Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het moment van: we gaan ervoor!

+25
Happydobby
nillis
Le Chat Noir
Ugly Betty
Miccie
luenca
SleepingBeauty
Aggi
Supertalentje
piene1983
Snoes
Fearie
Darius
yes1984
Tiara
Ezzer
M@niek
lente
Sanne
Inge
Sophiee
SarahKey
Aagje!
LDJ
Puk
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Puk do 10 mei 2012 - 1:32

Mijn vriend en ik hebben een grote kinderwegs en zouden het nu al wel willen. Maar ik studeer nog een master en die rond ik af in juni 2013 en ik zou graag nog wat af willen vallen. Dus we hebben nu besloten om er vanaf janauri 2013 voor te gaan. Ons gevoel zegt: Nu nu nu!!! Maar ons verstand zegt: Eerst afstuderen en afvallen....

Hoe ging dat bij jullie?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  LDJ do 10 mei 2012 - 1:43

Wij hadden geen keus. Mijn zwangerschap is 1 grote verrassing (dus niet gepland), maar we zijn er super blij mee.
Ik werk al, mijn vriend zit nog op school en rond in september zijn opleiding af.
Eerst was het wel even schrikken, maar nu zijn we heel blij dat ik zo zwanger ben geraakt. Alles gaat eigenlijk vanzelf.
Voor ons is het echt een cadeau en een wondertje dat het zo gegaan is en misschien wel het beste zo voor ons I love you .

Succes!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het moment van: we gaan ervoor! Empty Re: Het moment van: we gaan ervoor!

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 1:44