Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Typisch jouw kind

+8
Flemy
Merai
JD
PapillonRose
maiadebij
Parisienne
Rouge
Filoria
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Typisch jouw kind - Pagina 2 Empty Re: Typisch jouw kind

Bericht  LMCurious di 18 jan 2011 - 21:27

Joris is echt een dramaqueen. Toen hij jonger was was het altijd al vlug heel zielig kijken of juist echt schaterlachen enzo. Maar tegenwoordig als er gewoon een blokje op de grond valt ofzo dan is het echt heel overdreven: Oooohwww neeeeee! En dan slaat hij met een verbaasde blik zijn handen in zijn gezicht. Of als hij een grapje uithaalt gaat ie echt heel overdreven lachen op een hele rare toon, zo heel gemeen. Dus dat vind ik wel echt typisch bij hem. Zal me niks verbazen als ie gaat toneelspelen ofzo.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch jouw kind - Pagina 2 Empty Re: Typisch jouw kind

Bericht  Teddyaapje di 18 jan 2011 - 22:45

-Als T.ygo moet poepen dan hoor je hem net van de voren heel hard 'grommen'. Hij spant zn hele lichaam aan, krijgt een rode kop en vervolgens hoor je de poep er met een dikke scheet geluid uitkomen!

-Als hij aan de borst drinkt ligt hij altijd met zijn onderste hand onder zn hoofdje, alsof ie op het strand ligt.

-Hij wil heel graag lopen. Als hij zit wil hij gaan staan en gaan stappen, als je hem dan niet helpt (want alleen kan ie het uiteraard niet!) dan wordt ie echt kwaad.

-Hij is ook heel goed in pruillipjes maken
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch jouw kind - Pagina 2 Empty Re: Typisch jouw kind

Bericht  Gast di 18 jan 2011 - 23:04

Typich Stanley is dat wanneer hij iets ondeugends aan het uitspoken is, hij heel hard gaat lachen voordat hij het uberhaupt gaat doen. (zo heb ik hem snel in de gaten hahaha)

Verder is hij het liefst in de weer met een stofzuiger, poetsdoek enz.

En heeft hij al vanaf het begin 1 knuffel en een speen waar hij altijd heel lief mee doet slapen.

Sinds kort krijgt zijn bumba knuffel 's morgens standaard een kus op de rode neus !

En hij poets zelf zijn neusje. Alleen hoop ik dat hij dan een slabber om heeft anders is zijn trui vies haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch jouw kind - Pagina 2 Empty Re: Typisch jouw kind

Bericht  Printje wo 19 jan 2011 - 1:00

Typisch mijn mannetje is dat hij;

- al maanden zijn eigen fles (en inmiddels zijn eigen bekertje) vast wil houden. Durf daar maar eens aan te komen haha,
- Hij dol is op kindjes, en ook vanaf kleins af aan al contact wil leggen,
- Hij soms een heeerlijke drama koning is die dit zelf ook soms lijkt te beseffen omdat hij dan erg hard om zichzelf moet lachen,
- Hij al enorm veel kan kletsen, van s'morgens vroeg tot s'vonds in bedje,
- Hij nu al alles zelf wil doen ( wat soms totaal niet handig is)
- Eigenlijk gewoon omdat R. R is en dat maakt hem bijzonder en helemaal R.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch jouw kind - Pagina 2 Empty Re: Typisch jouw kind

Bericht  Flemy wo 19 jan 2011 - 1:21

Oh ja ook nog typisch onze meiden;

Allebei hadden ze in mijn buik al de voorkeur om met hun hand(en) bij hun gezicht te liggen (dat zagen we op alle echo's) en de eerste maanden bleef dat favoriet. Fleur nu nog en Myrthe dus ook in het begin, altijd 1 vuistje naast hun gezicht. Als ze dan boos kijkt, is het net alsof ze je een hoek wil verkopen lol!
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Typisch jouw kind - Pagina 2 Empty Re: Typisch jouw kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum