKey
Aagje!
LDJ
Puk
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Puk do 10 mei 2012 - 1:32

Mijn vriend en ik hebben een grote kinderwegs en zouden het nu al wel willen. Maar ik studeer nog een master en die rond ik af in juni 2013 en ik zou graag nog wat af willen vallen. Dus we hebben nu besloten om er vanaf janauri 2013 voor te gaan. Ons gevoel zegt: Nu nu nu!!! Maar ons verstand zegt: Eerst afstuderen en afvallen....

Hoe ging dat bij jullie?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  LDJ do 10 mei 2012 - 1:43

Wij hadden geen keus. Mijn zwangerschap is 1 grote verrassing (dus niet gepland), maar we zijn er super blij mee.
Ik werk al, mijn vriend zit nog op school en rond in september zijn opleiding af.
Eerst was het wel even schrikken, maar nu zijn we heel blij dat ik zo zwanger ben geraakt. Alles gaat eigenlijk vanzelf.
Voor ons is het echt een cadeau en een wondertje dat het zo gegaan is en misschien wel het beste zo voor ons I love you .

Succes!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:44

bij ons was het zo dat mijn man eerst wilde trouwen voordat we aan kinderen begonnen. Vorig jaar getrouwd en besloten dat ik na de huwelijksreis met de pil zou stoppen (zodat ik zeker op vakantie niet ongesteld zou zijn) Gestopt met de pil en we hadden zoiets van we zien het wel (gingen er eigenlijk vanuit dat het zeker wel een paar maanden zou duren maar eigenlijk was het meteen raak Embarassed )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Aagje! do 10 mei 2012 - 1:47

Wij hadden afgesproken ervoor te gaan als we getrouwd waren. Mei 2009 is dat geweest! Juni was ik al zwanger dat was toch wel even schrikken!

Nu voor de tweede gaan we eind 2012 weer proberen zwanger te raken! Maar eigenlijk wil ik ook NU NU NU Very Happy hahaha
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:50

Wij hadden al snel een kinderwens samen maar we wouden graag eerst een huis en toen we die hadden en alles was af zijn we er ook voor gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  SarahKey do 10 mei 2012 - 1:51

Lily schreef:bij ons was het zo dat mijn man eerst wilde trouwen voordat we aan kinderen begonnen. Vorig jaar getrouwd en besloten dat ik na de huwelijksreis met de pil zou stoppen (zodat ik zeker op vakantie niet ongesteld zou zijn) Gestopt met de pil en we hadden zoiets van we zien het wel (gingen er eigenlijk vanuit dat het zeker wel een paar maanden zou duren maar eigenlijk was het meteen raak Embarassed )

Hier ook een man die eerst wou trouwen. En na ons huwelijks was hij er helemaal voor.
Daarvoor was ik om medische redenen al met de pil gestopt.
Alleen hier was het niet meteen raak, dat is ons verschilletje. Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:51

gevoel heeft het gewonnen van verstand. Uiteindelijk helemaal goed gekomen.


voor de beeldvorming:

1e zwangerschap: niet getrouwd, nog studerende, man niet zeker van baan door crisis, klein huis.
2e zwangerschap: nog studerende, man eigen bedrijf, midden in een grote verbouwing (maar niet in ons huidige huis gelukkig) en verhuizing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:56

Mijn gevoel roept ook; 'NU!!!' Gelukkig luister ik niet alleen naar gevoel ;-) Maar wel irritant is dat.
Januari '13 is ook nog best even wachten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Sophiee do 10 mei 2012 - 1:59

Gevoel heeft het gedeeltelijk gewonnen van verstand smile. Onze prioriteiten: een groot genoeg huis, spaargeld, studies afgerond, allebei een vaste baan, goede relatie (in willekeurige volgorde Wink). Alles hebben we, ik heb alleen mijn studie nog niet helemaal afgerond. Toen we besloten dat het moment daar was, was ik meteen zwanger. Toch wel ff schrikken, zo snel hadden we het niet verwacht. Ik heb mijn studie op een laag pitje gezet en rond deze volgend jaar af.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Inge do 10 mei 2012 - 2:45

Mijn gevoel zegt ook nu, maar eerst trouwen en huwelijksreis.
Waarschijnlijk tussen na onze huwelijksreis in september en januari dat ik zal stoppen met de pil en hopen dat het ons gegund is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Sanne do 10 mei 2012 - 3:24

Mijn gevoel zei ook steeds 'NU NU NU', maar mijn verstand heeft het toch wel gewonnen. Een baan had ik al, maar ik wilde mijn studie (master) toch wel eerst afmaken. Een week na mijn afstuderen, hebben vriend en ik ons gevoel laten winnen haha en toen was ik ook nog in één ronde zwanger.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Puk do 10 mei 2012 - 4:02

Leuk om te lezen,dames!:-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  lente do 10 mei 2012 - 4:19

Hier hadden we alles op orde (huis, vaste baan, goede relatie etc), maar wilde ik eerst mijn opleiding afmaken (fulltime werken en daarnaast de opleiding, dat leek me met een kind/zwanger best pittig) en die was klaar was in sept '10. We besloten toen om 1 jan '11 de pil eruit te doen en te gaan voor een kindje. Het duurde ruim een jaar voodat ik (blijvend) zwanger raakte, je kan het helaas echt niet plannen. Achteraf hadden we misschien wel eerder willen stoppen met de pil, maar je weet niet hoe het dan gelopen was haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Puk do 10 mei 2012 - 4:25

lente schreef:Hier hadden we alles op orde (huis, vaste baan, goede relatie etc), maar wilde ik eerst mijn opleiding afmaken (fulltime werken en daarnaast de opleiding, dat leek me met een kind/zwanger best pittig) en die was klaar was in sept '10. We besloten toen om 1 jan '11 de pil eruit te doen en te gaan voor een kindje. Het duurde ruim een jaar voodat ik (blijvend) zwanger raakte, je kan het helaas echt niet plannen. Achteraf hadden we misschien wel eerder willen stoppen met de pil, maar je weet niet hoe het dan gelopen was haha.


Wat je zegt is ook zo mijn gevoel! Je kan het gewoon niet plannen, je kunt zo zwanger zijn, maar het kan ook een lange weg worden. Het is gewoon domweg niet te plannen, al kun je wel rekening houden met bepaalde factoren natuurlijk. Ik werk fulltime in het speciaal onderwijs en ik doe de master er ook naast en het wordt gewoon te zwaar met een kindje, het is nu al aanpoten, dus nog ff geduld hebben dus;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 5:54

Wij hadden eigenlijk zoiets van we gaan er in mei voor, voor een 2e. Dan wist ik zeker of mijn contract verlengd zou worden. Maar nu bleek ik toch eerder zwanger te zijn, had wederom niet verwacht dat het net als bij de 1e al zo snel raak zou zijn, maargoed. Mijn contract is niet verlengd en wederom zit ik nu in de ziektewet ivm rug- bekken klachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 5:56

Mijn gevoel zegt dat het NU moet :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  M@niek do 10 mei 2012 - 5:58

Pippa schreef:Mijn gevoel zegt dat het NU moet Het moment van: we gaan ervoor! 1270000679

+1! Maar ik blijf nog even verstandig Het moment van: we gaan ervoor! 2474380249
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Ezzer do 10 mei 2012 - 6:41

Het gevoel hadden we al heel lang. Maar omdat ik medicijnen gebruikte waarbij je niet zwanger mocht worden hebben we eerst een tijdje moeten wachten. En dan nog waren er genoeg redenen om te wachten (oa studie) maar dat hebben we niet gedaan. Op het moment dat het medisch kon was het ook echt NU NU NU Wink
Voor een tweede kijken we wel wat praktischer. Ons gevoel zegt al wel nu, maar ons verstand zegt nog eventjes wachten. Al hebben we al wel besloten om er eind van het jaar weer voor te gaan. Dus zo lang wachten is het ook weer niet smile
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Tiara do 10 mei 2012 - 6:45

Ik wilde er ook wel eerder voor gaan, maar ik vond praktische overwegingen toch wel belangrijk. Zoals een groter huis, mijn man wilde graag eerst trouwen en mijn studie afronden vond ik ook wel belangrijk.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 6:46

M@niek schreef:
Pippa schreef:Mijn gevoel zegt dat het NU moet Het moment van: we gaan ervoor! 1270000679

+1! Maar ik blijf nog even verstandig Het moment van: we gaan ervoor! 2474380249

Haha, ik ook! Eerst hogerop komen op mijn werk dit jaar, volgend jaar trouwen & daarna ga ik naar mijn gevoel luisteren :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  yes1984 do 10 mei 2012 - 6:51

Wij zijn na onze reis door Amerika gestopt met de pil. Dit hadden we van te voren al bedacht.

Wat ik heel bijzonder vind, is dat J. op dezelfde dag is geboren, dan we een jaar eerder in het vliegtuig naar Amerika stapten! Het moment van: we gaan ervoor! 281626781 Eigenlijk zijn twee dromen op dezelfde dag (maar dan een jaar later) uitgekomen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Darius do 10 mei 2012 - 7:17

Hier bijna net als yes1984. Ik ben op 15 mei 2008 gestopt met de pil, en 15 mei 2009 was de uitgerekende datum van L.aurens.

Wij hebben ons laten leiden door ons gevoel.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Fearie do 10 mei 2012 - 7:22

Wij hebben wel gewacht tot ik was afgestudeerd, ik had al een baan. Op de dag dat ik geslaagd was ben ik meteen gestopt met de pil en eind van het jaar (9 december) was ik zwanger smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 7:30

Wij wilden een koophuis hebben en beiden een vast contract. Januari 2011 hebben we ons huis gekocht en toen ben ik ook met de pil gestopt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  piene1983 do 10 mei 2012 - 7:34

Wij wilden nog een keertje heel lekker luxe op vakantie en dan daar de pil in de zee mikken. We hebben allebei overgewicht dus het plan was eerst ( voor mij) om zonder de hormonen aan een nieuwe afvalpoging te beginnen, als je de media moet geloven dan ben je zo goed als onvruchtbaar als je 15 jaar de pil hebt geslikt én overgewicht hebt. Twee maanden later was ik zwanger en pas 4 kilo lichter...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum