Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Huis, tuin en keuken" beautyproducten.

+7
Jeanette
Blond
loura
Eris
SoGood
JD
Beachgirl
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

"Huis, tuin en keuken"  beautyproducten.  - Pagina 2 Empty Re: "Huis, tuin en keuken" beautyproducten.

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 23:31

Storm schreef:Aardbeien-yoghurt masker voor een vette huid (maar ik heb het geprobeerd met een droge huid, en dat werkt ook prima).

4-5 kleine aardbeitjes
2 eetlepels bio-yoghurt
1 theelepel olijfolie
2 eetlepels honing
2 eetlepels havermout (maar ik heb bloem gebruikt..)

Eerst prak je de aarbeien op een bordje. Meng de aarbeien met de olfijolie en doe daarna de 2 eetlepels yoghurt erbij. Goed roeren.
Doe dan de eetlepels honing erbij en roer weer goed door. Het is nu erg waterig maar je kunt nu de bloem of havermout erbij doen om het dikker te maken.

Gebruik een kwast of je handen om het op je gezicht uit te smeren. Het werkt echt heel goed Very Happy

Als ik dat maak om het op mijn gezicht te smeren, weet ik zeker dat het toch allemaal in mijn mond beland! Haha.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

"Huis, tuin en keuken"  beautyproducten.  - Pagina 2 Empty Re: "Huis, tuin en keuken" beautyproducten.

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 0:07

bah Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mari vr 21 jan 2011 - 0:12

Jen_ schreef:
Niekske schreef:Om puistjes uit te drogen, kun je er een beetje tandpasta op smeren voor je gaat slapen.

Niet waar! Het droogt je huid alleen ontzettend uit, en je puistje is de volgende dag nóg groter. Spreek uit eigen ervaring, haha!

+1, ik zag er niet uit na mijn tandpastamasker
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Niekske vr 21 jan 2011 - 1:52

Jen_ schreef:
Niekske schreef:Om puistjes uit te drogen, kun je er een beetje tandpasta op smeren voor je gaat slapen.

Niet waar! Het droogt je huid alleen ontzettend uit, en je puistje is de volgende dag nóg groter. Spreek uit eigen ervaring, haha!

Haha, ik ook Very Happy maar ik heb een normale huid, nooit overgevoelig voor wat dan ook, dus wellicht is het niet geschikt voor mensen met een droge of gevoelige huid.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 8:42

CKC schreef:
Sushi schreef:
CKC schreef:
Ik heb een tip. Natuurlijke deo: een schijfje limoen of citroen op je oksels wrijven.. het sap wat vrijkomt helpt tegen geurtjes..

Maar krijg je dan geen plakokseltjes?

De pulp kan je zo wegvegen! Als eenmaal het opgedroogt is veeg je het zo af.

Ik las plakstolseltjes. Maar nee, citrusvruchten plakken niet en citroen al helemaal niet!
Oh nou dan ga ik het een keer proberen, ik vind het een leuke tip!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: