Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
+3
Arwyn
vlindertje
ThinkPink
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
Morgen ga ik waarschijnlijk met mijn vriend naar Duitsland. Nu weet ik dat ze daar een dm-drogerie (soort Kruidvat/Etos) hebben en dat beautyproducten in Duitsland vaak goedkoper zijn.
Hebben jullie tips welke producten ik echt moet kopen in Duitsland? Graag producten die daar goedkoper zijn of alleen in Duitsland verkrijgbaar.
Hebben jullie tips welke producten ik echt moet kopen in Duitsland? Graag producten die daar goedkoper zijn of alleen in Duitsland verkrijgbaar.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
Bebe young care matterende dagcreme. Ik heb nog nooit verschil gemerkt met dagcreme, maar deze vind ik echt prettig. Ik merk dat hij iets doet voor m'n gezicht.
Verder heb ik nog een maskertje meegenomen, met champagne en goud. Die moet ik nog proberen! Haha.
Verder is de mascara er goedkoper (zo'n 4 euro).
Verder heb ik nog een maskertje meegenomen, met champagne en goud. Die moet ik nog proberen! Haha.
Verder is de mascara er goedkoper (zo'n 4 euro).
Gast- Gast
Bedankt voor je tips!
Zeker mascara kan een hoop geld schelen, ik ga kijken of ze daar mijn merk (Max Factor) hebben.
Dat masker klinkt ook goed Ga ook voor maskers kijken!
Zeker mascara kan een hoop geld schelen, ik ga kijken of ze daar mijn merk (Max Factor) hebben.
Dat masker klinkt ook goed Ga ook voor maskers kijken!
ThinkPink- Prater
Ik haal bij de Dm vak van Maybeline de mattemouse foundation, scheelt erg veel! Ook shampoo, gel en haarlak enzo haal ik daar.
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
De Dream Matte Mousse van Maybelline gebruik ik ook Hopen dat ze mijn kleur hebben.
Wil ook kijken of daar de nieuwe BB cream van Maybelline al verkrijgbaar is en of de BB cream van Garnier goedkoper is.
Wil ook kijken of daar de nieuwe BB cream van Maybelline al verkrijgbaar is en of de BB cream van Garnier goedkoper is.
ThinkPink- Prater
De meeste drogisterij producten zijn goedkoper in Duitsland.
Ik koop er altijd douchegel, shampoo, conditioner, deo, crème (body en gezicht), make-up.. Eigenlijk alles dus, haha. In een keer flink inslaan, heb ik daarna een half jaar niks meer nodig
Het eigen merk van DM (Balea) is trouwens ook erg fijn! Ik haal daar altijd de reinigingsdoekjes van en heb er ook bodylotion en douchegel van.
Ik koop er altijd douchegel, shampoo, conditioner, deo, crème (body en gezicht), make-up.. Eigenlijk alles dus, haha. In een keer flink inslaan, heb ik daarna een half jaar niks meer nodig
Het eigen merk van DM (Balea) is trouwens ook erg fijn! Ik haal daar altijd de reinigingsdoekjes van en heb er ook bodylotion en douchegel van.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga donderdag eindelijk de paspoorten van de kinderen ophalen, dus de eerst volgende keer dat ik bij mijn ouders ben ga ik direct in Duitsland shoppen. Ging er "vroeger" echt elke week naartoe. Haarverf scheelt er ook veel, verder kocht ik volgens mij veel haarmaskers, shampoo en conditioner, gezichtmaskers..wat eigenlijk niet? Volgens mij kocht ik er toen vrijwel alles.
Ik sla ook altijd een hoop chocola in, zoveel andere soorten. Mijn man zal dolgelukkig zijn dat ik er eindelijk weer eens heen ga. En dan maar hopen dat ik er zelf vanaf kan blijven.
Ik sla ook altijd een hoop chocola in, zoveel andere soorten. Mijn man zal dolgelukkig zijn dat ik er eindelijk weer eens heen ga. En dan maar hopen dat ik er zelf vanaf kan blijven.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Ik ga donderdag eindelijk de paspoorten van de kinderen ophalen, dus de eerst volgende keer dat ik bij mijn ouders ben ga ik direct in Duitsland shoppen. Ging er "vroeger" echt elke week naartoe. Haarverf scheelt er ook veel, verder kocht ik volgens mij veel haarmaskers, shampoo en conditioner, gezichtmaskers..wat eigenlijk niet? Volgens mij kocht ik er toen vrijwel alles.
Weet je wat ze daar nu hebben? Milka met oreo koekjes!! Daar zijn er diverse van gesneuveld in mijn vakantie. Maar er was nog veeeel meer lekkers.
BB cream kostte geloof ik €8,00 van Garnier. Haarverf scheelt nog steeds veel. Haarverf die ik kocht toen ik mijn haar nog bruin verfde kost daar maar €6,00 terwijl ik er hier €15,00 voor moet betalen.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie tips! We gaan zometeen weg t/m zaterdag dus ik zal wel wat DM drogisterijen tegenkomen in de grote steden
Mocht ik nog tegen iets "bijzonders" aanlopen dan zal ik het laten weten voor degene die nog gaan
Mocht ik nog tegen iets "bijzonders" aanlopen dan zal ik het laten weten voor degene die nog gaan
ThinkPink- Prater
Veel plezier en shop ze!
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Ik koop er ook altijd een hele voorraad.
Alle producten van Balea bevallen me eigenlijk wel goed. In het bijzonder de gezichtsscrub en wasgel.
Mijn vriend vind de mannenlijn van Balea ook heel fijn.
Alle producten van Balea bevallen me eigenlijk wel goed. In het bijzonder de gezichtsscrub en wasgel.
Mijn vriend vind de mannenlijn van Balea ook heel fijn.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Oh ja, Balea, daar kocht ik hele ladingen lippenbalsem van, de hele familie is er fan van.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik ben inmiddels weer terug en heb heerlijk veel geshopt! Heb de bonnetjes bewaard dus zal wat prijzen hieronder plaatsen:
Balea douchegel € 0,65
Balea gezichtstonic € 0,85
Balea gezichtsscrub € 1,45
Balea oog make-up remover € 1,45
Balea handcrème Mango € 0,95
Balea maskers (1 zakje met 2 maskers) € 0,45
Rexona cotton dry deodorant € 1,65
Labello classic € 1,25
Labello olive & lemon € 1,15
Labello repair & beauty € 2,45
Gilette Venus scheermesjes 4 stuks € 7,95
Garnier SOS stick € 4,25
Maybelline color tattoo eyeshadow € 6,65
Maybelline dream matte mousse foundation € 6,25
Hopelijk hebben jullie hier wat aan
Balea douchegel € 0,65
Balea gezichtstonic € 0,85
Balea gezichtsscrub € 1,45
Balea oog make-up remover € 1,45
Balea handcrème Mango € 0,95
Balea maskers (1 zakje met 2 maskers) € 0,45
Rexona cotton dry deodorant € 1,65
Labello classic € 1,25
Labello olive & lemon € 1,15
Labello repair & beauty € 2,45
Gilette Venus scheermesjes 4 stuks € 7,95
Garnier SOS stick € 4,25
Maybelline color tattoo eyeshadow € 6,65
Maybelline dream matte mousse foundation € 6,25
Hopelijk hebben jullie hier wat aan
ThinkPink- Prater
Wow... Nu wil ik ook naar Duitsland!!!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik woon net over de grens in Duitsland en hier 5 minuten van mijn huis vandaan zit een DM. Echt superhandig. Ga er niet elke week heen, wat ik overigens wel zou willen, maar 1x in de maand kom ik er zeker. Superleuk om daar zo goedkoop te shoppen
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is mazzel hebben! Sommige dingen zijn echt goedkoper en dan is het wel handig om gelijk in te slaan
ThinkPink- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Occassion kopen, welke?
» Telefoon los kopen, welke?
» Welke kosten bij het kopen van een huis?
» Welke zal ik toch eens kopen...
» welke digitale camera kopen??
» Telefoon los kopen, welke?
» Welke kosten bij het kopen van een huis?
» Welke zal ik toch eens kopen...
» welke digitale camera kopen??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: