Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

+10
Rush
MissBlunt
Bazinga
minoessepoes
Zonnetje
Caulfield
Marin
Bacio
Poubelle
RYW
14 plaatsers

Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  RYW zo 23 sep 2012 - 3:33

De titel zegt het al: wat heb je altijd in huis voor in de keuken? Waar zweer je bij?

Ik heb altijd een basilicumplantje, een potje gehakte knoflook, een pakje spekreepjes, zeezout en rode wijn in huis. Oh, en pasta en een pot saus, voor de noodgevallen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Poubelle zo 23 sep 2012 - 3:34

Ik heb altijd pasta, ketjap, gehakte knoflook, sambal, zout, peper, italiaanse kruiden, blikje tomatensaus en een bouillonblokje in huis.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Bacio zo 23 sep 2012 - 3:42

pasta, rijst, pepr, zout, knoflook, uien, olijfolie, verschillende kruiden, sesam zaad, vis olie, ketjap, cornflakes, pesto, risotto, bouillon blokjes.

pff en dat allemaal in een piepklein keukentje

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Marin zo 23 sep 2012 - 3:54

Haha echt ZO veel. We hebben ongeveer twee keukenkastjes plus kruidenrekje vol met smaakmakers. En altijd wel wat rijst en pasta liggen en vlees in de vriezer. Alleen verse groente zullen we niet altijd hebben. Maar ik denk dat ik wel meerdere maaltijden kan bedenken met dingen uit de kastjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Caulfield zo 23 sep 2012 - 4:10

Hier ook enorm veel. Rijst, couscous en pasta sowieso, en in de vriezer ook altijd wel vis, vlees, brood en groenten. We hebben altijd wel zoveel in huis dat we een paar dagen goed kunnen eten zonder boodschappen te doen. Daarnaast, als ik probeer de inhoud van mijn kasten te visualiseren:

  • - Olie: olijf, sesam, arachide
  • - Azijn: balsamico, kruiden, rode wijn
  • - Smaakmakers: verschillende soja's, vissaus, gembersiroop, bouillonblokjes, echte zure mayo
  • - Kruiden: basilicum en munt vers, verder een stuk of 30 soorten droog denk ik. Ook mengsels als ras el hanout en garam massala
  • - Knoflook, uien, pepers, citroenen
  • - Tomaten in blik
  • - Linzen
  • - Kaas
  • - Eieren
  • - Worst: fuet, chorizo oid.
  • - Wijn: meest rood, beetje wit, nu in de herfst ook port
  • - Sterk: whisky, wodka, cointreau
  • - Cashewnoten
  • - Havermout
  • - Rozijnen
  • - Bruine basterdsuiker
  • - Bloem
  • - Roomboter
  • - Vis in blik

Dat was 'm denk ik zo'n beetje.
Caulfield
Caulfield
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Gast zo 23 sep 2012 - 9:24

Valt vies tegen wat ik standaard in huis heb.

Natuurlijk Cola Light, zout, peper, brood en kaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Zonnetje zo 23 sep 2012 - 9:48

Ik heb de volgende dingen standaard in huis:
-kruiden, zoals peper, zout, oregano, basilicum, paprikapoeder, cayennepeper, kerriepoeder, djahé, ketoembar, djinten, viskruiden, gehaktkruiden, peterselie, tijm, rozemarijn, bieslook, aromat
- maggi, ketjap, ketchup, fritessaus, curry
- pasta en rijst
- bloem
- olijfolie, azijn
- eieren
- vloeibare bakboter
- vlees in de diepvries
- brood in de diepvries
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  minoessepoes zo 23 sep 2012 - 19:58

Kruiden heb ik altijd wel in huis, maar als ze op zijn vul ik ze pas weer aan als ik ze nodig heb.

Verder liggen er meestal wel afbakbrood, rijst, pasta, mie, bloem enz. Maar ook dat vul ik pas weer aan als ik het nodig heb. Net zoals dingen zoals frietsaus, ketjap, sambal, olijfolie, azijn. Dat is er eigenlijk altijd, maar ik heb er niet 1 extra op voorraad of zo.

Standaard hebben we een pak houdbare melk in huis (voor de cappucino of pannekoeken bijvoorbeeld), cola light inderdaad, koffie en thee, er zitten altijd wel iets van vleeswaren in de vriezer en meestal ook wel iets van spinazie, boontjes of zo iets. Ook hebben we altijd wel eieren eigenlijk. Een maaltijd kan ik dus altijd wel maken.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Bazinga ma 24 sep 2012 - 8:45

Extreem weinig... Koffie en koffiemelk. En kaas.. Ja en een shitload aan kruiden waar we geen ene mallemoer mee doen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  MissBlunt di 25 sep 2012 - 19:29


Smaakmakers en voorraadkast enzo: olijfolie, bouillonblokjes, veel kruiden die ik ook allemaal gebruik, zwarte olijven, kappertjes, pasta, pasta saus, mie, couscous, ketchup, mayo, mosterd, pijnboompitten, sesamzaad, bloem.
Vis/vlees: ansjovis, rookworst, soepballetjes, veg. balletjes en wat kipfilet
Vers: ui, knoflook, citroenen, bananen, kaas, boter, eieren, brood, melk
Groente enzo: appelmoes, soepgroente en spinazie in de diepvries, tomaten blokjes, linzen, boterbonen, kappucijners, kikkererwten, zongedroogde tomaat, gegrilde paprika
Drinken: koffie en verschillende soorten thee, cola, bier, rode en witte wijn, rum, wodka en whiskey
MissBlunt
MissBlunt
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 177
Punten : 180
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Rush di 25 sep 2012 - 20:12

Smaakmakers en voorraadkast enzo: olijfolie, indo kruiden, pasta, pasta saus, rijst, chicken tonight, ketchup, mayo, whiskeysaus, knoflooksaus, curry, chocolade vlokken, appelmoes, rabarber en ketjap
Vis/vlees: kipfilet, spek en gehakt zit altijd in de vriezer. Oh een pizza ook!
Vers: ui, mandarijnen, eieren, vanille yoghurt, brood (in de vriezer)
Drinken: koffie, thee, chocolademelk poeder, bier en fris[/quote]
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Gast wo 26 sep 2012 - 9:29

Verse kruiden: basilicum, rozemarijn, tijm.
Gedroogde kruiden etc: echt bijna alles dat je je kunt bedenken.
Vers: yoghurt, melk, kaas, eieren, fruit, ui en knoflook.
Verder: brood in vriezer, wat gehakt, kip en vis in vriezer. En altijd wel crackers, pasta en rijkst. Oh en wijn. En natuurlijk olijfolie, wokolie, visolie, verschillende soorten azijn, ketjap, mosterd, chilisaus, mayo, ketchup, sambal en wasabi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Bazinga wo 26 sep 2012 - 9:34

Hm k begin me wel beetje te schamen voor onze kastinhoud.. We hebben gekleurde hagels. Ik eet die niet.. Mam niet... Dus ik zat te denken wie dan wel. Ohja! M'n broers ex! Hmm da's al.. 4 jaar uit inmiddels? :/

En ik kom dingen uit m'n kerstpakket tegen, van 2007..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  girli wo 26 sep 2012 - 9:43

Niets geloof ik. Wij doen toch praktisch elke dag boodschappen, dus maakt niets uit.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  *Lookie* do 27 sep 2012 - 4:51

rijst, pasta, afbakbrood, diepvriesspnazie, aardappels, kruiden, uien, boter, melk, brood, bouillonblokjes
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Susan do 27 sep 2012 - 5:23

Vrijwel altijd in huis:

Rijst, pasta, zout, peper, basilicum, oregano, kaneel, marjoraan, knoflookpoeder, cayennepeper, komijnzaad, ketoembar, azijn, olie, ketjap, melk, kaas, eieren, tomatenpuree, gepelde/gezeefde tomaat, appelmoes, limonadesiroop, brood, crackers, chocoladepasta, pindakaas, margarine, bakboter, bittere chocola, koffie, thee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Rouxxxe do 27 sep 2012 - 5:36

Macaroni, rijst, zout, peper, paprikapoeder, kaneel, olijfolie, bakboter, mayonaise en curry, en ik heb altijd wel wat pakjes/zakjes op voorraad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis? Empty Re: Keuken-essentials: wat voor producten heb je altijd in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum