Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor? Empty Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor?

Bericht  Coco vr 15 jun 2012 - 23:05

Mijn dochtertje klaagt over pijn in haar mond en ik denk dat ze keelpijn bedoeld, heb even in haar mond gekeken en zag rode vlekjes bij haar amandelen en gehemelte. Ze voelt ook een beetje warmer aan. Wat geven jullie als je kind last van de keel heeft? Er is zoveel keus.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor? Empty Re: Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor?

Bericht  Gast vr 15 jun 2012 - 23:33

paracetamol denk ik. Helpt toch het beste tegen pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor? Empty Re: Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor?

Bericht  Wennes za 16 jun 2012 - 2:25

Goed laten drinken, niet te koud of te warm, maar lauw schijnt het beste te zijn.
Als ze echt veel last heeft kun je een kinderparacetamol geven.

Misschien goed om in je achterhoofd te houden: op dit moment komt handen-voet en mondziekte veel voor. Hier kunnen kinderen ook last hebben van zweren in de mond.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor? Empty Re: Peuter en keelpijn, wat geven jullie ervoor?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum