Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik krijg de reiskriebels ;).

+3
TukTuk
Marin
Caribbeanlover
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Caribbeanlover wo 19 jun 2013 - 20:04

Ben veel aan het kijken, maar de prijzen willen nog niet zakken voor september en ik hoop dat het niet lang duurt.
Ben echt benieuwd waar we belanden.
Meer meiden die de kriebels zowat krijgen en ook nog willen boeken?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Marin wo 19 jun 2013 - 20:10

Lekker toch? Is wel gek idee dat je niet weet waar je uiteindelijk heen gaat ja.
Ik weet wel waar ik heen wil (Kuala Lumpur en Myanmar) maar weet nog niet wanneer we genoeg geld zullen hebben om dat te boeken. En ik wacht nog een ultiem goede vliegticket aanbieding af. Ik heb een keer een super gave deal gezien van business class vliegen naar Kuala Lumpur voor €500, zoiets zou gaaf zijn! (Maar Economy class voor die prijs ben ik ook al heel blij hoor).
Maar we hebben wel net gisteren met een goede deal een hotel in Hamburg geboekt voor van de zomer, drie nachtjes voor €150, dus door twee gedeeld maar €75 p.p. Das toch geen geld!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  TukTuk wo 19 jun 2013 - 20:16

Marin schreef:Lekker toch? Is wel gek idee dat je niet weet waar je uiteindelijk heen gaat ja.
Ik weet wel waar ik heen wil (Kuala Lumpur en Myanmar) maar weet nog niet wanneer we genoeg geld zullen hebben om dat te boeken. En ik wacht nog een ultiem goede vliegticket aanbieding af. Ik heb een keer een super gave deal gezien van business class vliegen naar Kuala Lumpur voor €500, zoiets zou gaaf zijn! (Maar Economy class voor die prijs ben ik ook al heel blij hoor).
Maar we hebben wel net gisteren met een goede deal een hotel in Hamburg geboekt voor van de zomer, drie nachtjes voor €150, dus door twee gedeeld maar €75 p.p.  Das toch geen geld!

Ken je de site www.ticketspy.nl ? Daar komen regelmatig goede deals voorbij! Soms zijn dit fouten in het boekingssysteem, maar soms ook gewoon kloppende prijzen, als je maar op bepaalde dagen vliegt, of "open jaw", vertrekken vanaf Amsterdam, terug komen via Dusseldorf bijvoorbeeld.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Marin wo 19 jun 2013 - 20:20

Ja die ken ik, maar toch bedankt :-) ik houd dagelijks zo'n vijf van dat soort websites in de gaten haha :-) zo heb ik ook die hotel deal gevonden, met 50% korting :-)

Ik hoop inderdaad precies op zo'n soort deal of foutje en dan sla ik toe haha.
Zo heb ik ook die NY trip voor 230 geboekt.


Laatst aangepast door Marin op wo 19 jun 2013 - 20:21; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Caribbeanlover wo 19 jun 2013 - 20:20

Zo gek vind ik het niet eerder spannend haha. Er toch wel een groot verschil met EC en BC dus ik zou het wel weten.
In dec. ga je toch die reis maken? Hamburg kan ook leuk zijn. Ga je deze zomer nog meer weg? Op actievandedag.nl en er zijn meer van dat soort sites hebben ze ook vaak stedentrips.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Marin wo 19 jun 2013 - 20:24

Caribbeanlover schreef:Zo gek vind ik het niet eerder spannend haha. Er toch wel een groot verschil met EC en BC dus ik zou het wel weten.
In dec. ga je toch die reis maken? Hamburg kan ook leuk zijn. Ga je deze zomer nog meer weg? Op actievandedag.nl en er zijn meer van dat soort sites hebben ze ook vaak stedentrips.

Haha ja maar er moet maar net zo'n BC deal zijn! Als die er is, weet ik t ook wel, maar ik ga niet extra veel geld betalen voor BC, dan overleef ik EC ook wel natuurlijk :-)

December gaan we qua sparen niet halen denk ik, denk eerder dat het februari 2014 wordt. Dan kan t nog net qua regenseizoen en temperatuur. Hamburg is van de zomer ja, naar een bruiloft van vriendinnetje, verder geen zomer plannen maar vind ik niet erg. Ik ben afgelopen winter al in Afrika geweest en komende in Azië, nou dan heb ik niks te klagen!

Ben benieuwd waar jij uiteindelijk heen gaat CBL.

TUKTUK wanneerr begint je stage?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  TukTuk wo 19 jun 2013 - 20:25

Marin schreef:Ja die ken ik, maar toch bedankt :-) ik houd dagelijks zo'n vijf van dat soort websites in de gaten haha :-) zo heb ik ook die hotel deal gevonden, met 50% korting :-)

Ik hoop inderdaad precies op zo'n soort deal of foutje en dan sla ik toe haha.
Zo heb ik ook die NY trip voor 230 geboekt.

Ok sorry :PWelke sites kijk jij nog meer? Ik hoop een leuke aanbieding voor Bangkok te vinden. De meeste van die aanbiedingen hebben een maximaal verblijf van 1 maand en daarmee red ik het niet. Echt zonde, een week voordat ik hoorde dat mijn stage doorging, was er een aanbieding voor 400 euro geloof ik voor Bangkok, zonder die beperkingen, en precies geldig in de periode dat ik daarheen zou gaan.. Maarja toen wist ik nog niet dat mijn stage door zou gaan.

Mijn stage begint begin februari, officieel 10 februari maar ik heb nog een weekje vakantie tussen de examens en begin van de stage, dus misschien dat ik een week eerder begin. Wil dus eind januari / begin februari vliegen en dan sowieso nog even een dag of 3 kunnen bijkomen voordat ik begin met stage. Kan dan gewoon ff rustig bijkomen van de jetlag, studio beetje persoonlijk maken, voorraden inslaan etc.


Laatst aangepast door TukTuk op wo 19 jun 2013 - 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Caribbeanlover wo 19 jun 2013 - 20:31

Dat snap ik dat er een deal moet zijn wanneer jij wil gaan. Je mag niet klagen idd Wink.
Kennissen van me gaan in juli naar NYC, maar het is daar ontzettend warm he en dat las ik hier ook al eens dat het in sept. zo is dus laat staan in juli.

Ben ook benieuwd, denk Mexico voor 99%.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Atelier Madame wo 19 jun 2013 - 20:51

Ik zit ook te kijken naar vliegtickets elke keer naar Las Vegas voor in november! Vriend en ik willen daar dan een dag of 10 gaan rondreizen. Tot nu toe kom ik voor een vliegticket niet onder de 670 euro vanaf Schiphol. Eventueel is Dusseldorf ook een optie maar dat scheelt nu maar 40 euro wat ik dan al kwijt ben aan het parkeren van de auto.
Kortom hopelijk willen de maatschappijen nog een beetje gaan stunten!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Marin wo 19 jun 2013 - 21:00

Haha elke keer als ik Las Vegas deals zie (en die zijn er best veel) dan denk ik aan jou, Atelier Madame! Maar tot nu toe nog niks gezien voor november geloof ik. Kijk jij zelf ook? Ik wil je best een gilletje geven als ik iets passends zie, zelfde geldt voor jou TukTuk.

Ik kijk op deze websites:

holidaypirates.com
travelox.de
paperflies.nl
ticketspy.nl
En voor de hotels hrs.de

Meeste volg ik overigens gewoon via Facebook, dan hoef je zelf niet elke dag te kijken. Oh en de Wereld in 27 vakantiedagen houdt tegenwoordig op Facebook een wel een goed overzicht bij.

Mochten jullie iets voor mij zien, dan hoor ik 't ook graag natuurlijk smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Caribbeanlover wo 19 jun 2013 - 21:35

AM, Ik ontvang elke dag zo'n code van Arke waarmee ik een cheque kan winnen. Er staat dan ook een deal bij en LV is al meerdere keren voorbij gekomen. Wellicht een idee om eens op de Arkesite te kijken?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Atelier Madame wo 19 jun 2013 - 21:37

Marin schreef:Haha elke keer als ik Las Vegas deals zie (en die zijn er best veel) dan denk ik aan jou, Atelier Madame! Maar tot nu toe nog niks gezien voor november geloof ik. Kijk jij zelf ook? Ik wil je best een gilletje geven als ik iets passends zie, zelfde geldt voor jou TukTuk.

Ik kijk op deze websites:

Mochten jullie iets voor mij zien, dan hoor ik 't ook graag natuurlijk smile

Ik kijk zelf elke dag, heb in een app op mijn ipad de vliegvelden voorgeprogrammeerd staan zodat ik elke dag even kan zoeken of er iets is afgeprijsd. Maar laat het zeker weten als je een goede deal ziet!
Het is specifiek van 9 nov - 18/19 nov dat wij vakantie hebben!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Atelier Madame wo 19 jun 2013 - 21:37

Caribbeanlover schreef:AM, Ik ontvang elke dag zo'n code van Arke waarmee ik een cheque kan winnen. Er staat dan ook een deal bij en LV is al meerdere keren voorbij gekomen. Wellicht een idee om eens op de Arkesite te kijken?
Doe ik ook regelmatig, alleen vliegen zij niet meer naar LV in november Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Marin wo 19 jun 2013 - 21:38

Ja da's lastig dat je zo specifieke data hebt. Maar komt vast wel iets langs waar je iets aan hebt! Het is nog november en niet december, dat scheelt qua ticketprijzen vaak.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Atelier Madame wo 19 jun 2013 - 21:43

Inderdaad het komt vast wel goed smile. Eventueel willen we ook wel richting Los Angeles en dan rijden naar Las Vegas. We focussen gewoon op de westkust voor die periode. Ik heb inmiddels wel een retourtje KLM rechtstreeks op LA gevonden voor 640 euro. Wel een goede deal en sich.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  TukTuk vr 21 jun 2013 - 20:00

Marin schreef:Haha elke keer als ik Las Vegas deals zie (en die zijn er best veel) dan denk ik aan jou, Atelier Madame! Maar tot nu toe nog niks gezien voor november geloof ik. Kijk jij zelf ook? Ik wil je best een gilletje geven als ik iets passends zie, zelfde geldt voor jou TukTuk.

Ik kijk op deze websites:

holidaypirates.com
travelox.de
paperflies.nl
ticketspy.nl
En voor de hotels hrs.de

Meeste volg ik overigens gewoon via Facebook, dan hoef je zelf niet elke dag te kijken. Oh en de Wereld in 27 vakantiedagen houdt tegenwoordig op Facebook een wel een goed overzicht bij.

Mochten jullie iets voor mij zien, dan hoor ik 't ook graag natuurlijk smile

Bedankt voor de tips! Ik zou het voor jou ook zeker in de gaten houden!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 21:51

CBL, ik moet altijd zo nadenken bij de afkortingen die je gebruikt, soms is het me echt een raadsel en moet ik drie reacties teruglezen voordatnik weet wat je bedoelt. Is het geen idee om de afkortingen gewoon voluit te typen?

Ik heb ook de vakantiekriebels, in het najaar voor het eerst met mijn vriend vliegen en voor het eerst buiten de Nederlandse landsgrenzen saampjes :cheering:


Laatst aangepast door Lennox op vr 21 jun 2013 - 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Bacio vr 21 jun 2013 - 21:52

Ik weet niet waar ik heen wil! Sowieso in de winter (december/januari) en naar de zon. Ik denk aan Maleisië en Zuid Afrika. Het moet makkelijk bereisbaar zijn.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 22:03

Ik heb ook last van kriebels. Wellicht gek omdat ik bijna op vakantie ga haha maar ik heb graag tripjes om naar uit te kijken smile. Ik ga nog een lang weekend naar Engeland (is al geboekt) en een weekend naar Budapest (nog te boeken) maar wil meer weekendjes... Meer meer meer! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 22:05

Bacio schreef:Ik weet niet waar ik heen wil! Sowieso in de winter (december/januari) en naar de zon. Ik denk aan Maleisië en Zuid Afrika. Het moet makkelijk bereisbaar zijn.

Zuid Afrika lijkt me best wel duur als toerist zijnde. Ik weet het niet zeker hoor, misschien heb ik alleen maar luxe oorden gezien en daar van de prijzen gezien (ik kon daar voor een vriendenprijsje terecht gelukkig) maar de reis die ik heb gemaakt had ik nooit van mijn leven helemaal kunnen betalen. Ik weet niet of ik daar alleen zou willen reizen ook, qua veiligheid. Maar goed, misschien is Namibië ook niet helemaal te vergelijken met Afrika dat weet ik niet, hoor vaak dat het een beetje hetzelfde is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 22:06

Lennox schreef:Ik heb ook de vakantiekriebels, in het najaar voor het eerst met mijn vriend vliegen en voor het eerst buiten de Nederlandse landsgrenzen saampjes :cheering:

Wat leuk zeg, waar gaan jullie naar toe?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 22:06

Waarschijnlijk Gran Canaria!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 22:08

Ooooh heerlijk! Leuk om naar uit te kijken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Marin vr 21 jun 2013 - 22:12

Jij ging toch ook nog naar Namibie dit jaar, Zus?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 22:48

Jep smile. Volgende week...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik krijg de reiskriebels ;). Empty Re: Ik krijg de reiskriebels ;).

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum