Onmisbare beautyproducten
+9
Arwyn
Niekske
Eris
Jules
Beachgirl
Guus
Blond
Zora
Pannetoet
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Onmisbare beautyproducten
Op het vorige forum hadden wij ook zo'n topic..
Welk beautyproduct is onmisbaar volgens jou?
Ik smeer mij altijd een ongeluk met bodylotion en ik heb altijd deze:
Hij ruikt ook superlekker!
Welk beautyproduct is onmisbaar volgens jou?
Ik smeer mij altijd een ongeluk met bodylotion en ik heb altijd deze:
Hij ruikt ook superlekker!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Onmisbare beautyproducten
Ik moet heel veel lippenbalsems hebben! Heb er in elke tas, en in elke (jas) zak wel een of meerdere...
Verder de scrub én de crème van deze:
Verder de scrub én de crème van deze:
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Owja ik smeer ook de hele dag met lippenbalsem en ik heb altijd de rode van kruidvat eigen merk..deze is superfijn en geeft ook een lichte rose glans
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Lippenbalsem inderdaad. Ik heb het liefst die potjes van Vaseline die Zora plaatst. Kan echt niet zonder.
Gast- Gast
Biotherm Aquasource lotion
Biotherm Biopur dag/nachtcreme (anders voelt mijn huid trekkerig)
Lippenbalsem, liefste van Labello
Voor in de zomer, voor mijn sneeuwwitte huidje
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Oog make-up remover van Rituals. Wat mij betreft de beste,ever!
Gast- Gast
Ik vind Rituals echt helemaal niet fijn... Heb hier wat dingen ervan staan maar gebruik het nooit.
Gast- Gast
Die onderste gebruik ik trouwens als dagcreme. Krijg er wangetjes van zo zacht als een babybil
Gast- Gast
clinique
van elke andere krijg ik huiduitslag en ontstoken ogen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
CKC schreef:Oog make-up remover van Rituals. Wat mij betreft de beste,ever!
Waarom? En weet jij in welke make-up verwijderaar (milk en tonic) geen alcohol zit?
Gast- Gast
Blueberry Bodybutter van de Body Shop
The colossal
NYX lipglossjes
Mint Julep mask
Rituals Yogi Flow!
En nog wel meer dingen, zoals m'n kristaldeo en m'n Replay luchtje, een labello en Nivea Soft creme.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Oh, die handcreme heb ik ook en ik ben nog altijd op zoek naar een goede dagcreme. Heb er weleens over nagedacht om 'm op m'n gezicht te smeren, maar voor mijn gevoel ruik ik dan helemáál naar een wandelend pak chocoladevla.Punk'd schreef:
Die onderste gebruik ik trouwens als dagcreme. Krijg er wangetjes van zo zacht als een babybil
Gast- Gast
Mint Julep mask
Deze wil ik ook graag eens proberen, maar tot nu toe ben ik 'm alleen nog op E-bay tegen gekomen. Wie weet of het masker ook in een winkel of (Nederlandse) webshop te koop is?
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Jules: Toevallig heb ik pas een bestelling gedaan bij Mumi.nl Zij verkoopt ook Queen Helene producten.
http://shop.mumi.nl/masks/queen-helene/queen-helene-mint-julep-masque.html
http://shop.mumi.nl/masks/queen-helene/queen-helene-mint-julep-masque.html
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Jules schreef:
Mint Julep mask
Deze wil ik ook graag eens proberen, maar tot nu toe ben ik 'm alleen nog op E-bay tegen gekomen. Wie weet of het masker ook in een winkel of (Nederlandse) webshop te koop is?
Ik heb hem besteld.. Ik zal eens in mijn mail zoeken waar. Tis wel een top maskertje!
Ahhhh, reactie boven mij niet gezien maar is idd mumi.. ik herkende de naam opeens.
Gast- Gast
Jen_ schreef:CKC schreef:Oog make-up remover van Rituals. Wat mij betreft de beste,ever!
Waarom? En weet jij in welke make-up verwijderaar (milk en tonic) geen alcohol zit?
Omdat je deze met een wattenschijfje op je oog legt en tot 10 telt en daarna zo alle zooi afveegt ipv afboenen.
Hij is maar een tientje, wat ongelovelijk goedkoop is invergelijking met de duurdere merken die ik ook super vind maar te duur zijn.
Uhm, probeer eens Kenzoki, dat is met rijstmelk.
Gast- Gast
oohh CKC bedankt voor de tip. Die moet ik hebben!
Wat is er zo fijn aan dat julep masker?
Dingen die ik niet kan missen.. uhmm honey touch badolie, daar word ik heerlijk zacht van. En als ik niet in bad ga was ik me met yogiflow en smeer ik me in met de creme van dezelfde lijn.
Ik vind trouwens de bodybutters van de bodyshop echt verschrikkelijk, dan loop ik de hele dag met een vette laag op mijn huid ipv een zacht huidje.
Wat is er zo fijn aan dat julep masker?
Dingen die ik niet kan missen.. uhmm honey touch badolie, daar word ik heerlijk zacht van. En als ik niet in bad ga was ik me met yogiflow en smeer ik me in met de creme van dezelfde lijn.
Ik vind trouwens de bodybutters van de bodyshop echt verschrikkelijk, dan loop ik de hele dag met een vette laag op mijn huid ipv een zacht huidje.
Gast- Gast
Thanks Eris en CKC! Ik kijk nog even verder op de site, anders is het zo zonde van de verzendkosten
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Voor mij is dat vooral de dag- en nachtcrème van Biodermal voor vochtarme huid. Andere merken leggen alleen een vet laagje op m'n huid terwijl het ondertussen nog wel trekkerig aanvoelt. Deze is precies goed.
Wilde Rozen douchecrème en bodylotion van Weleda vind ik ook heel fijn spul, ruikt heerlijk!
Wilde Rozen douchecrème en bodylotion van Weleda vind ik ook heel fijn spul, ruikt heerlijk!
Gast- Gast
Dagcreme aqua sensation van Nivea, heerlijk fris spul! En ik kan niet zonder lippenbalsem. Heb meestal labello (pearl & shine) maar soms ook etos huismerk of purol. En zonder mascara ga ik ook niet de deur uit, maar ik heb nog steeds geen favoriet merk gevonden.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
CKC schreef:Jules schreef:
Mint Julep mask
Ik heb hem besteld.. Ik zal eens in mijn mail zoeken waar. Tis wel een top maskertje!
Ahhhh, reactie boven mij niet gezien maar is idd mumi.. ik herkende de naam opeens.
Ik heb hem gekocht in een Afrowinkel in Den Haag voor 5 euro. Bij Mumi is hij een stukje duurder, maar wel een goed alternatief als je geen Afrowinkel in de buurt hebt.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
CKC schreef:Jen_ schreef:CKC schreef:Oog make-up remover van Rituals. Wat mij betreft de beste,ever!
Omdat je deze met een wattenschijfje op je oog legt en tot 10 telt en daarna zo alle zooi afveegt ipv afboenen.
Hij is maar een tientje, wat ongelovelijk goedkoop is invergelijking met de duurdere merken die ik ook super vind maar te duur zijn.
Uhm, probeer eens Kenzoki, dat is met rijstmelk.
Ok vandaar! En heb je nog goedkopere alternatieven voor zonder alcohol?
Gast- Gast
Toevallig had ik het er vanmiddag met collega's over.
Ik ben helemaal niet zo'n 'beauty-achtig' persoon.
Ja, ik heb dag- en nachtcreme en handcreme, ik gebruik mascara en oogschaduw. Zo nu en dan wil er nog wel eens een haarmaskertje in gaan, maar daar houdt 't wel mee op.
En als je vraagt wat voor mij dan onmisbaar is, zeg ik mijn gezichtscreme.
Ik ben helemaal niet zo'n 'beauty-achtig' persoon.
Ja, ik heb dag- en nachtcreme en handcreme, ik gebruik mascara en oogschaduw. Zo nu en dan wil er nog wel eens een haarmaskertje in gaan, maar daar houdt 't wel mee op.
En als je vraagt wat voor mij dan onmisbaar is, zeg ik mijn gezichtscreme.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» "Huis, tuin en keuken" beautyproducten.
» Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
» Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
» Welke beautyproducten kopen in Duitsland?
» Wat zijn je favoriete (vaste) beautyproducten? PLAATJESTOPIC
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: